Salut. M-i s-a cerut de catre conducerea firmei in care lucrez sa incerc scoaterea unor pete de acid cazute pe platformele de lucru,din niste elementi de acumulatori de electrostivuitoare sparti. Am incercat tot felul de solutii,fara nici un rezultat. De dimineata am fost sunat de catre directorul general si m-a informat ca petele respective ar trebui sa fie curatate cu kerosen. Asta a fost o mica introducere a motivului pentru care am deschis acest thead. Sa trec la subiect. Cautand pe internet tot felul de informatii legate de kerosen,am descoperit foarte multe discutii pro si contra utilizarii acestui combustibil pentru masini. De ex. : http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=43581&page=3 Oare ce credeti? Este adevarat ca folosirea acestui combustibil creste performantele motorului sau nu?
Da,il creste datorita cifrii octanoce mari,dar iti va "arde" motorul in scurt timp.Pe timpul comunismului tatal meu folosea kerosen in combinatie cu gazolina si rezulta o benzina de 95 buna.
si eu am auzit de la multi care au folosit kerosen ca inxtr-adevar fuge masina incredibil dar majoritatea s-au ales cu motoru bubuit deci..nu e combinatie
Salut, Pot sa-ti dau un rapuns clar, momentan sunt in Cipru si aici la benzinarii se vinde kerosen de la pompa. Multi folosesc, mai ales "baietasii" astia care au masini tunate (si suna turbo ca in NFS.. hai ca glumesc ) si au si demonstrat cu doua masini identice, unu folosind benzina celalat kerosen, cel cu kerosen accelera mai bine. La fel au fost testate si doua motociclete si rezultatul acelasi, cel cu kerosen trage mai bine. Sper ca te-am lamurit, dar totusi zic eu ar fi indicat sa vedem si la fiabilitatea motorul cum sta treaba..
Am avut si eu ocazia sa conduc o Dacia berlina alimentata cu jumatate de rezervor benzina de 95 si restul kerosen.Masina tragea mult mai bine decat cu benzina simpla,iar proprietarul folosea de multi km carburantul acesta(kerosen gratis de la munca,benzina cat mai ieftina) fara probleme.totusi folosirea kerosenului pe post de carburant la masinile de zi cu zi nu cred ca este buna.Cu atat mai mult sa pui doar kerosen.
Kerosenul este un combustibil aviatic,deci este necesara o racire adecvata! Imi aduc aminte cum acum vreo 15 ani un vecin a pus kerosen cu benzina in raport 1:3 si dupa ce a reusit extraordinara performanta sa ajunga la 120 cu Trabantul, a topit pur si simplu motorul...
Salutare. Dupa cum s-a scris mai sus, vad ca se confunda kerosenul cu benzina pt avioane usoare si va spun din proptie experienta ca nu au legatura unele cu altele. Kerosenul este mai aproape de motorina, adica se aprine prin compresie si nu prin scinteie deci nu vad cum se alimentau MAS-urile.Adevarat ca unii, din auzite, mai amestecau benzina de avion care are cifra octanica 120, cu benzina peco pentru un mers mai bun. Kerosenul merge bine la diesel, are putere calorica mai mare, spun pentru ca am folosit, acum nu mai am, era bun, nu da fum si tragea bine.
silviu, la trabant e o diferenta mare... racirea Am folosit si eu la dacia 1300 in combinatie cu benzina. era criminala masina, dar cand am ramas doar pe kerosen in 15 km am indoit tijele impingatoare :D