1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Keyless Go / Entry la A4 B8 - montare ulterioara - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mario.popescu, 9 Apr 2012.

  1. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Mersi! asa o sa il pun si eu :D
     
  2. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    E cineva care ma poate ajuta sa achizitionez o cheie?

    Cheia pe care am luat-o eu era deja folosita, si nici nu gasesc una care sa nu fie. Am montat tot, si m-am blocat aici :banghead:
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cheile se cumpara originale de la reprezentanta. Trebuia sa stii asta de la inceput. Bafta.
     
  4. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Am gasit pe mai multe forumuri ca si cheia cu codul 8T0959754K este tot keyless.
    Am gasit si pe ebay pe aceasta cu codul asta, in care zicea ca este keyless cu aceasi frecventa de 868 ca si 8K0959754D.
    Poate cineva sa imi confirme ca o sa functioneze si 8T0959754K?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca atunci cand muti cipul din cheia veche in cea noua, il spargi, ce faci mai departe ? De asta ti-am spus sa cumperi cheie noua originala de le reprezentanta. Mai departe tu faci cum vrei. Bafta
     
  6. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    @Cristi stii care e cipul care trebuie mutat? as incerca sa ma duc la cineva care se pricepe sa mute cipul avand in vedere ca am doua chei functionale in acest moment.
    M-as putea lipsi de una daca exista o sansa sa o fac pe cea noua functionala
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ma intrebi care este cipul treaba este clara. :) Normal ca stiu dar nu te sfatuiesc sa faci tu asta din mai multe motive. Trebuie sa faci bucati cheia ta care o aia acum ca sa muti cipul.
     
  8. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Nu am de gand sa o fac eu personal, m-am uitat la placa din cheie, imi dau seama ca este peste competentele mele. Am de gand sa merg la niste oameni care se lauda ca stiu sa faca chestii de genul si ii intreb daca sunt increzatori ca pot face asta, plus ca dupa cum ziceam, ca am doua chei functionale acum + cea "noua" pe care nu o pot folosi + inca una pe care trebuie sa o cumpar acum

    Deci chiar daca stric o cheie acum, mai am una functionala pana reusesc sa cumpar una noua care sa functioneze

    Worst case: pierd o cheie pe care nu o folosesc, si trebuie sa cumpar o cheie ca sa pot foloi keyless
    Best case: nu mai trebuie sa cumpar inca o cheie care costa 900 Lei la reprezentanta
     
    Ultima editare: 4 Apr 2017
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    70mmy eu zic sa cumperi cheie noua din prima, nu te complica. Am incercat eu si am studiat modificarea unei chei second hand de pe masina cu keyless, iti zic eu ca nu merita bataia de cap. Trebuie sa schimbi EEPROMul de pe placa, cu unul "virgin" legat de VINul masinii, chestie care cred ca o o sa te coste suficient incat sa te faca sa cumperi cheie noua :) Plus, o sa fii nevoit sa legi cheia "noua" cu masina si in cazul asta cel mai probabil ajungi la reprezentanta, unde o sa ai surpriza de a fi refuzat pentru ca nu ai cumparat cheia noua de la ei.
     
  10. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Am inteles, face sens ce ziceti, cu siguranta varianta cea mai buna este cu o cheie noua.

    O sa incerc si varianta cu transferul de cip pentru ca o sa am 4 chei din care una singura functionala cu keyless si doua pe care nu o sa le folosesc. Cred ca merita incercat.
     
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eu am gasit undeva informatie (nu mai gasesc sursa exact), daca cumperi o cheie cu Keyless si o legi cu masina, dar pe masina nu e bifat Keyless (in modul) atunci ti se leaga doar partea functionala simpla, nu si cea advanced pentru Keyless, e ca si cum ai avea inca o cheie simpla. Ceea ce face inutil transferul de cip atat timp cat il scoti de pe o cheie care nu suporta keyless. Informatia nu e 100% sigura, e ceea ce am mai cules eu de pe net.

    Daca nu te costa mult, incearca transferul, dar sa il faci in asa mod incat sa poti muta inapoi cipul in caz ca nu functioneaza.
     
  12. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Stie careva care e diferenta dintre 8K0959754D TKE si 8K0959754D ROH si care este cea de care e nevoie pentru keyless?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este codul de culoare.
    TKE - Negru satin / crom stralucitor
    Despre ROH nu am gasit nimic in ETKA.
     
  14. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Asa stiam si eu, ca cele 3 litere de dupa cod sunt culoarea, dar nu stiam ca sunt mai multe culori la chei, si mai e si o diferenta de 150 de lei la pret
     
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Daca nu ma gresesc, diferenta ar putea fi si din cauza partii metalice, se vinde cu si fara ea. Probabil cu partea metalica e mai scumpa.

    Ps. ai grija cand faci comanda, sa dai VINul, altfel s-ar putea sa ai surprize. Eu cand am primit cheia(doar cheia), pe ambalaj era notat VINul.
     
  16. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Salut,

    Am terminat si eu de montat si activat Keyless Entry si Go. Merge totul bine, trebuie doar sa ma obisnuiesc sa nu mai bag degetele in bord in incercarea de a opri motorul :D

    Referitor la cheie, aparent cheia a fost inlocuita, astfel incat acum daca te duci la reprezentanta si iei cheie pentru o masina ca a mea, primesti cheia keyless cu codul mentionat pe prima pagina ;)

    Si inca o mentiune, pentru cei care vreti sa faceti acest retrofit, cand legati mufa de la butonul de start/stop, folositi numerotarea pinilor din interiorul butonului, nu de pe mufa. Pe mufa numerotarea este invers fata de cea din interiorul butonului (nu se intampla nimic in cazul in care sunt pusi pinii invers, doar ca nu o sa mearga :D). In poza atasata se vede un 4 si este si un 1 in partea cealalta, aceea este ordinea corecta a pinilor.
     
  17. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    70mmy ai patit si tu exact cum m-am ars eu cu butonul de start/stop si ordinea pinilor :)
     
  18. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    exact la fel, noroc ca si-a adus aminte @mabalaru ca ai patit tu la fel, si cand m-am uitat in mufa din buton am observat ca ordinea pinilor e invers
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Aha! Bine ca ai vb cu el, ca eu am pierdut ceva nervi din cauza asta :)
     
  20. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Salut !

    Am cumparat Control Panel pentru AUDI A4 cu buton de Sart Engine / Stop, pentru ca vreaul sa il pun pe masina.

    Problema este ca nu am gasit pe forum nimic legat de buton , dar fara Kessy !!

    imi scrie si mie cineva, va rog, ordinea si unde leg pinii din Butonul Start ca sa pot porni masina din buton ?!

    Mentionez ca nu am facut si nu vreau sa fac retrofit de Keyless Entry ! Doar butonul de Start vreau sa il leg corect . Am incercat sa citesc pe forum unde leg, dar nu am gasit nimic - fara ca subiectul sa fie legat de keyless entry !!
     

Distribuie pagina asta