am si eu un audi a4 cu motor de 2.4 din 2003 cabrio , problema este ca e prea lenta si consuma relativ mult pentru performantele ei si m-am gandit sa ii fac un tunning dar aici au aparut problemele. am gasit o firma in bucuresti care au incercat sa puna o turbina dar trebuia sa renunt la aeru conditionat deoarece nu incapea si am renuntat si a doua varianta sa puna un compresor dar si aici aparea o mica problema cu montatu dar se poate pune. akuma nu stiu ce sa fac deoarece performantele nu cresc asa de mult , de la 170 de cai ajunge la 230 si ma costa undeva la 6 mii de euro. as vrea si eu o sugestie ce sa fac si daca a mai facut cineva asa ceva. multumesc
chipu nu a fost o afacere e aspirat.. am facut chip tuning dar nu se simte nimic poate consumu putin mai mare , iar modificari la ecu daca ai putea sa fii un pic mai explicit ar fii ok k sincer nu stiu prea multe... mersii
sal razvan si bine ai venit pe forum. 1. spui ca masina consuma mult..ei bine cu turbo sau kompress o sa consume si mai mult! in oras o sa ajungi la un 17% in fine acum daca tu vreu turbina sau kompress ok, eu iti recomand turbina, performante mai mari obti cu un turbo kit, fata de komp. performantele de la 170 d CP poate sa creasca si pana la 300 HP, acum depinde de ce turbo montezi, mare sau mic. si mai conteaza si cat poate tine blocul motor pe care il ai de fabrica. contacteaza-l pe Marius de la RBN Tuning si vezi ce iti poate spune. www.rbn-tuning.ro poate iti da alte idei, el a mai pus kituri turbo pe masini si stie mai multe. bafta!
Adi are dreptate !!! Am spus de o mie de ori si o sa mai spun inca o data!! Cine nu este dispus sa bage mana la buzunar mai bine sa nu se apuce de tuning. Tuning este pasiune dar si paguba!!! Cine viseaza HP sa stie ca o sa piarda bani multi si o sa impinga masina lui o data cel putin ,vorbesc cu experienta personsla.
Zvon sau realitate: Kit Turbo pt motoare aspirate pe benzina Salut, am auzit de curand la show-ul organizat de 4tuning pe 17-19/10/2008 la Romexpo, ca ar exista Kit de Turbo pentru motoarele aspirate pe benzina. Stiu ca imi vor spune multi ca aliajul camasilor, segmentilor si pistoanelor (inclusiv forma pistoanelor si a segmentilor) este altul. Ma poate lamuri cineva? Si daca ati auzit ca s-ar comercializa asa ceva? Multumesc anticipat
de montat stiu si eu ca se poate... dar implica costuri mari ... mai curios sunt eu daca exista o diferenta foarte mare intre 2.0FSI si 2.0TFSI....
kituri turbo pt motoarele aspirate pe benzina sunt sute de modele... avand in vedere asta..care este de fapt intrebarea? pana la o anumita putere, si pistoanele, bielele sau chiuloasa stoc tine..nus tiu ce vrei sa spui
Sa-nteleg ca se poate instala un astfel de device si la motorul de 1.6 benzina 102 CP? Daca da, la cat ar ridica puterea si care-ar fi costurile? Multumesc
Cred ca pretul s-ar ridica cu mult peste suma pe care ai adauga-o daca ai vinde masina actuala si ai lua alta cu putere mai mare, care sa iti satisfaca cerintele. Aceasta "treaba" merita doar daca vrei sa faci ceva deosebit (si nu cred ca 1.6 este o baza de plecare buna), nu doar sa obtii niste cai in plus pentru ca acum masina ti se pare lenesa.
Poate ca peste 140 CP este prea aspirational pt mine. Undeva la 120 CP n-ar putea fi atinsi si prin alte metode? Ma gandesc la remapare soft sau chip tunning...whatever. Remember 1.6 / 102 CP thx
1,6 fsi prin soft si evacuare si o admisie (un minim de investitie) poate ajunge @ 140 cai din pacate pt 1,6 mpi nu este acelasi rezultat ala ajungand la maxim 120
Turbo audi 80 b2 Ce spuneti de o turbina pe 1.6 carburator din 1979? Daca R5 GTT poate, Audi de ce nu?
Se poate monta compresor pe 1.6 ? Ca si titlul threadului, se poate monta compresor pe 1.6? Am vazut asa ceva pe 4tuning.ro, pe un 316 din 99, un compresor centrifugal, la 0.5 bari, cu soft adecvat a adus spor de 60% la performantele initiale Asta ar insemna 160 cai la 1.6i cu 101Cp stoc...
salut , sincer nu cred ca este o idee buna ,a mai avut cineva o initiativa pe aici dar s-a lasat pagubas costurile sunt imense,mai asteapta si alte pareri