1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Kit Turbo pentru motoare aspirate pe benzina

Discuție în 'Motor' creată de Razvan, 25 Oct 2007.

  1. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    @KUL: Poate functiona. Nu au treaba 2v/cilindru. Daca o sa caut, sigur o sa gasesc multe motoare turbo cu 2v/cilindru.
    Daca are debit de 100 de cai pe aspirat, va avea debit suficient pentru un k03 .

    E mai simplu sa pui un 1.8t, dar de ce nu? O sa fie ceva original.

    Problema care o vad eu este softul (reglajele). Partea hard, adica legatul turbina+intrcooler la motor o rezolvi tu cumva cu ceva teava si multa sudura, dar inainte asigura-te ca ai gasit un tuner care sa poata regla motorul, care cred ca va tine ok 0.5 bari cat are stock turbina de 1.8t. Poate vor trebui injectoare si maf de 1.8t.
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Dar sunt diferente enorme intre functionarea unui motor turbo fata de unul aspirat. Ungerea la un motor turbo se face complet atlfel, pompa de ulei e alta, pistoanele la motoarele aspirate au de obicei 3 segmenti, la turbo au 4 sau 5 din cauza presiunii, racirea e complet diferita, la turbo au mai multe canale prin bloc, si mai mari pentru ca se incalzeste mai mult, bielele la aspirat nu sunt gandite pentru a tine la presiune.
    Deci pus turbo pe un aspirat fara interventii majore la motor = piston iesit prin bloc intr-un exces de zel pe la 6000-7000rpm!
    Uzura in cateva sute de km va fi exponentiala si va consuma mai mult ulei decat benzina.
    Daca tii neaparat sa cheltuiesti niste bani si sa distrugi un motor, atunci da, se poate :tocktock:
     
    Ciuca ionut apreciază asta.
  3. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Tu realizezi ca sunt mii de exemple de motoare aspirate cu interne stock si turbo la 0.5bar ?
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2013
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    OK, atunci mult succes!
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sa spunem ca reusesti este posibil :insa motorul va face.... poc destul de rapid ,studiaza motorul+admisia+racirea+cutia 1.8T daca tot le detii.
     
    Ultima editare: 5 Feb 2013
  6. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Si-a montat cineva turbina pe motor aspirat ? Nu vorbesc de turbine exagerat de mari, ci unele normale. De exemplu, eu as dori ca ADR-ului meu sa-i instalez turbina de la AEB si sa ajung undeva la 150cp. Idei, sugestii ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2013
  7. dmx_cma

    dmx_cma 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure,PH
    Masina:
    audi a4,1.8 20v avant,1997
    Cel mai simplu este sa-ti faci un transplant de motor
     
  8. shobo91

    shobo91 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 ahl 1998 prefacelift
    dar daca s-ar monta turbina tot pe 1.6 ahl cea de pe 1.9 tdi de 90-101-116, asa ar fi mai convenabil,mai bine pt motor,ar rezista mai mult....etc?
     
  9. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Am trait sa citesc si ciudatenia asta :) DA, se poate face !!! Daca ai bani , de ce nu !??! DAR , dupa 200 de km sa nu te intorci ca ti-a crapat motorul :) In situatia in care ajungi pana la coltul strazii :)

    Acum serios !

    Domnilor !!!! Nu aveti cum sa faceti din magar -> armasar ( ca sa nu folosesc expresia tipic romaneasca: din d-ala bici ) ! Tipul de upgrade pe care il cautati nu este fezabil/ fiabil / safe ( atat pentru voi cat si pentru noi ceilalti participanti la trafic ).

    Pe scurt : vindeti masina pe care o detineti acum si cu banii rezultati plus o diferenta oarecare puteti cumpara masina pe care o doriti .

    Succes la vanzare !

    Poate am exagerat :) o sa detaliez in mare costurile pentru operatiunea pentru care optati :

    1. Ecu standalone : 1000 euro minim < 8 pistoane
    2. Interne motor: 500 euro pistoanele ( 4- 6 bucati) + 500 altele
    3. Turbina capabila de 1 bar + intercooler : 400 - 500 Euro SH ( in stare ok )
    4. Honuit bloc / planat chiuloasa / etc, etc : 500 euro !
    5. Upgrade sistem franare : 500 euro
    6. Manopera : 1000 Euro ++++++++++++++++++++
    7. Injectoare / pompa de benzina : 300 euro
    8. Admisie : 300 euro

    Rezultat : 60 - 100 hp MAXIM in plus !

    Spor la modificari ! :whistle2:
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2013
  10. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Dvs puteti si exemplifica ce ati afirmat mai sus,sau aveti o parere generala despre motorizari?Nici eu nu sustin aspiratele facute turbo(fara modificari majore).Dar nici ce spuneti dvs....4-5 segmenti etc.
     
  11. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
  12. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    o fi un tractor turbo?sau pistoanele sunt pentru conversia motorului de tractor asprat la turbo?
     

Distribuie pagina asta