1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lampi si stopuri spate la A4 B8 - demontare - inlocuire becuri - Codari aprindere becuri

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de JAMB, 6 Noi 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau mai bine spus este un "fake" de semnalizare dinamica care nu se compara cu originalul. De ce nu lasati voi masinile asa cum au venit ele setate pe lumini din fabrica nu inteleg. Da, trebuie sa facem niste retrofituri, daca putem, dar unele cad in ridicol, cand incercam sa le punem in aplicare. Ce au facut cei de la carsystem.pl cu aceasta semnalizare este o mizerie chinezeasca (si sunt sigur ca asa e).
     
    Red_ și bobalex18 apreciază asta.
  2. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Pai vanzatorul polonez are pe stoc cateva sute de bucati din fiecare model, deci cu siguranta importa la container din China mii, zeci de mii de bucati la un pret derizoriu, si ni le vinde noua la un pret nemeritat, cred eu.
    Ce rost ar avea sa tina pe stoc ceva ce se fabrica local.......sunt 100% "all made in China" :)
     
  3. adynis 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro (2010) - 2.0 TDI (CAHA) - 170 CP
    Salut,
    De curand, din cauza ledurilor arse, am inlocuit stopurile cu unele noi (cele de pe haion, pare-se ca acelea au mai mereu probleme, probabil de la socurile inchiderii portbagajului) si, incercand sa inteleg mai multe, am decis sa desfac unul din stopurile vechi, sa vad si eu de ce se ard ledurile ...
    Raspunsul pe scurt: Nu am inteles ! :(
    Dar ... adaug cateva informatii:

    Am procedat conform pozelor de aici:
    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/632677-DIY-tail-light-dead-LED-remplacement

    - In plus am folosit o suflanta de aer cald, sa mai "inmoi" lucrurile
    - Am fortat usor cu surubelnita precum in linkul de mai sus
    - Si dupa ceva timp am reusit sa desfac stopul, DAR:
    -> Senzatia este ca defapt desfacerea lui implica ruperea plasticului de-a lungul santului in care el se pozitiona initial. Lipiciul existent acolo este ,dupa cate il vad, deja plastifiat, tare, si foarte bine lipit, drept urmare este mai mult o rupere decat o desfacere
    -> pe alocuri s-a rupt mai mult, mai urat
    -> In cazul in care as vrea sa-l lipesc la loc, ar trebui sa ma bazez exclusiv pe lipici, nu mai exista acele santuri care sa preia din priza prinderii (ca s-au rupt la desfacere)
    - Am desfacut, am extras partea electronica, am alimentat la 12 V si ... stupoare ... din ~5 leduri arse, doar 1 era stins !?!?!?
    - Era tensiune pe pinii lui, diferita fata de ceilalti pini, dar ... concluzia ar fi ca led-ul era mort (De tot ... ? )
    - Il mai testez, invart ... si la un moment dat, alte 2 leduri intra in "fibrilatii" , am facut un video aici:
    - Dupa acest video .. am dat multe bobarnace ledurilor si ... la un moment dat... si-au revenit ledurile la luminozitate maxima si n-am reusit sa le "mai stric inapoi".
    - Am tot incercat sa inteleg daca .. e vreo lipitura rece, vreun contact imperfect, vreun traseu intrerupt, ... in afara de bobarnacul mentionat anterior nu am gasit nici o legatura cu vreun soc mecanic :(
    - M-am mai uitat, am invartit, am mai masurat... si-am abandonat incercarile ca nu gasesc ceva ce sa-mi sara in ochi ...

    Nu mi-e clar cum se schimba intensitatea luminoasa (atunci cand se apasa pedala de frana) , ca vad doar 2 fire ce elimenteaza placa electronica ... (se schimba oare tensiunea pe acele fire? ]
    Nu mi-e clar de ce acele leduri se comporta ca in filmulet
    Nu mi-e clar de ce, dupa bobarnace, nu reusesc sa le fac sa-si revina la stadiul din filmulet ...
    Nu mi-e clar de ce, fata de GND-ul masinii, ledurile sunt alimentate cam intre 4.x V si 6.x V ... (adica o tensiune de ~2.5 V pe led dar .. cu un alt ground)
    Nu prea mi-e clar nimic .... Poate doar faptul ca (exceptand pretul :( ) ma bucur ca am schibmat stopurile pe masina ca sa nu mai fie stirbe vederii ....

    Atasez niste poze:

    IMG_6067.JPG IMG_6072.JPG IMG_6090.JPG IMG_6095.JPG IMG_6107.JPG IMG_6108.JPG IMG_6114.JPG IMG_6119.JPG IMG_6120.JPG IMG_6122.JPG

    PS. Daca aveti sugestii ce as putea sa verific/masor la placa, let me know.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  4. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat: cum sa pun la loc a treia lampa de frana fără sa stric ceva?
    Am încercat, dar nu intra la locul ei.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La pagina 4 din acest topic, unde trebuia sa citesti si unde ti-a ajuns mesajul cred ca ai si raspunsul daca ai avant pentru ca in profil nu scrie ce model de masina ai si nici nu ai mentionat la ce model de Audi iti trebuie.
     
  6. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Este vorba de un B8 sedan.
     
  7. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Deci a reusit cineva pana la urma sa faca semnalizarile dinamice pe un a4 b8 sedan fara leduri?
     
  8. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Se poate face, dar costa multe sute de euro.
     
  9. Thek1d

    Thek1d 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
    Va salut. Sper sa nu postez aiurea, dar e vorba despre becul de frana suplimentar. Stiti cum gasesc plasticul care imbraca becul (denumirea lui sau daca are ceva cod) ? Vorbesc despre carcasa aceea neagra care vine pe luneta. Multumesc.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu vei gasi plasticul separat. Face parte din lampa, iar aceasta are codul 8K5945097
     
  12. Thek1d

    Thek1d 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
  13. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Salutare,
    Am schimbat becurile T15 de pe marșarier. Am pus led Cree cu canbus dar tot imi dă eroare, bat foarte tare și imi place. Ideea este: ce pot face sa nu mai apară ? Pot anula ceva cu VCDS ? Sa nu imi mai apară. Multumesc
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poti coda in BCM2.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cu VCDS faci asta.

    BCM2 = modul confort = 46 - Central Conv. pe VCDS.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cu VCDS se face codarea. Insa trebuie modificata valoarea din zecimal in binar ca sa poti scoate eroarea de bec ars doar de pe marsariere.
    Nu e foarte simplu, dar se face.
     
    Ultima editare: 26 Iun 2018
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E aceeasi ca la C7 ?

    46 Central Convenience => Security Access 16 => 16017
    Adaption 10 => Channel 181 =>Read
    Bitii 8, 9, 10, 11 responsabili pentru becurile de marche-arriere.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La read pe 181 va gasi valoarea 65535. Aia trebuie "desfacuta" si apoi gaseste bitii de care zici tu.
     
  19. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Buunnn, va mulțumesc frumos
     
  20. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Am ajuns aici și m-am blocat :(

    Am ajuns acolo la biți...dar nu am inteles cum sa transform din zecimal in binal:(
     
    Ultima editare: 27 Iun 2018

Distribuie pagina asta