1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lampi si stopuri spate la A6 C5 - demontare - inlocuire becuri - Etc. ...

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de blizzard, 5 Mar 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru pozitii tensiunea vine pe alt fir, nu are treaba cu cel de frana. Verifica cu un aparat de masura daca ai 12 V pe firul care vine la stopul de frana. (cu frana calcata, iar culoarea e aceeasi cu cea de la al treilea stop din habitaclu) Verifica si mufa switch-ului de la pedala de frana, poate e vreun contact imperfect acolo. Nu ai nici o eroare la scanare pe nici un modul al masinii?
     
  2. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Ai bec cu dublu filament. Nu cumva ai schimabt ambele becuri si le-ai pus invers? Eu l-am sucit odata pe al meu si tot asa nu se aprindea la franare. Asta e doar daca ai umblat la becuri, daca nu, ignora ce am scris :)
     
  3. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    am dat becurile de mers inapoi jos ca am senzorul de le cupleaza blocat pe deschis si ramaneau in permanenta aprinse. dar am pus un bec inapoi sa vad daca de acolo vine problema si tot nu crestea intensitatea la franare, trebuie sa ma uit si de siguranta sa vad ca poate e una doar pt stopuri
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica siguranta 13 , rosie, de 10A. Ai aici cateva explicatii despre cutia cu sigurante.
     
  5. Punnish3r 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A6, 2.5 TDI quattro, 2001 , 180 CP
    Mi se tot aprinde martorul pentru becul de pe frana. Nu am niciun bec ars dar tot se aprinde.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Aug 2015
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Contact imperfect, scoate becul si curata cu spray pentru contacte.
     
  7. Punnish3r 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A6, 2.5 TDI quattro, 2001 , 180 CP
    Multumesc :)
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Aug 2015
  8. Adi85

    Adi85 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2015
    Locație:
    Abensberg
    Masina:
    A6,1.9,2004
    Schimbare becuri ceata spate audi a6 b4

    Buna seara.
    Detin un Audi A6 b4 si nu imi functioneaza lumina de ceata pe spate.Vreau sa aflu cum pot demonta panoplia de pe portbagaj pentru a schimba becul!
    Va multumesc
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Prima data fa altceva. Lasa ceata aprinsa si dute in spatele masinii, ridica capota portbagajului concomitent cu urmarirea respectivului stop daca se aprinde sau nu pana la ridicarea completa. E o problema comuna intreruperea "partiala" a firelor in acel cablaj de pe balamaua stanga.
    Abia apoi incepe demontarea capitonajului de pe capota portbagaj, care are niste holsurube unde e triunghiul, apoi verifica atent ca mai are doua "ascunse" in laterale, care au capul de surubelnita la fel cu textilul capitonajului, trebuie sa fii atent sa le gasesti, dupa care tragi (incepand dintr-un capat) sa iasa din cleme.
    A, era sa uit. Masina ta e A6 4B (platforma C5), nu b4;)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai jos capitonajul pe interior pentru a avea acces la becul de ceata.
     
  11. Adi85

    Adi85 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2015
    Locație:
    Abensberg
    Masina:
    A6,1.9,2004
    nucugheri multumesc frumos, da cred ca din graba am scris 4b. :) Multumesc oricum foarte mult, m-am uitat sub triunghi dar nici urma de surub. O sa vad daca maine rezolv si anunt. Multumesc inca odata.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Sep 2015
  12. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Salut, am o problemă ciudată cu stop-ul din stânga. În primele 10-20 de secunde după contact, semnalizarea, becul de ceață și poziția funcționează normal. După 20 de secunde, încep să nu mai funcționeze și să-mi apară erorile în bord.

    Știe cineva de la ce ar putea fi?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Contact imperfect, lipitura rece. La rece iti merge normal si cand se incalzeste se dilata si numai face contact bine.
     
  14. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Makes sense. Mersi. Și să fiu habarnist până la capăt: orice electrician ar putea să rezolve treaba asta?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, doar sa fie electrician, nu sudor. :)
     
    lucaflo26 și Raul Perțe apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu cred ca au timp sa se incalzeasca dupa doar 20 sec.....si incep sa nu mai functioneze, e ilogic asta.
    Iar daca vorbim de stopul de A6 C5 nu avem placi/lipituri reci acolo. Sunt niste fasii de tabla in tripla spate care fac contact si pe plus si pe minus.
    Iar ceata e in alta parte decat semnalizarea si pozitia, ce treaba ar avea cu vreo placa sau lipitura rece?
    Dar da, un electrician ar trebui sa rezolve aceasta problema.
     
  17. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015

    Update: Am fost la electrician, problema s-a rezolvat. Unul dintre pinii ăia conectori era dus, cel de masă. Ce bine e fără erori în bord.
     
  18. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Salut tuturor,
    Sunt nou pe forum si probabil ca voi face anumite greseli in a posta insa voi suporta consecintele. Am un Audi A6 C5 multitronic 2.5 AYM iar acum recent mi s-a ars becul de frana stanga. Am incercat sa il schimb dar nu se mai aprinde. In bord imi da mereu eroare cand apas frana mereu imi scoate acel sunet de avertizare care nu vrem sa il auzim. In plus, cand apas frana mi se aprinde pozitia dreapta fata. Are cineva vreo idee ce ar putea fi. Daca cineva a mai patit si imi poate da si mie o idee astept un raspuns. Multumesc anticipat.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E greu fara o scanare...Incerca sa schimbi switch-ul de frana sa vezi daca nu e de acolo.
     
  20. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Ai un scurt sau bucla pe masa ( - ) in tripla in care ai schimbat becul, verifica cablajul pe vreo 10cm inainte de mufa cat si cel din soclul de tripla.
     

Distribuie pagina asta