1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - becul ramane aprins - A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de SERGIU101, 7 Ian 2009.

  1. samuelerdei

    samuelerdei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 (B5), 1.6 1995
    Buna! O intrebare la o problema interesanta! - Audi A4 B5, an 95, benzina 1.6

    Pun contactul si las sa imi urce acul de la benzina (sa zicem ca urca pana la jumate din rezervor). Pornesc motorul si dintr-o data incepe sa scada acul cu aprox 1.5 liniute.

    Din ce motiv scade indicatorul cand masina este pornita? Pe tester nu da nici-o eroare.
    Ati mai intalnit aceasta problema?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    samuelerdei sunt mai multe cauze: ceasurile, litrometrul din rezervor, etc. etc. Trebuie facute niste investigatii. Citeste acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Bafta.
     
  3. samuelerdei

    samuelerdei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 (B5), 1.6 1995
    Mersi de ajutor! Am citit tot topicul. Am sa incerc cateva sfaturi. Voi reveni cu detalii!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2015
  4. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. De curand am schimbat litrometrul dar dupa 5 km acul din bord ce indica nivelul de combustibil a cazut s-a aprins martorul in bord si asa a ramas. Aceiasi problema o aveam si cu litrometrul de dinainte. am scanat si da aceiasi eroare 00771 circuit deschis sau scurt la plus. Sa fie si acest litrometru defect sau alta sa fie cauza?? Mersi
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai verificat cablajul/circuitul electric al litrometrului? Ca degeaba le tot schimbi daca eroarea spune circuit deschis/scurt la plus.
     
  6. costynclj 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5,2000
    Am verificat aseara cu VAG-ul si nu imi da nici o eroare pe ceasuri. Mai devreme am schimbat termostatul si cand stateam in masina sa vad daca se ridica apa, ceasul de la motorina imi oscila intre 0 si un sfert. Nu stiu ce sa-i mai fac ca m-a disperat.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-o sa-ti dea eroare pe ceasuri. La ceasuri fa un output test sa vezi unde se opresc acele. Dar daca unele indicatoare se ridica/coboara cum le taie capul, e posibil ca defectul sa fie in IC si sa trebuiasca schimbat. Dupa un timp de folosinta, IC-urilor Magneti Marelli asta li se intampla.
     
  8. costynclj 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5,2000
    indicatoarele se duc pana la capat si se intorc la jumatate si nu o ia razna niciunul...doar ca dupa ce le fac testul revin in pozitia initiala si nu-mi indica ce trebuie,apa nu urca mai mult de 70 si motorina sta pe 0 cu rezervorul plin
     
  9. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Salut baieti(si fete). Am avut o problema la indicarea nivelului de combustibil (benzina) adica mergeam pe drum si imi scadea la 0 sau urca la maxim sau imi statea aiurea. Alimentam si nici nu se misca acul....ei bine a venit un pic "caldura" si am decis ca sa ma uit ce are.
    Am facut urmatoarele chestii:

    Prima data trebuie sa scoatem senzorul din rezervor. La 1.6 ADP chestia aia se uita spre fata masinii trebuie apasata si trasa in sus. Iese foarte usor de la loc.

    [​IMG]

    Dupa ce am scos m-am uitat la functionarea acestuia. Am observat ceva oxidare pe ea si ca imi mergea bine rezistenta dar cu timpul s-a uzat, s-a murdarit etc... plus ca am observat ca era uzat si partea care se misca avea un joc si nu facea tot timpul contact bun in locul incercuit trebuie sa fie contact cat mai perfect.
    Mentionez ca daca vizibil e acolo contact dar din punct de vedere electric suprafata de trecere a curentului se micsoreaza si CRESTE REZISTENTA ceea ce duce in eroare citirea. De exemplu in loc de 200 Ohm masuram 600 Ohm.

    [​IMG]

    Am desfacut-o pe bucati si am curatat-o cu smirghel cat mai fin. Eu am avut de 1000 acasa. Partea incercuita cu albastru trebuie slefuit dar nu brutal ci cu grija nu apasat foarte tare si in timp ce il curatati uitati-va acolo, nu la TV, nu la telefoane etc. Se poate strica circuitul deci atentie acolo.
    Partea incercuita cu rosu se curata in felul urmator: Luati o bucata de smirghel o puneti pe o sticla dupa ce luati acel contact si tineti cat mai drept si o frecati de smirghel. Sticla trebuie pentru a avea un rezultat mai bun fiindca in felul acesta contactul acela va fi slefuit drept. Altfel va avea denivelari. In poza inca nu au fost curatate.

    [​IMG]

    Dupa acesta am puat tija pe care e plutitorul si am prins-o in menghina si l-am indoit dar foarte putin ca sa nu mai fie acel joc. Asa am ajuns sa am contact perfect tot timpul.
    Nu am facut poza cand a fost scoasa tija dar in partea incercuita trebuie indoita putin.

    [​IMG]

    Am pus totul la loc si imi functioneaza asa pe loc. urmeaza sa il testez si pe drum. Sper sa va ajuta cu ceva acest post. Succes.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Felicitari pentru lucrare dar mai ales pentru DIY. Bravo.
     
  11. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Multumesc mult! Pot sa va confirm faptul ca azi am condus 60 de km si nu mi-a facut figuri acul de la combustibil. Problema rezolvata :)
     
  12. Smarian91 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9 AJM 2001
    Salut,
    Am si eu o intrebare: cum se demoteaza pompa din rezervor la A4 B5 1.9 AJM ? Am vazut pe youtube ca e nevoie de o cheie speciala. Stie cineva unde pot gasi acea cheie sau daca mai sunt si alte modalitati ?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial si unde trebuia sa scrii si poate gasesti raspunsul.
     
  14. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Va salutt,
    Am si eu problema la un A4 B5 din 1996 privind litrometrul sau ceasul ca nu stiu exact. In momentul in care merg mai tare (peste 100 km) scade acul vazand cu ochi dar nu de tot. Daca revin la 70 km de exemplu si merg 2-3 km revine acul la loc si este foarte stresant. Daca aveti cumva idee v-as fi recunoscator. Multumesc.
     
  15. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    jak... tutorialul meu o sa te ajute. benzina din rezervor se afla in miscare si iti duce plutitorul in asa fel incat sa nu mai ai contact perfect pe placa cu rezistente....
     
  16. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Ms frumos!! Deci banuiesc ca trebuie sa umblu la litrometru sa vad ce i pe acolo....
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Zeama de liorometu nou .
    In rezervor sunt niste pereti antival si nu ar trebui sa ai diferente de nivel la viteza. Asa ca nu umbla la sonda daca nu ai alta noua. P.S masinile astea au cel putin 16 ani ganditiva bine la asta. Eu nu sunt adeptul carpeli.
     
  18. alessandro 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4,AFN 110 CP,1997
    Salut.imi puteti spune va rog care este si unde se afla pompa de motorina(nu cea de injectie)la un a4 b5 AFN...ms anticipat
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In rezervor. :))
     
  20. robert_bv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 1.6 2001
    Salut,
    Am vazut ca postarea e mai veche si vreau sa te intreb daca ai rezolvat problema. Eu am un A4 B5 motor 1.6 si am aceiasi problema. Am dat 500 lei pe litrometru si surpriza face la fel. Am mai vorbit in stanga-dreapta si am inteles ca ar fi din cauza ceasului de bord. Am vorbit cu cineva la Bucuresti si mi-a zis ca le repara cu 400 lei. Daca ai rezolvat buba si cat te-a costat sa-mi scrii, te rog. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta