1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - la Audi 80 - 90 -100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de drogher05, 26 Noi 2008.

  1. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Multumesc mult colegu norghacker! Niste intrebari ajutatoare sa zic asa :)...Cum ajung la scala din rezervor pe care zici sa o curat? Trebuie sa desfac capacul ala rotund din portbagaj prins in 3 suruburi stea? Si mai departe???
    Cat priveste placa de bord, nu cred sa fie rupta sau fisurata...a umblat la ea un electrician acum vreo 2 ani si a retusat cu fludor traseele pe acolo. Sa vad de unde fac rost de ceasuri ca le schimbam de mult dar la dezmembrari aici in Focsani, mereu cand am intrebat de cate ceva de Audi 80, mi-au spus ca nu au. Parca-i intreb de droguri!
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, desfaci capacul ala rotund, metalic.
    Apoi desfaci conductele si desfaci capacul de plastic (e cam identic cu cel de la butoiul de varza) si scoti afara mecanismul cu pompa. De aici e simplu, ca deja vezi scala.
     
  3. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Sper ca dupa ce umblu acolo nu sar in aer :)...sper sa le pot pune la loc asa cum trebuie :) Cu ce recomandati sa sterg scala aceea? Aaaaa, pompa de benzina este in rezervor?

    *mi-a placut comparatia cu butoiul de varza :))
     
    Ultima editare: 11 Noi 2012
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    O sa vezi tu, cand o sa il deschizi cum e cu butoiul. Nu poti sa pui in pozitie gresita, eventual la furtune sa fii atent sa nu le inversezi, desi e posibil sa nu intre invers.
    Daca nu umbli cu foc deschis (nu fumezi in timp ce lucrezi) nu cred ca o sa sari in aer. :)
    Stergi scala cu o carpa. Benzina in sine curata bine insa se poate depunde mizerie.
    Si da, TOATE benzinarele au pompa in rezervor, benzina folosind si ca agent de racire a pompei. Motiv suplimentar sa nu circuli prea mult cu rezervorul gol.
     
  5. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    OK, multumesc mult pentru sfaturi! Saraca masina asta de cand este la mine cat a mers ea cu 15-20 de litrii in rezervor....sa fiu eu sanatos!
    Dupa ce fac operatia asta, revin cu rezultatul! Multam inca odata!
     
  6. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Salutare! Am incercat astazi sa ajung la pompa de benzina si la plutitor sa vad care este treaba pe acolo dar nu am reusit sa desfac surubul de pe pompa. Am folosit chiar si o inelara dar mi-a fost frica sa trag mai tare de cat am tras de el de teama sa nu se rupa. Acolo este de plastic si este f.f.f.f. strans. Nu am reusit sa-l urnesc de nici o culoare desi am dat si cu spray pe el. Nu stiu ce naiba sa fac ca sa-l desfac...aveti idee?
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    pentru surubul ala ai nevoie de o cheie de17,trebuie tras un pic mai tare ca nu se intampla nimic,
     
  8. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    ...pai cheie de 17 am folosit...si fixa si inelara. Nu are nici o treaba, nici nu se clinteste! Mi-e frica sa nu rup naiba angrenajul ala de acolo ca am vazut ca este din plastic capacul respectiv si nu am chef sa dau bani pe un angrenaj din ala cu tot cu pompa de benzina...nu stiu cum sa procedez :(
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    acolo nu ai nici un angrenaj prieteneala,este un simplu capac,si trebuie sa desfaci surubul respectic,nu sa-l strangi cum banuiesc ca faci tu
     
  10. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    desfa numai piulita aia mare..si acolo trebuie sa ai tot, dar mai mult ca sigur trebuie sa schimbi plutitorul, iar legat de temperatura ori e bordul cu figuri ori e sonda
     
  11. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    gabi_74 surubul ala nu se desface in sens invers acelor de ceasornic(inspre stanga adica) ?
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    vezi,ce ti-am spus eu,tu in loc sa-l desfaci il strangi,spre stanga se desface,spre dreapta se strange,,,,,
     
  13. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    ...pai da, am tras in sens invers acelor de ceasornic (spre stanga) cu inelara de 17 , cu cot. Nici nu se clinteste!!!! Ce sa-i fac?
     
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    da un pic cu spray si insista,va ceda pana la urma
     
  15. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    am dat si cu spray...nimic! Mi-e teama sa nu se rupa...
     
  16. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Am cautat pe forum si nu am gasit pe nimeni care sa fi trecut pe pompa electrica de la mecanica,asa ca scriu aici poate ma poate ajuta cineva cu unele informatii,am deja pompa care este de pe un 1.8s si din cate am inteles este prinsa sub masina undeva pe langa puntea din spate(daca imi puteti sa imi spuneti codul de la releu de pompa si in ce parte a tabloului se pune)
     
  17. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    La B3, dacă nu mă înșel, pompa e montată undeva în partea dreaptă spre punte (împreună cu filtrul). Releul are codul 443 951 253 L, e modelul cu siguranță deasupra (1.8S, codul motor PM, injecție monopunct unde pompa de benzină scoate cam 1-1,25 bar presiune). Releul se montează în locașul din stânga siguranțelor de rezervă. E notat cu numărul 10 pe capacul blocului de siguranțe, o să vezi exact unde pică, dacă te uiți. Chestia e că la unele pe carburator au deja montat un releu acolo, pentru rezistența de incălzire a galeriei de admisie. La cele cu injecție releul pentru încălzire e în altă parte. Trebuie să vezi dacă ai ceva acolo.
     
    Ultima editare: 10 Apr 2016
  18. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Mersi pt. informatii Cristi,intradevar unde zici ca ar venii montat releul de pompa am deja un releu de preincalzire al galeriei care tot la fel are o siguranta care intra in el,scrie pe el 212,releu de pompa pot sa il pun in alta parte a tabloului?Si inca o intrebare,am nevoie de regulator de presiune,sau captorul de vapori are rolul asta?
     
  19. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    o problema am si eu la babuta : am observat ca indicatorul de benzina functioneaza cand are el chef ; cand e mai frig afara sau e chiar iarna nu vrea sa indice nivelul carburantului , in schimb cand e cald afara nu face figura asta . Nu stiu de unde sa incep astept indrumari , merci .
     
  20. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Păi începi cu ce e mai simplu: dai capacul mare de protecție de la pompa de benzină, scoți mufa rotundă cu 4 pini și faci punte cu o agrafă între cei 2 pini pentru ceasul de benzină. Te prinzi care sunt, că au fire subțiri, iar cei pentru pompă au fire mai groase. Ceasul trebuie să se ducă la maxim sau chiar peste. Dacă între timp mai scade și revine iar, atunci e problemă mai departe și anume contacte imperfecte la mufele din spatele ceasurilor (în special la cea albastră), contacte imperfecte la prinderea ceasului pe placă, cablaje întrerupte (mai rar), lipituri reci etc. Cel mai sigur desfaci șuruburile (ceasuri UN4) sau piulițele (VDO) de la prinderea ceasului și le cureți bine, la fel și zonele de contact de pe placa electronică, unde se mai oxidează după atâția ani.
    Mai poate fi și sonda litrometrică de vină, dar mă îndoiesc că ar fi de aici problema.
    Poți da puțin spray de contacte la mufele din spate.
     
    Ultima editare: 15 Aug 2016

Distribuie pagina asta