Buna! Am un Audi A3, 2000 tdi, din 2004....am probleme cu indicatul motorinei in bord. Tot timpul sunt pe rosu...asa am cumparat masina si incerc sa ii dau de capat ce ar avea. Am schimbat senzorul litrometric...acum am luat si alte cesuri de bord ca asa mi-ar fii spus ca din cauza asta. Nici asta nu este problema. Mi-a fost puse pe teste nu da nici o eroare....Mi-a fost masurat si firul din bord pana in pompa...e ok si asta. Daca ma poate ajuta cineva? Ati mai patit careva?
Salut, Ieri cu rezervorul aproare de rosu am vrut sa fac plinul dar cu chiu cu vai abia mi-a incaput de 100 lei imi borbolosea si imi arunca motorina inapoi ca un vulcan furios care arunca lava Intrebarea mea este: exista vreo supapa la rezervor pe unde ar trebui sa iasa aerul in timpul alimentarii sau daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta cam care ar fi cauza ? Multumesc!
Salut! Am un audi A3 din 2003, 1.9 diesel. Il am de 3 luni de la o ruda si cred ca nu ii merge indicatorul de motorina. Observasem ca nu se face consum statea mereu la jumate acul. Dupa ce am mers vreo 2 saptamani cu ea cateva drumuri mi-a aparut pe ecran indicatorul ca trebuie sa alimentez ca motorina e pe sfarsite. Am alimentat a doua zi cu plinul, acul s-a dus la full si acolo a ramas pana acum cat am facut 150-160 km nu s-a miscat deloc(nu prea am mers cu ea ca nu am avut ocazia) . Ce poate sa aiba, plutitorul defect, ceasul din bord, fire intrerupte? Ce imi recomandati? Multumesc
Salutare, stie cineva daca pun 2 pompe de motorina sa imbunatateste ceva sau e mai mult asa de smecherie chestia cu 2 pompe de motorina in rezervor? Din cate am inteles ar ridica mai sus presiunea combustibilului si e posibil sa fie mai usor pentru pompa de inalta (tandem), e adevarat?