1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul / Sonda combustibil din rezervor - pompa din rezervor si rezervor combustibil la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de succesio, 5 Oct 2015.

  1. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Salutare,
    La masina mea din profil: A6 C7 2012 avânt 2.0 cod motor CGLC umblând cu vag-ul pe mașină am găsit următoarea problema, pe instrumente în codare lunga la fuel tank am găsit bifat varianta A8. Am pus A6 dar îmi arata cu o liniuta mai putin la combustibil. Am făcut plinul și am mers 120 km și a scăzut o linie dacă e bifat A8, dacă pun A6 mai dispare o linie (deci doua). Cred eu corect arata cu A8 dar nu e normal sa fie A6 ? Va rog spuneti-mi la voi cum e ?
    Dacă las bifat A6 nu cred ca e normal ca în 120 km mers normal sa scadă doua liniuțe de la plin ochi.

    IMG_20190516_212830.jpg
     
  2. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Sunt 2 tipuri de rezervoare care sunt comune A6 A7 A8 , nu mai stiu de cati litri,scrie în ELSA. Poate din cauza asta.
     
  3. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Mulțumesc, o sa caut un cod de original sa vad de care am. Ma poate ajuta cineva între timp care are elsa să-mi spună de care am?
    WAUZZZ4G9CN157863
     
  4. catalinb02 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C7 2.0 2012
    Salut Dany, ai găsit de la ce este eroarea până la urmă si cum putem scapa definitiv de ea? Imi da si mie aceeași eroare, am urmat pașii descriși de tine si si a revenit pentru vreo 2 3 săptămâni, însă acum imi apare in fiecare zi si isi revine dupa ce merg puțin cu ea.
    Multumesc!
     
  5. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Salut Catalin! La mine este infelul urmator: am insistat cu smirgheluirea contactelor sigurantei de la pompa de diesel, am smirgheluit usor, cu smirghel fin si lamelele de contact din panoul de sigurante (iti trebuie o penseta, sa prinzi fasia de smirghel cu ea, si sa faci actiunea cu ea), si primavara si vara nu am nici o problema. Dispare si nu mai revine eroarea pana spre octombrie sau noiembrie cand incep umezeala si temperaturile joase. Atunci apare iarasi. Banuiala mea, si din ce am mai citit si pe audiworld este ca e vorba de cel de-al doilea senzor (litrometru). In rezervor sunt 2: unul atasat pe pompa, celalalt e in partea opusa a rezervorului. Sunt conectate intre ele. Deci...
     
  6. catalinb02 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C7 2.0 2012
    Am înțeles. Multumesc pentru informații. Mie imi apare eroarea doar cand scade range-ul sub 200 km, respectiv sub 3 liniute la indicator. In seara aceasta mi-a apărut iar, am alimentat si mi-a urcat indicatorul treptat, in vreo 10-15 km, până a ajuns la nivelul corect. Sper sa nu apara alte probleme daca o mai tin așa. Ma gandesc sa o duc la Porsche, poate ei au mai dat peste problema asta si stiu cum sa o rezolve, dar in mare parte cred ca o sa ma puna sa schimb pompa cu totul.
     
  7. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Cu mare placere! Da, e tipic simptomul. Si mie imi facce la fel. Tot asa, sub 200 km nu mai citeste nivelul. Daca alimentezi, incepe sa-si revina treptat. Nu am auzit sa apara problemele astea daca ai peste jumatate plin rezervorul. Acolo citeste corect. Probabil trebuie schimbat "fuel level sensor 2" si nu pompa cu totul. Sunt 2 componenete diferite. Fuel level sensor 2 nu e pe pompa de combustibil, e in alta parte a rezervorului. Mie cel putin asa imi da eroarea pe VCDS. Il gasesti la o cautare pe google, ca sa-l vezi sa-ti faci o idee cum arata. Incearca sa mai dai cu niste smirghel pe siguranta. Insista :)) Sau chimba siguranta cu una la fel si vezi ce se intampla. La mine a ajutat si chestia asta.
     
    luk apreciază asta.
  8. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TFSI quattro
    @Dany 07 - Siguranta e in acest panou?
     
  9. catalinb02 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C7 2.0 2012
    Salut,

    Da, în acel panou este. Eu am inceput sa alimentez cu maxmotion de la OMV si imi da mai rar eroarea. Am citit pe un forum din Germania cum ca cineva a rezolvat chestia asta bagand aditiv in motorina. Ei spuneau că ar coroda acel senzor si din cauza asta nu mai citeste bine.
     
    luk apreciază asta.
  10. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TFSI quattro
    @catalinb02 - te rog frumos imi poti spune care e siguranta? le-am curatat ieri pe toate sigurantele, aveau un strat de coroziune, dar tot am eroarea, imi indica 0 km si palpaie ledul rosu la combustibil.
     
    MadalinAdriannn apreciază asta.
  11. catalinb02 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C7 2.0 2012
    Salut,
    Pe partea soferului, a doua siguranta de sus in jos, din blocul care e inspre motor.
     
    blungu apreciază asta.
  12. NamocUdar 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    A6 C7 2013 2.0 TDI CGLC 6+1 Trepte Manual
    Salut,
    Am desfacut + curatat siguranta respectiva, fara nici o modificare. Nu gasesc unde e cel de-al doilea sensor.
    E posibil sa fie necesar curatarea sistemului de indicare a nivelului ? Alimentez in principal cu Efix S dar nu cred ca are relevanta.
     
  13. stoleriu andrei ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7
    Problema asta am avut-o și eu și mi-am rezolvat-o singur. Sunt doi senzori ce indica nivelul combustibil, unul este pe pompa de combustibil (sub bancheta spate), iar cel de-al doilea este in rezervorul 2 la care poți ajunge prin portbagaj.

    Mai precis martorul din bord nu ți se va mai stinge decât dacă umbli la acești 2 senzori. Cum spuneam unul îl găsești pe pompa de combustibil sub bancheta spate, iar cel de-al doilea ajungi la el prin portbagaj după roata de rezerva ai sa vezi un capac rotund care e lipit bine cu silicon. Ori ii schimbi cu piese din dezmembrari (noi nu am găsit), ori faci ceea ce am făcut și eu (curaj și răbdare) cu 2 șurubelnițe finute desfăcuți bucatele, i-am spălat, curățat și pus la loc.
    Sistemul e aceleași ca și la alte mașini, niște lamele (rezistente) și o tija minuscula care in funcție de cât combustibil ai in rezervor acestea se ating.
    Ceea ce am găsit eu este calamina depusă între acestea și nu mai face contact bine, mai ales in zona de sub jumătate de rezervor cu combustibil.
     
    22LXO și Preda Diana apreciază asta.
  14. Laurashgeo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 c7 2.0tdi 2016
    Mi-a aparut si mie eroarea ieri, cand porneam imi zicea ca rezervorul e gol si in cateva minute isi revenea. Dupa ce am citit topicul am zis ca merg sa fac plinul si dispare si asa a fost. Dar nu direct.
    Surpriza e ca dupa plin aveam tot 2 liniute la motorina. Si apoi am mai mers vreo ora cu masina si tot a urcat incet incet pana a ajuns la full
    O sa vad ce se intampla cand se goleste iar.
    Ar trebui sa scot pompa sa curat flotorul ala?
     
  15. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012


    Salut Ciprian! Te rog frumos, detaliază mai in amanunt te rog cum ai desfăcut capacul rotund care e lipit cu silicon (cel din portbagaj) si dupa desfacerea acestuia, la remontat, ce soluție ai folosit pentru a sigila inapoi acel capac? Eu am incercat sa fac operațiunea asta mai de mult, dar m-am oprit, pentru ca riscam, trăgând de capac sa-l îndoiesc si mi-am dat seama ca probabil nu voi mai reusi sa-l montez inapoi etans, asa cum este. Iti mulțumesc!
     
    stefan s apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod motor ai ?
     
  17. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Tipul: 4g5 0th A6 avant tdi 2.0 130kw
    Cod motor: CGLC
    Cod transmisie: NSL

    Sunt scrise pe eticheta din portbagaj, unde e și codul de culoare.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe mine ma interesa sa fie scrise in profilul tau, nu in portbagajul masinii. Asta e procedura oficiala.

    upload_2020-11-18_21-18-22.png

    Banuiesc ca nu dispui de sculele reprezentantei, asa ca iti confectionezi ceva asemanator.

    upload_2020-11-18_21-19-2.png

    Ca sa il sigilezi inapoi foloseste cu incredere siliconul Victor Reinz +300 °C.

    upload_2020-11-18_21-27-55.png
     
  19. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Mulțumesc mult pentru răspuns. Am sa contactez un service dedicat și autorizat pentru asa ceva. Am idee ce înseamnă procedura, dar nu ma bag sa fac asa ceva, pentru ca nu ma pricep.
     
  20. audi A5

    audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A6 S-LINE SEDAN 2000cm 2016
    Bună seara,
    Aceeași problema am avut-o și eu la masina mea un Audi A6 C7 an 2016. Mod de rezolvare.
    Am verificat sonda de sub bancheta spate în partea dreapta și totul era ok. Am desfăcut capacul din portbagaj în partea stanga, lipit cu silicon și am curățat și acea sonda care era plina de mizerie. După curățare, montare și verificare funcționează normal.
     

Distribuie pagina asta