1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lumini interior A4 B5 (portiere/usi - plafoniere - la picioare - portbagaj) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de marius78, 9 Mar 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Avem o problema din start, NU EXISTA B5 din 2002.
    Pentru ca intre B5 si B6 partea asta de lumini e diferita, nici nu putem sa iti spunem ceva concret.
     
  2. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Allecsis daca nu esti sigur care e B5 si care e B6, pune o poza cu masina ta si te luminam noi :)
     
  3. aladin

    aladin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B5 1997 ADP
    Daca mai este cineva activ si are 2 minute sa ma lumineze ii voi fi recunoscator. Masina este A4 B5 1997
    Am un scurt la becul din portbagaj facut de mine, sigurante ok, contacti ok. Unde se duce scurtul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Noi 2015
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scurt-ul il cauți între capete pe cablaj, între contactele din bec și mufă calculatorului de confort. Fără aparat de măsură nu faci treabă.
    Dacă nu e acolo scurtul, e în calculatorul de confort.
     
  5. s1nner 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 1600cmc 1995
    Salutare,

    am un audi A4 B5 din 1996 si am si eu diverse probleme pe partea de iluminare (si nu numai). Am citit toate paginile pana acum (stau de 3 zile sa citesc) in speranta ca gasesc problema asemanatoare cu a mea.
    1. Luminile nu mi se aprind la deschiderea usilor indiferent pe ce este setat comutatorul (are 3 pozitii - deschis - usi deschise - inchis - nu neaparat in ordinea asta). Daca dau pe deschis se aprind, in rest niciodata. Ar putea fi vreun scurt sau fir intrerupt pe partea electrica de usi deschise?
    2. Lumini portbagaj - nu mi-au facut tot timpul asa, dar de 1 an si ceva am scos siguranta pentru ca am observat ca mi se consuma bateria la 2 zile din cauza ca stau tot timpul aprinse. Din ce am inteles eu la modelul meu de A4 am o bila care face contact la deschidere pe undeva (dar nu stiu exact unde, poate imi explica cineva) - precizez ca am pompa mea de vacuum are doar 2 mufe - 1 alimentare (+/-) si cealalta comenzile pentru inchidere (12 pini).
    3. Partea de lumini se leaga cumva cu trapa electrica? pentru ca am observat ca am un scurt pe undeva, daca dau in vreo groapa ceva sau dau cu usa mai tare mi se ridica sau coboara putin trapa (nu face tot timpul).

    Multumesc pentru eventuale sfaturi
     
  6. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Eu pot sa-ti raspund la problema 3, s1nner...
    S-a infiltrat ceva apa pe acolo la trapa si face un contact imperfect si atunci trapa se inchide sau se deschide. Am patit si eu... Trebuie plafonul desfacut si curatat tot acolo, eventual schimbat motorasul.
    Iar partea de lumini oarecum cred ca are o legatura acolo cu trapa daca s-a infiltrat apa sus in plafon la trapa. Eu unul nu am probleme cu luminile. Doar ca becul din portbagaj nu vrea sa se aprinda cateodata dar rar. Nu ma deranjeaza lucrul asta pt ca inchid si deschid potbagajul si se aprinde.Bafta :friends:
     
    Ultima editare: 15 Noi 2015
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Demontează plafoniera și desfa-o. Te uiți să nu fie contacte oxidate, eventual la lipiturile care ți se par ciudate, le refaci și verifici dacă se ating pârghiile alea la buton când îl apeși.
    La portbagaj, desfaci capitonajul și în stânga e o cutiuță cu acea bilă înăuntru. Acea bilă impinge o lamelă pe o altă lamelă astfel închizând circuitul, atunci când portbagajul e pe spate (ridicat) și vine înapoi când este închis. Dacă nu știi unde e cutia nici după ce ai demontat haionul, joaca-te cu haionul și o vei auzi, respectiv simți dacă pui mâna pe cutiuță.
     
  8. s1nner 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 1600cmc 1995
    Multumesc de raspunsuri, momentan am rezolvat partea cu portbagajul. Mai ramane sa desfac trapa sa vad pe acolo daca nu e cumva vreun scurt sau vreun contact oxidat. E putin ciudat totusi ca orice usa as deschide nu se aprind luminile, nici cea din torpedou, deci partea de micro-switchuri sau fire intrerupte la imbinarile de la usi le elimin din start. Ma gandesc ca poate sa fie la comutatorul de pe "usi deschise" un fir intrerupt care sa nu mai dea semnal.
    P.S: abia recent am vazut ca fostul proprietar montase ceva care se lega la casetofonul auto (am uitat cum se numeste) si de acolo 2 lampi la picioare. Acest "dispozitiv" poate fi setat pe full on, only bass sau off. Sa vad cum leg si asta ca l-am probat la un + si un - si vad ca e inca functional :D Numai ca l-am legat la un + permanent si eu vreau doar cand am contact pus sa fie luminile full on, la contact off sa fie off
     
  9. 1n$4n3 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 2.6 V6 benzina 1996
    Salut.

    Am citit pe aici pe la pagina 18 o situatie similara.. Urmeaza sa adaptez un plafon de facelift cu doua plafoniere (fata-spate) la un non-facelift cu plafoniera doar fata.

    Cat din instalatia electrica trebuie sa preiau de pe facelift?.. Sau este de ajuns sa tai inainte de mufa cu 8 pini si sa ma leg la cele doar 3 fire pe care le am pe non-facelift?

    Ce fire mai trebuiesc "trase"?
     
  10. Dandu Filip

    Dandu Filip 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.9 TDI AHH 90cp 2001
    Salutare. Uite ca am si eu o problema cu iluminarea interioara, nu cred ca este foarte grav. Becurile din plafoniera functioneaza corespunzator, ma refer aici la pornire din butoane interioare, usi si cheie. Problema aici intervine in dreptul becurilor din spate, portbagaj (deci masina e combi), nu se aprind de nici o culoare.
    Am masurat tensiunea acolo si nu am nimic. Mai interesant ii ca becurile nu sunt arse dar cele rosii din buton merg...
    Aici nu e vorba nici de siguranta sau alte chestii de genu din moment ce restul functioneaza corect, cred eu.
    Inca un lucru de specificat fostul proprietar zicea ca a scos mufa de la senzorul usii portbagajului pentru ca ii arata in bord ca usa ii e deschisa, a scos mufa de la senzor si a disparut martorul din bord. Acuma nu stiu are ceva legatura si cu asta? Sa fie inchis circuitul doar cand mufa e conectata? Iara daca am sa conectez mufa inapoi nu se mai blocheaza automat masina dupa un minut aproximativ fiindca sesizeaza usa portbagajului deschisa...
    Va multumesc pentru atentie.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Plafoniera are 3 pozitii:
    - oprit
    - portbagaj deschis (daca e scoasa mufa de la portbagaj, nu o sa inchida in veci circuitul)
    - aprins (aici trebuie sa ai tensiune)
    Si referitor la ultima ta intrebare, nu. Masina se va incuia normal, insa cel mult nu vor clipi avarile. Fostul proprietar o fi scos mufa pentru ca il enerva martorul din bord. Evident, daca vrei sa rezolvi problema, problema e piesa din care e scoasa mufa.
     
  12. Dandu Filip

    Dandu Filip 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.9 TDI AHH 90cp 2001
    Deci tensiunea am masurat-o in toate cele 3 pozitii specificate de tine si tot 0 indica aparatul.
    Am desfacut capacul de pe usa portbagajului si am gasit acolo o mufa cu 3 fire prin aer dar nu am gasit unde sa potriveasca...
    Si legat de blocarea automata dupa un minut, fostul proprietar, prieten fiind, mi-a spus de ce a scos mufa de la portbagaj ca altfel masina considera usa ca fiind deschisa si astfel nu se inchidea automat. Acum indiferent ca e deschisa sau inchisa usa portbagajului masina se blocheaza automat dupa un minut pentru ca nu mai "vede" usa ca fiind deschisa, daca ma intelegi.
    Asta mi-a spus proprietarul ca a aparut dupa ce a fost lovit umpicut masina undeva in fata. Sa aiba legatura si cu asta? Nu a fost lovita grav bara fata, radiator si recipientul de freon au fost afectate, sasiu sau alte cele nu, nici macar unghiul de fuga nu a suferit...
    Multumesc inca o data pentru atentia acordata.
     
    Ultima editare: 1 Feb 2016
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa se inchida automat... O prostie. De ce ai vrea asta? Masina trebuie sa se inchida la comanda ta, nu automat.
    Aia cu automat e pentru situatia in care o descui fara sa vrei si atunci ea se autoincuie dupa 20 sec. Consideri tu ca o descui fara sa vrei, foarte des?
    Mai departe... Tu ai masurat tensiunea pe orice pozitie a intrerupatorului? Deci intrerupatorul era conectat? Atunci e egal cu zero. Tu trebuie sa scoti afara intrerupatorul si sa masori tensiunea sa vezi daca o ai permanent. Vezi ca masa e la comanda, plusul e tot timpul. Pentru asta iei o masa de pe caroserie ca sa determini care e plusul permanent in mufa. Apoi, dupa ce ai determinat plusul, muti creionul pe plusul respectiv din mufa si cauti un minus permanent in mufa si un minus conditionat de deschiderea portbagajului. Daca le-ai gasit, problema e intrerupatorul.
    Iar accidentul din fata masinii nu are nici o legatura cu piesa din spatele masinii.
     
  14. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Va salut! Am și eu o problema la un ADP 1.6 din 96 cu plafoniera...am una singura...dacă comut butonul pe ușa deschisa se aprinde...dacă îl comut pe I nu se mai aprinde....e pe invers ceva de genu....știe cineva o rezolvare va rog??? Mulțumesc!!
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa ai cumparat masina? Sau face asa de curand?
     
  16. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Asa am cumpărat mașina...a avut momente când se aprindea dar butonul era pe mijloc...mai are momente când comut butonul pe I și se aprinde lumina dar foarte slab....
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Schimba plafoniera.
    Si examineaza firele ce duc in mufa, daca nu sunt umblate la ele.
     
  18. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Am înțeles...ms mult!!!
     
  19. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!

    Vin cu următoarea intrebare:
    Vreau sa imi pun in portiere lumina cu logo sa reflecte pe asfalt cand deschid usile ( poza jos )... Intrebarea mea este ca sa leg aceste "lumini cu logo" atat la usile din fata cat si la usile din spate trebuie sa ajung neaparat la plafoniera sus sau se pot conecta un vreo mufa din stalpul de la usa, am inteles ca la audi-urile facelift au lumini in portiera...dar masina mea este pre-facelift si ma gândeam că poate are vreun conector undeva de unde sa leg...

    Multumesc frumos!

    [​IMG]
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mai bine, nu! Se ard in maxim o luna si ramai cu gaurile in tapiterie.
     

Distribuie pagina asta