1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lumini interior la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - (portiere/usi - plafoniere - la picioare, etc. ..)

Discuție în 'Modele clasice' creată de panti, 27 Noi 2008.

  1. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Da, alea sunt! Fac masa direct pe caroserie si de obicei sunt oxidate si nu mai fac masa calumea.
     
  2. avm78a 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2008
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi 80 ABT 1994
    Marius vezi la intrerupatoarele de la usi. Si eu am avut aceasi problema. Acum cateva zile am inlocuit toate intrerupatoarele si acum merge perfect. Sunt usor de desfacut, au o protectie de cauciuc deasupra.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  3. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    salut, am si eu un b4 cu aceeasi problema la luminile interioare:(
    poti sa-mi trimiti si mie schema aceea?
    adresa e: tm_09_bul@yahoo.com
    multumesc anticipat
     
  4. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Salutare!Asa cum spune si titlul as dori sa imi spuneti cum se schimba becurile(sau becul) de la consola centrala partea cu controlul ventilatiei,cele trei butoane care se invart si ce tip de bec trebuie cumparat.Si inca o intrebare:e greu de schimbat becul in butoanele de dezaburire,ceata?(cele de deasupra radioului).10x!
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Nu e greu deloc de schimbat acele becuri . Ca sa schimbi becurile de la ventilatie trebuie sa scoti cele 3 manete , sa scoti 2 suruburi si scoti capacul . Acolo vei vedea parca 3 beculete , se scot doar tragand de bec nu trebuie sa scoti tot suportul . Ca sa schimbi pe cele de la dezaburire,ceata trebuie sa scoti acele butoane , ele vor iesi putin mai greu . Eu le-am scos , bagand o surubelnita in partea de jos a butonului si am tras de el si a iesit . Bafta ;)

    LE: am si niste poze
     
    Ultima editare: 12 Aug 2010
  6. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Super-utile pozele!Multumesc Bogdan!
    Ca sa nu mai deschid alt topic mai am un bec ars la ceasurile suplimentare (cele 3 de langa schimbator).ai idee cum se dau jos?inca o data multumesc!:hi::respekt:
     
  7. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    De acestea spui ? daca da , nu te pot ajuta ca n-am indicatoare de astea pe masina ,dar cred ca tot acelasi principiu au si ele , le dai jos fata ...cred
     
  8. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    draga fagarasan iti raspund eu,chiar daca cred ca ai rezolvat deja problema.cele 3 ceasuri le-am dat jos toate 3 odata,sunt fixate pe acea placa si ies dupa desfiletarea surubelelor ce tin consola centrala,mai exact cel din partea cu frana de mana si eu mai aveam 2 pe fiecare parte a tunelului.becurile sunt aceleasi ca si la bord,asa e in cazul meu,dinacelea mici ce se fixeaza in soclul de plastic.nu stiu exact de cati w sunt si sincer nu mi-am incarcat memoria cu detalii de genu acesta.grija mare la demontat pt ca consola centrala mai are 2 cleme de prindere in dreptul gaurilor de ventilatie pt picioare.succes:friends:
     
  9. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    1,2W au becurile alea tavi:)
     
  10. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    un fleac:p prea mica valoarea sa o tin minte.btw marius:audiul a tinut 2200km in 23 de ore de functionare continua.si la regim de vit peste 100km/h,maxim 219km/h in ungaria.deci concluzia,ca sa ma leg si de titlul topicului,cu sau fara beculețe tot o masina tare ramane audiul 89(marius stii povestea cu 525 si 2.0tdi :))succesuri:racer:
     
    Andrei tanasis apreciază asta.
  11. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Multumesc baieti! inca nu m-am apucat de treaba,am avut concediu si am plecat in alta parte,ma voi apuca peste o saptamana-doua,oricum ati fost promti si la obiect si cu poze!!!:arco::applaus:.Un Bravo cat mine de mare!
     
  12. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    ai ajuns la destinatie tavi mestere?:) f bine, ma bucur ca ai avut un drum ok + viteza maxima in blana la ceas ( eu am ajuns numa aproape de 190 km/h), inseamna ca totusi criticile celor din domenul auto de la vremea respectiva ca 89-urile noastre ( b3-urile de dupa 88 park) sunt dotate cu motoare slab performante, ei, lasa, nu demaraju e f important, ci viteza in sine si demarajul de la 100 la 140 de ex;). ma simt mandru ca nu am BMW pisicutza:D sau 525-u ala d care zici acolo:).
    bafta acolo si ne mai auzim.

    scz off-u`
     
  13. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    bec panou dirijare aer

    am o mica problema:mi s-a ars un beculet de pozitie de la panoul de dirijare aer,primul din stanga mai exact.stie cineva cum se demonteza butoanele si panoul?nu as vrea sa stric ceva.multumesc:(
     
  14. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    bagi un cutit sub el si scoti afara... n-ai ce sa strici daca faci cu grija
     
  15. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    scoti toate butoanele afara ... dupa care panul sta prins in doua suruburi le desfaci si ai acces la toate cele trei beculete ( eu mi-am pus leduri acolo )
     
  16. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Salut vecine..in primu rand. Trebuie sa scoti toate alea 3 butoane care se rotesc pt aer, tragi de ele cu mana sau le prinzi cu un patent si o carpa sa nu le zgarii. Sub cele de pe lateral o sa gasesti cate un surub, care il desfaci cu surubelnita in stea. Dupa aceea iese panoul afara. Beculete de alea cred ca gasesti la magazinu ala din piata de la rusi . Sper sa iti fi fost de folos :p
     
  17. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    sunt beculete de 1.2W fara soclu, 3 la numar, unul jos si 2 in laterale. as zice sa le schimbi pe toate daca ti sa ars unul pentru ca or sa iti pice si celalalte. sunt de cand e masina, crede-ma;))
     
  18. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
  19. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    am rezolvat astazi problema.le-am schimbat pe toate trei.multumesc tuturor pentru sfaturi:)
     
  20. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Sa cresti mare Nelutu!
     

Distribuie pagina asta