1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS aprins - cauze si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de dorin, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da jos ceasurile si deconteaza mufele de la ceasuri. Verifica pinii (sa nu se fi indoit vreunul la introducerea mufelor) si reconecteaza-le. Asigura-te ca le-ai impins de tot la locul lor - oricum mufele au o siguranta care te ajuta. Scapi garantat de griji.
     
  2. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    O sa-mi fac timp zilele astea sa dau ceasurile jos... si sper asta sa fie problema si sa nu fi stricat ceasurile sa fiu nevoit sa le schimb. Merci mult!
     
  3. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Daca dupa ce faci acea operatiune si iti mai apare eroarea , pregateste-te sa cumperi alt calculator ABS . Aceasta eroare este arhicunoscuta la B5 si este o defectiune a calculatorului ABS . Uneori se poate repara alteori nu. Eu m-am ocupat o perioada cu remedierea acestei defectiuni prin desfacerea calculatorului ABS si refacerea unei conexiuni. Exista si firme care se ocupa cu asa ceva. Precizez ca marja de succes este de 80% iar garantie nu prea exista . La calculatorul meu a tinut figura cam 6 luni dupa care a picat iar , iar eu m-am saturat de reparatie si pana la urma am dat bani pe alt calculator . Bafta .
     
  4. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Si nu exista posibilitatea sa fi defectat eu ceva odata cu demontarea ceasurilor de bord si schimbarea smd-urilor? pentru ca imediat dupa aceasta operatiune au inceput problemele. Eu sper sa nu fie nevoie de calculator ABS, ma gandesc ca e ceva invstitie. si inca ceva, daca era calculatorul ABS defect nu aveam alta eroare? Merci mult!
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, dar nu da eroare de conexiune cu ceasurile, ci deviatie rotatie roata fara sa spuna la care. Sau ma insel?
     
  6. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Nu . 01203 este exact eroarea care-mi aparea mie. Si eu mi-am desfacut ceasurile , am verificat cablajul , am identificat exact firul care comunica intre Instrumenrt Cluster si ABS Calculator . Apoi prin sapaturi adanci pe www am gasit un tutorial care explica cum se face reparatia . Din pacate nu-l mai gasesc acum .
    Defectiunea este in alimentarea cu tensiune a calculatorului ABS si este eroare de proiectare sau fabricare de la Audi pe care au si recunoscut-o. Dar fiind ceva sporadic si nu afecta o mare parte din masinile vandute au hotarat sa nu cheme in service masinile. Aceste date nu le scot eu din burta ci in lunile in care aveam eu probleme le-am gasit pe net pe site-uri britanice parca- ceva gen tdiclub.com .
    Nu cred ca ai avut tu vreo influenta asupra defectarii acesteia deoarece firul afectat este cel de alimnetare a calculatorului ABS si nu cel de diagnoza sau cel de comunicare cu IC.
     
  7. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Asta am gasit pe http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
    01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster:
    Possible Symptoms

    ABS Malfunctions

    Possible Causes

    Wiring between ABS and Instrument Cluster defective
    Instrument Cluster defective (rare)

    Possible Solutions

    Check Wiring between ABS and Instrument Cluster for Short to Ground/Open Circuit
    Check Instrument Cluster


    Mi-am facut timp astazi, am desfacut bordul, am verificat mufele si nimic :think:problema persista.... apoi:idea: i-mi zisese un mecanic sa verific si mufa de la pompa ABS, am desfacut mufa si am dat cu spray de curatar franele (asta aveam la indemana) si imediat dupa reconectarea mufei sau stins martori :hubbahubba:, i-am facut un test si nu mai da nici o eroare... momentan! Zilele urmatoare o sa merg cu ea si vedem daca mai revine eroarea.:anbet: :no:
     
  8. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Ai mare noroc daca era doar contactul din mufa oxidat. Oricum mult noroc in continuare si sa te tina.
    Apropo cat mergi cu masina,mai calca uneori puternic frana ca sa intre ABS-ul , astfel vei stii daca la nevoie functioneaza calculatorul. Bafta!
     
  9. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Daca martori din bord nu sunt aprinsi ABSul functioneaza regulamentar!
     
  10. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Corect pana la proba contrarie: este posibil ca din cauza vibratiilor cauzate de functionarea ABS sa apara iarasi eroarea si sa nu functioneze ABS-ul.
    Mentionez ca daca martorii sunt stinsi nu inseamna ca ABS-ul functioneaza ci ca se afla in stand-by. El functioneaza in momentul pulsarii pedalei cand roata se blocheaza din cauza fortei de franare foarte mari.
     
  11. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Am facut zilele astea cativa km, si se pare ca am scapat de problema!:hi: Martorii nu se mai aprind, iar ABSul functioneaza in caz de necesitate! :respekt:
     
  12. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    salut tuturor
    mi s-au aprins martorii ESP, ABS circa 6 luni in urma, am rezolvat fiind brake pedal switch de vina.
    Acum o saptamina iarasi le vad aprinse.
    dupa oprirea si pornirea repetata a motorului dispar.
    ce ar fi? iarasi switch-ul, nu cred...
    ceva idei?
     
  13. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    FA o diagnoza sa vezi ce are.
     
  14. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    asa si eu pot...
     
  15. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Atunci du-te la service sa-ti schimbe jumatate de masina pana se stinge martorul.
     
  16. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    si asa se poate intimpla cu siguranta,
    de aia si e forum, sa se discute cine s-a ciocnit cu problema pusa in discutie si posibilitatile de remediere fara diagnoza ...
     
    Ultima editare: 28 Ian 2012
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ltalexei posibilitatea de remediere fara diagnoza adica pe ghicite nu ai sa gasesti aici.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Incetati sa puneti colegii de forum sa ghiceasca. Nu mai aveti dacii sa suflati in jiglere. Acum totul se verifica pe diagnoza. Daca ati intelege odata pentru totdeauna cata electronica se gaseste pe o masina, nici voi nu ati mai intreba. Posibilitatile sunt extraordinar de multe fara o diagnosticare prealabila. Cateodata si diagnosticarea e ambigua si lasa loc de interpretare.

    Sa nu confundam forumul cu obligatia celorlati de a da rezolvari. Daca e sa te intreb pe tine Italexei, cator membrii le-ai explicat rezolvarea unei probleme s-ar putea sa ii numaram pe degete. Uitandu-ma peste posturile tale din ultimele 6 luni, rectific, degetele de la o mana. Asadar, ce doresti tu de la acest forum?
     
  19. George61 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2012
    Locație:
    Iasi,Romania
    Masina:
    Audi A 4 Avant 1,9 TDI 2003
    Salut pe toti membrii comunitatii in care tocmai am intrat!

    Masina mea: Audi A 4 Avant 1,9 TDI 2003, motor AWX.
    Am o problema aparuta de circa o saptamina: dupa ce parcurg 1-2 km de la pornire (cu, care nu am probleme), se aprinde martorul galben din stinga, cel de la ABS banuiesc, iar motorul incepe sa trepideze,la schimbarea de viteza in treapta superioara, parca nu mai are putere si trepideaza mai tare.
    Ma poate ajuta cineva care, poate, a patit la fel ? Multumiri anticipate.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu banui, fi sigur. Ce bec se aprinde?
    ABS-ul nu are de-a face cu trepidatiile.
    Diagnoza ai facut?
    Sau vrei si tu sa o dam in ghicite?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta