1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS aprins - cauze si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de dorin, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Check Engine sau ESP,dar eu suspectez martorul ESP care are legatura cu injectoarele.
     
  2. costel77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2012
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi a4 90hp 1.9 tdi 1999
    se aprinde becul ABS si se opreste

    Salutare,
    La mine cand ii pun contactu se aprinde becul ABS de 3 ori si se opreste imediat. Astept solutii va rog :(
    Am uitat sa spun ca atunci cind se aprinde becul ABS de 3 ori scoate si 3 semnale sonore (tiuit).
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca se stinge martorul ABS dupa ce pornesti motorul, inseamna ca ai bateria slabita. Daca nu se stinge ai o defectiune a sistemului ABS sau nivelul de lichid de frana este sub minim.
     
  4. costel77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2012
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi a4 90hp 1.9 tdi 1999
    campary scuze ca nu am precizat ca am baterie noua, lichid are normal. Sa stii ca nu porneste din prima, uneori ma chinuie de 3-4 ori si de fiecare data aceeasi simptome adica flesuieste martorul ABS si tiuie de 3 ori, porneste si imediat se opreste motorul. Nu face mereu asa doar cand si cand. La tester nu mi-a gasit nici-o eroare. Multumesc.
     
  5. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Trebuie sa faci scanarea atunci cand pui contactul si se aud cele 3 semnale sonore si sigur va aparea o eroare.
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Am patit acelasi lucru cand afara erau -20 grade. Cand porneam dimineata o vedeam ca se chinuie sa invarteasca (electromotorul invartea mai greu decat de obicei) si imi clipea martorul ABS impreuna cu cel de alte pericole (!) rosu plus cele 3 semnale sonore aferente. Am scanat de fiecare data si nu da nimic pe vag-com. Dupa ce pornea nu se mai repeta avertizarea. Acum, ca e mai cald nu mi-a mai facut. Am pus totul in seama bateriei (consum mai mare de curent datorat congelarii uleiului din motor si a motorului in general).
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tu ai o problema pe partea de ABS, ca doar pompa iti aprinde martorul de abs. Presupuneri cum ca uleiul era mai vascos sunt total pe langa subiect. Nu are nici o legatura.
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Sunt absolut sigur ca nu am nici o problema. De acord ca pompa aprinde martorul, dar trebuie sa gandim logic nu numai teoretic. Lipsa curentului in pompa genereaza eroarea. Daca era defecta pompa ar fi trebuit sa aprinda becul de fiecare data. In plus, ar fi generat eroarea la punerea contactului. La mine (am doua A4B5 si amandoua fac la fel) aprinde becul in momentul in care dau la automat, deci clar, electromotorul absoarbe prea mult curent din baterie, iar pompa ABS vede asta (ramane fara curent) in timpul pornirii. Dupa ce a pornit nu mai face nimic si nici nu da eroare pe vag-com. Am incercat sa o scanez inainte de pornire si nu am gasit erori, am pornit, a aprins becul cu vag-ul pe ea si tot nu a dat eroare. Cu alte cuvinte masina nu are absolut nimic, gerul de afara face tot jocul.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Treaba ta. Eu iti spun insa ca nu e normal sa suga curentul cat sa dea eroare. S-au gandit nemtii la asta.
    Nu uita ca si eu am 2 exemplare de B5 si nici una nu face asa.
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    A fost mai cald la voi :) , dar suntem off topic!
     
  11. costel77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2012
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi a4 90hp 1.9 tdi 1999
    La mine nu are probleme cu temperatura uleiului sigur pentru ca in Dublin nu e ger aici sint 10 grade. Oricum azi cind am plecat cu ea la fel dar am lasat volanul in jos si l-am ridicat mai brusc si a pornit normal. De aici trag concluzia ca e vreun fir ceva in bord, un contact ceva care face figuri. Nu stiu exact dar marti cind o sa am timp o sa desfac bordul sa verific si o sa va anunt ce am gasit.
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    La asta nu m-am gandit, insa e un punct de plecare. E posibil sa fie din partea electrica a contactului de pornire. Trebuie verificat, numai ca la mine dupa ce s-a mai incalzit afara, nu mi-a mai facut probleme.
     
  13. costel77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2012
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi a4 90hp 1.9 tdi 1999
    Fratilor am gasit problema. In cutia calculatorului sint 3 relee cel cu nr 219 adica primul din fata era problema. L-am schimbat si gata nu mai am probleme si m-a costat 10 euro.:)
    Nu stiu daca la toti e la fel dar e bine sa verificati ca e simplu. Eu l-am descoperit singur. Mecanicii nu stiau ce are si ma trimiteau la reprezentanta unde te omoara astia cu preturile. Multa bafta la toti.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dar care erau simptomele? Iti aprindea martorul ABS numai cand modificai pozitia volanului sau si in mers (fara sa modifici reglajul volanului pe inaltime/adancime)?
     
  15. costel77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2012
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi a4 90hp 1.9 tdi 1999
    Cand puneam contactul luminile din bord erau mai slabe si ramanea martorul ABS si cel rosu cu alte pericole aprinse. Adica cel rosu flesuia si scotea 3 semnale sonore (tiuituri) insotite de o caraiala in cutia calculatorului care era de la acel releu cu nr. 219 pe el.
    Porneam si imediat se oprea apoi tot asa de 2-3-4 ori. Scoteam cheia si o bagam din nou sa pot porni. Mai ma enervam si ridicam volanul sus-jos dar nu asta era problema. Acel releu a fost de vina.

    P.S.: a costat 40 euro la reprezentanta audi. Multa bafta si condus fara necazuri.
     
  16. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu cred ca acel releu are vreo legatura cu martorul ABS, ci doar cu pornirea. Cum am explicat mai sus, am avut si eu aceleasi probleme cu martorii ABS si Alte pericole care clipeau si emiteau semnale sonore la pornire la doua masini. Acum amandoua nu mai au probleme si nu le-am facut nimic.
    Mentionez ca eu nu am avut probleme cu pornirea. La mine pornea perfect, doar ca putin mai greu din cauza frigului.
    Cat despre pretul releului, a costat 10 euro sau 40 euro? In postul 355 ai spus 10 euro.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta