1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS si/sau ESP aprins in bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Paul1290, 29 Oct 2009.

  1. Lungu Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 b8 8k,2.0 tdi , 2008
    Salut, cine are probleme cu esp-ul....daca sta aprins luati in calcul si debitmetrul de aer.
     
  2. fermier 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    DOROHOI
    Masina:
    A4,b6,1.9TDI,2003
    ce legatura are cu esp?
     
  3. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Salutare prieteni. Si eu am probleme cu martorii abs si esp aprinsi. Problema a inceput cu becurile la frane aprinse peste noapte singure.Ok, schimbat switch frana original.O vreme ok.Apoi in anotimp ploios aprins cei 2 martori o perioada de una doua saptamani dupa care se stingeau o vreme, iar se aprindeau si tot asa.Schimbat placute frana + discuri cu originale ATE ca era nevoie(nu si discurile, dar am zis ca daca tot le am sa le schimb).Tot degeaba.Am uitat sa va spun ca am fost la tester in 3 locuri si toata lumea imi spune ca e senzorul(panglica)de la volan.Am schimbat din nou switch-ul dar degeaba.Speță: plec de acasa si conduc atent 10-100 km fara sa pun frana.Cand ating frana pac !!! Se aprind amandoua.nu am nici un fel de alte probleme(franare motor sau ce am mai citit pe aici) in mers, iau contactul si-l pun la loc si iar nu se mai aprind pana pun frana.Nici cand pun frana nu se aprind intotdeauna.Doar cand are chef. Azi am fost la un electronist recomandat de ceilalti care mi-au facut testerele care dupa ce a pus testerul a zis ca este senzorul de la pompa de abs...A zis ca el nu vede nimic in neregula la panglica vietii...A sters eroarea, apoi am favut o tura, s-au aprins mai greu decat inainte si apoi a pus iar testerul si a zis ca ii da aceeasi eroare.Senzor pompa abs...Nu stiu ce sa mai fac/zic. Maine am sa incerc sa schimb becurile de la frane pe spate sa le pun ambele la fel. Oare ce valoare ar trebui sa aiba, ca nu am habar?Stiu ca le-am tot fredonat atunci cand a murit primul switch.Poate, poate...Nu am rezultatele la tester...ca...mi-a fost jena sa le cer...
    Sugestii ceva? Multumesc
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai si daca a zis senzor pompa ABS, nu a zis si daca se poate schimba separat sau trebuie schimbata pompa cu totul fiind corp comun ?
    Cere-i macar un print sau o poza cu codurile de eroare. Altfel noi nu te putem ajuta.
    Ce sa aibe becurile de frana...
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai facut 10 teste la 10 idioti care nu stiu sa citeasca ce scrie pe tester. Atat trebuiau sa faca - sa citeasca. Daca ei nu inteleg, intelegeai tu, chiar daca cautai eroarea pe google cand ajungeai acasa ca deh, tu erai mai interesat sa stii care e problema.
    Erorile pot fi de la o cauza, sau mai multe. Da, poate fi switch-ul, da poate fi panglica, poate fi senzorul de presiune din pompa, poate fi un cablaj intrerupt, (discurile si placutele nu aprind niciodata acei martori), etc. Dar, in loc sa vezi si tu ce eroare ai, te-ai apucat sa asculti sfaturi bazate pe experienta altora fara sa stii care e problema la masina ta. Pai daca mergem pe ce se strica mai des si credem ca toate masinile sunt la fel, inseamna ca am facut diagnoza degeaba.
     
    alin1818 apreciază asta.
  6. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    1.6 Audi B6 2001.Aceiasi problema mi se aprind si se sting in mers martorii de ABS si ESP. Am schimbat bateria, si la fel se aprind se sting.
    Istoria cum am ajuns aici, totul era perfect pana cand :
    - am schimbat becurile cu unele philips
    - am shimbat discurile si placutele de frana pe fata, erau uzate
    efect dupa schimbare:
    - a inceput sa se aprinda martorul de ESP + pierdere curent peste noapte ramaneam fara baterie
    - am schimbat apoi calculatorul de confort - pentru ca asa mi-au spus eletricienii - am fost la mai multi sa ma conving
    - intre timp martorul ESP tot aparea mai rar
    - nu dupa o noapte ci dupa 10 zile iar am ramas fara baterie cu calculatoru de comfort schimbat
    - am spus ca e bateria proasta , am luat alta mai buna si tot se aprinde marorul ESP + si alaturi de el si cel de ABS acum
    - si in ultimul rad buronul de avarie trebuie sa clipeasca pe timp ce masina e oprita?
    Sa ii dau drumul la vale in sant? sau exista vro solutie ?
     
  7. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    AM REZOLVAT PROBLEMA MARTORILOR ESP SI ABS !!!
    Schimbat si montat corect switch-ul la pedala de frana...
    Dup ce verificat cablaj senzor abs = ok, schimbat senzor abs = la fel, pus al meu la loc, apoi schimbat switch si nu mai face figuri. Am circulat 5 zile si nu sa mai aprins deloc. Inainte la daca nu se aprindea la prima apasare a pedalei de frana la mazi a cincea se aprindea.
    ATENTIE LA MODUL DE MONTARE AL SWITCH-ului.
     
    Luigi1944 apreciază asta.
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru rezolvarea problemei!
    @SilviuB6 : ai facut o diagnoza a masinii?Ce erori ai?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  9. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    La diagnoza nu am asistat, am lasat masina in service. Ce fac meseriasi acolo nu stiu. Din ce mi-au spus ei ca nu am erori.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Oameni care nu stiu sa foloseasca diagnoza decat sa citeasca erorile...
    Nu orice problema afiseaza o eroare, insa poate fi detectata pe msb.
     
  11. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Am schimbat modulul ABS cu un altul de acelasi cod insa erorile nu mi-au disparut. In schimb acum ma pot conecta la gateway si am urmatoarele erori
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    66-10 - Not Matched - Intermittet
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    35-00 - -

    Din postarile anterioare am inteles ca modulul ABS ar trebui 'sincronizat' sau 'invatat' cu restul modulelor insa mecanicul care mi-a schimbat piesa nu a stiut sa-mi faca si acest lucru, ca nu ar putea cu testerul lui.
    Ma poate cineva indruma care la randul meu sa-l indrum pe mecanic sa rezolv problema?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Adrian petrica apreciază asta.
  13. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Si recodarea modulului se poate face si cu VCDS sau trebuie un tester mai special?

    Din acest video

    eu nu reusesc sa gasesc la masina mea codul de la frane, ma poate ajuta cineva daca ii dau seria caroseriei?
     
    Ultima editare: 20 Feb 2017
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, recodarea modulului ABS se face cu VCDS. Prima data introduci codul de Login apoi codul pentru Coding.
    Lasa seria de sasiu .
     
  15. isaictudor 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9TDI AWX 2003 130 cai si un magar
    Posibil sa mai fi scris deja asta insa e bine de stiut . Cand am cumparat masina, avea ESP-ul aprins in bord. Eroare pe tester nu era . Pe spate avea un bec ce nu functiona . E un bec ce are doua filamente. Geniul care a avut masina inaintea mea a pus un bec cu un singur filament si nici ala bine. Interesant este faptul ca dupa ce am schimbat acel bec cu unul corespunzator a disparut si ESP-ul din bord.
     
  16. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    REVIN: Problema cu Martorii de ABS si ESP au fost de la clapeta de acceleratie. Iar consumul de baterie peste noapte de la incuietoare din portiera sofer defecta, consumatorul nedorit.
    Intradevar am luat toate service-urile la rand, pana am dat de cel bun dar si cel mai scump.(la reprezentanta audi )
    Am schimbat degeaba calculator confort, 2 baterii si bani pe diagnoze la diferite service-uri. Total am dat peste 1000 lei aiurea pe parerea multor ingineri cu licenta care nu stiu sa citeasca si sa identifice o problema.
    In final am dat 350 lei la reprezentanta sa identifice problemele iar cu piesele luate la SH am ajuns la total de 750 lei, iar masina nu mai are probleme.

    Daca ai ajuns sa indrumi tu mecanicul mai bine mergi la altul. asa am cheltuit si eu eu o gramada de bani. mergi la o reprezentanta. dai un ban dar te rezolva.
     
  17. Stefan87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 2004
    Salutare
    Am un prieten care are un audi A4 B6 ca al meu. Mașina cand e in orice treapta de viteze de la a treia in sus, o lasa in frâna de motor si turația la motor ii scade de la 2500 de rpm la 2000 de rpm masina începe sa-i dea niste șocuri ca si cum s-ar autoaccelera in loc sa-și faca treaba frâna de motor. Nu-i face aceasta permanent se intampla doar cand dezactivează ESP-ul sau cand i se mai aprinde martori ABS si ESP in bord. Doar ca acești martori se aprind si dupa ce oprește motorul, se sting,
    Pana acum a schimbat senzorul G202 si switch de la pedala de frâna. Va rog daca mai este cineva care a patit la fel sau stie cineva care ar fi problema sa zică ca băiatul e disperat. A fost pe la vreo zece service-uri si a facut toate probele dar totul e in zadar. Va multumesc.
     
  18. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Trebuie vazuta masina in diagnoza / blocuri de masura / etc
     
  19. Stefan87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 2004
    A facut pana acum vreo 5 diagnoze, chiar si in mers a facut, singura eroare care ia dat a fost ceva intermitent pe switch de la frâna
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca diagnozele si log-urile au fost facute de Dorel, e clar.
     

Distribuie pagina asta