1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS si/sau ESP aprins in bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Paul1290, 29 Oct 2009.

  1. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Revin cu o problema care imi da mari batai de cap de 2 ani incoace si careia nu i-am gasit rezolvare nici pana in ziua de azi cand s-a agravat mai tare.

    La viraj maxim stanga, roata mea din dreapta o simt ca si cum s-ar tarai pe sosea, ca si cum e fortata sa fie trasa dupa masina + ca se aude si cum trosneste putin, drept pentru care mi s-a rupt surubul de la planetara. Aceleasi simptome au continuat dupa ce am inlocuit surubul de planetara si mai grav, am inlocuit 2 planetare in urma 1 an din cauza acestei probleme. Cum inlocuiam planetara disparea putin problema, pentru 2 3 luni, dupa care revenea.

    Banuiesc ca tot din cauza asta imi haraie la roata din dreapta cand merg la drum normal si am si trepidatii in masina.
    Un alt simptom ar mai fi acela ca atunci cand franez, ABS-ul intra in functiune la cea mai mica atingere de pedala, urmand ca in bord sa mi se aprinda beculetele de ABS si ESP (problema ce dispare la urmatoarea pornire si revine la 2 3 minute de indata ce incep sa folosesc pedala de frana)

    Ceva idei pe unde sa verific mai amanuntit?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica sa nu ai joc in flansa din poza atasata.
    Cand zici ca ai schimbat 2 planetare, din dezmembrari ? Sau luai cap de planetara spre roata si spre cutie noi ?
    Verifica si geometria si alte eventuale jocuri la roata respectiva (rulmentul de exemplu).
     
    AlexPTB apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cand se aprinde becul de ABS poate fi de la cititor/senzor sau chiar rulmentul. Daca ar fi defect fizic la rulment, huruie. Ieri seara am vazut un rulment varza la un Galaxy, trosnea si se auzea cum freaca in fuzeta, era spart.

    La plecarea de pe loc cu viraj maxim stanga/dreapta daca trosneste/scartaie, e capul de planetara spre roata. Capul de planetara spre cutie se poate verifica astfel: te bagi sub masina, il prinzi cu o mana si incerci sa rotesti de el. Daca auzi un pocnit sau orice altceva, e pe duca.

    PS: Daca iti place sa pleci in scartait de roti, aceia (spre cutie) se duc.. Exista si variante aftermarket sa-ti cumperi noi pe vreo 2 sau 3 firme.. cea mai de 'top' fiind SKF, iar diferenta de pret dintre cele doua firme nu e prea mare.. (vreo 40-50 lei per bucata).
     
  4. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Da, planetarele erau din dezmembrari. Imediat dupa schimbare nu mai tremura masina insa la viraj maxim stanga la fel, roata se taraia pe sosea, mai putin sesizabil la inceput urmand a se accentua in viitorul apropiat. Am verificat si la rulment nu are nici un joc plus ca am si schimbat rulmentul acum vreo 2 luni.
    Pot sa ii pun si planetara noua, daca problema e din alta parte o sa tot schimb planetare la fiecare jumatate de an

    O sa verific acea flansa de care zici
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa ai si unghiul de directie facut bine.
     
  6. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Pentru asta ar trebui sa-mi fac geometria, nu?
    Iar daca era de vina unghiul de directie nu as fi avut aceeasi problema si la virajul maxim spre dreapta? Pentru ca la mine problema e doar pe partea stanga
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
    Depinde, poate e dereglat pe o singura parte si depinde cum calca anvelopa.
     
  8. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    Salutare tuturor. De ceva vreme am senzorii abs+esp aprinsi. Pe diagnoza imi apar erorile din pozele atasate. Am vazut ca ambii senzori fata dadeau eroare asa ca astazi i-am inlocuit cu unii noi si surpriza.. face la fel. Precizez ca 80% din timp masina are senzorii aprinsi . Nu stiu care sa fie problema. Senzorii vechi erau curati, la fel si inelele pe care "calca" . Cateodata nu merge nici vitezometrul si se opreste si compresorul de AC
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aveai acolo scris ce si cum sa verifici, pana la ultima solutie, de inlocuire a senzorilor. Ai facut asta inainte ? Nu cred.
     
  10. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    Am verificat cablajele, mufele le am dat cu spray de contacte. Cablajele sunt lacrima
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai verificat si continuitatea firelor pana in cealalta mufa unde intra ? Sau si mai incolo pana in mufa calculatorului de ABS ?
    Poate undeva e o intrerupere, o masa care nu mai face contact, etc.
     
  12. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    O sa mai dau astazi un ochi sa vad. Daca era modulul defect de ABS banuiesc ca dadea la diagnoza ?
     
  13. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    Am fost astazi la inca o diagnoza. Nu e modulul de abs. Se aude ticaitul specific la el cand "deschide" in momentul in care pun contactul. Problema e undeva pe cablajele care pleaca din el. Ceva pareri unde se poate sa fie vreun fir intrerupt ? Ar fi chin sa desfac tot cablajul sa il analizez ..
     
  14. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Salut
    Azi am apucat sa verific flansa unde se prinde planetara si totul e ok. Insa am observat ca atunci cand volan sta drept, roata din stanga sta drept iar roata din dreapta (cea cu probleme) e vizibil mai in interior. Deci toata problema mea sa fie de la geometrie?
    De asemenea am constatat ca surubul de la planetara era asa de slabit ca-l desurubam cu mana.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai strange omule surubu. :)
     
  16. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Pai normal ca l-am strans doar nu mergeam cu el asa, ca imi juca roata.
    Dar eu intrebam daca problema mea din postarea #387 s-ar datora geometriei defectuoase la roata de pe partea dreapta, cea care se taraia dupa masina cand virez aproape maxim stanga
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Cedry2krueger ai schimbat recent vreun senzor ABS? E posibil ca mufa de la cel luat sa nu fie identica cu cea OEM.. o diferenta de cativa mm poate fi de vina.

    @gabarea sper ca l-ai strans la loc. Filetul n-a fost afectat?

    Problema de-ai zis-o ar putea fi din geometrie sau chiar amortizor/arc. Partea dreapta parca e mai predispusa la gropi :).
     
  19. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    E din geometrie. Roata fiind indreptata inspre interior, la viraj maxim stanga si plecare de pe loc, mi se pare acum logic sa mi-o taraie dupa masina si sa-mi smulga si surubul de la planetara. Sper ca geometria sa-mi rezolve aceasta problema
     
  20. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    @hightechaddict
    Senzorii sunt Delphi schimbati recent sa vad daca trece problema .. cei dinainte erau cei de fabrica. Nu e de la senzori. Precizez ca merge abs si esp 20% din timp cat stau martorii stinsi. Apoi ii ia "capul" si trebuie sa opresc si sa pornesc masina sa se stinga.. si nu se sting mereu
     

Distribuie pagina asta