1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS si/sau ESP aprins in bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Paul1290, 29 Oct 2009.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Intrebare de baraj: ai cumva kit xenon aftermarket pe masina? M-am lovit de urmatoarea problema cu astfel de kit: la pornirea becurilor (nu tot timpul), imi aparea braduletul in bord.. opream motorul, scoteam cheia, puneam contactul, aprindeam luminile si nu mai aveam treaba. Se aprindea martorul de frane, becul de la frana de mana, becul ESP, becul ABS iar indicatorul de viteza (kilometrajul) nu functiona.
    Eroarea mi-a ramas logata (becurile stinse, ESP functional, ABS functional) si m-am ingrijorat putin, gandindu-ma ca e dus modulul ABS. Am sters eroarea, am testat masina si am ABS. Nu mi-a mai dat eroare kitul de xenon si nici eroarea de ABS nu am mai primit-o.
    Poate fi de calculator; nu stiu sa-ti spun exact, iti spun cauze posibile.. depinde ce-ti da pe test.
     
  2. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Buna ziua, azi am intampinat urmatoarea problema la masina din semnatura: dau sa pornesc la cheie si masina ramane la 600 turatii si in uneori bordul se stinge sau apare brake si ESP.
    Aveti idee despre ce este vorba? Multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Fa diagnoza. Sunt zeci de cauze.
     
  4. Bojin Silviu Madalin

    Bojin Silviu Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 B6
    Salut,am si eu o problema cu un a4 b6 1.9 TDI..de ceva timp imi rămâne becul ESP aprins dupa oprirea motorului si pornirea lui martorul se stinge.. ciudat e ca ar m-ai fii o problema câteodata imi rămân becurile de frână de pe spate la apasarea pedalei apoi când trag pedala in sus cu piciorul becurile se sting sa fie acel senzor de pedala frână..,astept un raspuns
    va roog ??
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa cauti si sa citesti cum remediezi, este ? Obligatia ta ca si membru nou inscris este sa citesti fara sa intrebi nimic. Tu de ce nu faci asta ?

    Prima data faci diagnoza ca sa vezi cum lucreaza in blocurile de masura switch-ul de la frana si pe urma schimba switch-ul de la pedala de frana cu unul nou si obligatoriu original.

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca s-a discutat asta pe forum de zeci de ori si in concluzie sunt mesaje scrise inutil.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  6. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002


    Am făcut diagnoza și nu apare nimic.
    Precizez că în filmuleț incercam sa încărcăm bateria de la o alta mașină..
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este imposibil sa nu apara nimic la diagnoza. Fa diagnoza si cu ODIS. Monteaza o baterie buna de la o alta masina (sau chiar cumperi baterie daca a ta are peste 4 ani) si vezi daca mai face.
     
  8. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Diagnoza a fost făcută cu VCDS. Am incercat o baterie de la o alta mașină și se pare că același rezultat. :-(
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    La releul de bujii te-ai gandit? @ionutsss
     
  10. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Nu exclud varianta aceasta, insa trebuie sa mai verific din cele cautate am impresia ca ar putea fi de la bendixul de la electromotor. Nu invarte corect. Voi ce parere aveti ?
     
  11. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Revin cu informații noi pe care sincer nu le înțeleg. Dau prima cheie, pornește bine, trage bine insa daca o opresc și o pornesc iarăși, pornește în 2 pistoane și scoate mult fum negru.
     
  12. Cedry2krueger 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2015
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI 131cp
    @hightechaddict
    Nu am xenon aftermarket montat. Surpriza am vazut ca dupa 20 min de stat pe avarii + ceva muzica cu motorul oprit n a mai pornit masina.. ma gandesc ca e posibil sa fie si de la baterie care e pe duca si nu dadea suficient curent la modulul de abs. Poate de acolo si eroare cu scurt la plus nu stiu. Trebuie sa iau o baterie noua sa vad daca mai e problema. Revin cu noutati.
     
  13. Ebetiuc Alex

    Ebetiuc Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2002
    Unde este situat acel senzor din poza atasata ? Se tot aprinde in bord ABS și ESP. Motor 1.9 cod AWX. Mulțumesc.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La unele "pe" pompa ABS, la altele "incorporat" in pompa ABS. Depinde cum ai norocul.
     
  15. Ebetiuc Alex

    Ebetiuc Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2002
    Mai jos am atașat și o poza cu modelul de pompa de pe mașina mea. Am încercuit ce mi s-a părut mie a fi senzor. Ăla trebuie schimbat ?
     
  16. Bojin Silviu Madalin

    Bojin Silviu Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 B6
    Salut tuturor,vin si eu cu o problema,astazi am schimbat switch-ul de frana.Totul ok functiona perfect,mergând constant dupa vreo 10 km am vazut ca s-a aprins becul esp si abs .. amândouă deodată.Am oprit masina timp de cateva secunde,apoi am pornit-o martorii au disparut pe loc si s-au aprins din nou dupa câțiva km..ce poate fii ? Mulțumesc.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  18. Ebetiuc Alex

    Ebetiuc Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2002
    In viraj stanga/dreapta maxim, se virează prea mult și simt cum imi baga rotile sub mașina.. Am schimbat brațe, bucse.. am făcut de 2 ori unghiul de fuga.. S a umblat și la jug, au descoperit ca mașina a fost accidentata pe partea stanga fata.. In bord se aprinde ABS și ESP.. :((
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cu prima eroare ai avut ESP aprins pe bord, insa acum s-a rezolvat. Stergi doar eroarea si nu mai apare.
    A doua eroare insa iti aprinde ABS+ESP intrucat ai o problema cu acel senzor de presiune.
    Din punct de vedere mecanic la ceea ce simti tu in viraj, ar trebui sa se vada la unghiul de fuga.

    z.JPG
     
  20. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am si eu o problema de vreo doua săptămâni. Mi s-au aprins in bord martorii de ESP si spira de bujii, care pâlpâie. Implicit, nu mai am nici sistemele de stabilitate funcționale si nici Cruise controlul. Am făcut o diagnoza si mi-a dat ca defect switch-ul de la pedala de frana. Am comandat unul nou, original, pe care l-am schimbat, insa in comportamentul mașinii nu s a schimbat nimic. Becurile de frana funcționează in regula, toate, insa pe diagnoza imi rămâne eroarea 00526 Open Circuit Brake switch (F) si pe Engine 16955 Brake switch implausible signal. Am verificat functionarea acestuia, care am observat ca are doua faze, iar la acționarea pedalei una variaza intre activat si dezactivat, iar cealaltă ramane permanent Activated. Menționez ca switch-ul a fost montat conform procedurii, cu pedala apăsata si apoi rotit pe pozitie ptr blocare. Am verificat siguranțele, mufa, pinii din ea, sunt toate in regula. Problema persista orice as incerca sa ii fac. M-ar putea ajuta cineva cu o idee de ce as mai avea de făcut /verificat? Multumesc!
     

Distribuie pagina asta