1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS si/sau ESP aprins in bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Paul1290, 29 Oct 2009.

  1. Lazar alexandru costel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2019
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a4 b6, 2002, 1.9 tdi awx
    Va salut, detin un audi a4 b6 1.9 tdi awx 131 cp si de jumatate de an imi sta aprins abs si esp, am pus tester vcds si imi spune ca nu poate comunica cu abs, esp l-am sters din tester si nu a mai aparut in schimb abs a ramas aprins, odata cu abs-ul se mai aprinde si senzorul de la frana de mana(se stinge si se aprinde intruna)! Care sa fie problema?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand folosesti o clona mizerie chinezeasca asta se poate intampla: sa nu ai toate datele afisate. Fa diagnoza cu VCDS original sau ODIS / VAS PC. Si fa asta la cineva care doar asta face diagnoza si atat. NU care este mecanic auto. Sigur ai o problema cu unul din senzori sau in alta parte si mizeria aia chinezeasca nu iti poate spune.

    In plus la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  3. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Am avut si eu o problema cu ABS+ESP aprinse in bord. In urma diagnozei cu VCDS a rezultat senzorul de ABS de pe stanga spate defect. asa ca am luat un senzor Bosch. Cand am demontat senzorul vechi evident ca surubul de prindere al senzorului s-a rupt in fuzeta, la fel si senzorul. A trebuit dat butucul jos sa am acces si am putut rezolva (masina de gaurit, tarod pentru refacerea filetului sunt obligatorii). In concluzie, senzorul se poate schimba si in regie proprie dar un elevator/canal ajuta la desfacerea celor 3 suruburi de prindere a cablului pe traseu, altfel accesul e destul de anevoios dar nu imposibil.
     
  4. nick68de

    nick68de 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    München - Germania / Cugir - Romania
    Masina:
    Audi A6,3.0 tdi Quattro,2005/Audi A4 b6 1.9 TDI (AWX)/ AUDI A7 (facelift) Competition.
    Salutare,
    Problema care consta în faptul ca se aprinde ESP ul, motorul nu mai trage și se oprește când sta la ralanti.
    Am făcut un test cu vcds-ul și mia apărut asa ceva. Poate am noroc si primesc un raspuns care mar putea ajuta sa rezolv problema.

    DSC_0069.JPG
     
  5. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Schimbă debitmetrul. Ia unul nou si o sa vezi diferenta.
    Daca scanezi si pe modul motor o sa vezi eroare.
     
    nick68de apreciază asta.
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Parerea mea e ca ai probleme cu incarcarea / alternatorul. Masoara cu un aparat de masura sa vezi cum stai.
     
  7. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Pune VAG.COM.ul si Măsoară debitmetrul sa vezi ce valori ai in relanti/sarcină.
    Am avut aceeasi eroare si debitmetrul arăta valori de 1.2 sau zero in sarcină. Am incercat sa il curăț cu MAF Cleaner, fără rezultate.
    Am cumparat altul nou si s.a schimbat mersul motorului.
     
  8. Manoliu Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B6
    Ai rezolvat problema ?
     
  9. nick68de

    nick68de 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    München - Germania / Cugir - Romania
    Masina:
    Audi A6,3.0 tdi Quattro,2005/Audi A4 b6 1.9 TDI (AWX)/ AUDI A7 (facelift) Competition.
    danutzu_2001
    Inca nu am schimbat debitmetrul dar am mai facut 2 scanari.
     
  10. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Salutare! A ajuns zapada si la mine si m-am trezit cu o problema. Cand intra ESP-ul pentru un derapaj chiar si minor, se aprinde ESP + ABS si Brake mare in bord. La oprit - pornit se opreste si apare iar la primul derapaj. Am pus vcds pe ea cat era eroarea in bord si a iesit asa:
    01200, Alimentare Supape Magnetice, 35-10 Intermitent.
    Conform rosstech ar trebui sa: "Check Wiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104)".
    Recunoaste cineva aceasta eroare sau macar unde este locatia acestui modul sa stiu la ce sa ma astept?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este modulul de pe pompa ABS. Salveaza codarea pompei actuale sa nu ai surprize dupa inlocuire.
     
    UnderX apreciază asta.

Distribuie pagina asta