Am in bord ABS si ESP aprins masina nu merge turat decat pana la 2800 apoi pauza.Profesorii....mi-au spus ca e pompa de injectie? Masina e A8 motor 2.5 180cp.Quatro.Va rog oferiti-mi un sfat
Ai putea fi mai explicit, e topic nou si macar sa ramana rezolvarea postata daca cineva mai are asemenea problema. Ca daca doar venim, intrebam, plecam si nu spunem nimic, e cam degeaba ideea asta de forum... Multumim.
Aer pe conducte,aerisesti,si nu te lua dupa toti ca e pompa de inalta...mie mi-au spus ca e dus corpul mecanic al pompei dupa ce a fost pusa pe stand la Cluj....la profesionisti si surpriza!!!! trage ca la prima tinerete.Nu sariti sa inghititi galuste fierbinti cum vi le ofera toti.
sal, sunt nou aici, de curand am achizitionat un a8 3.7 din 98 si am martorii ABS si Airbag aprinsi iar ABS ul nu intra. am schimbat pompa ABS degeaba, pe tester nu da nimic de ABS precizez ca intra curent in pompa...daca a mai intampinat cineva problema asta i as fi recunoscator sa mi spuna rezolvarea....multumesc
domnilor, am un a8 2.5 tdi 180cp. cind ajung la 70 la ora, mi se aprinde intermitent ASR'ul si imi reduce din putere motorul... daca las acceleratia se stinge si e ok, daca o calc iara, se repeta... daca continui sa accelerez, tine citeva secunde povestea cu ASR intermitent, dupa care mi se aprinde si ABS'ul si ramin ambele (ASR'ul si ABS'ul) aprinse in bord. Motorul merge ok dupa, dar ramin aprinse pina opresc si pornesc din nou? aveti idee care ar fi cauza !?
De ce nu faceti o scanare ce dureaza 5 minute inainte de a posta pe forum si a astepta X zile un raspuns ?
Am si eu o problema cu abs esp . Cand pornesc masina la scurt timp se aprinde abs + esp + semnul exclamarii. Am facut o scanare
Diagnoza o faci in engleza si o faci cu VCDS original nu cu o mizerie clona chinezeasca. Schimba senzorul din spate stanga de ABS cu unul nou si original si verifica sistemul electronic al pompei ABS.
In primul rand multumesc pentru raspuns Cristi. Maine ma duc sa o mai fac o diagnoza sper sa fie VCDS original. Am schimbat sezorul spate desi am verificat si inregistra viteza. Am schimbat si pompa de ABS cu totul. Tot ramane eroarea. P.S. As vrea sa duc modulul abs la testat(si eventual reparat ), dar nu stiu unde, daca ai o recomandare este binevenita!!
Atunci mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Avem profesionisti in aria de prestari servicii, cu interfete originale, care "mananca diagnoza si masinile astea pe paine". Bafta
Daca ai putea sa imi recomanzi unul din ei..... vad ca esti de 9 ani pe forum si sigur ai un preferat. Multumesc
Dupa mine, sunt 99% sigur ca problema ta este din pompa de ABS. Mai exact, modulul de pe pompa necesita reconditionare sau inlocuire.
Multumesc pt interes in primul rand. Am inlocuit pompa de abs si eroare ramane . Eu cred ca este un cablu intrerupt sau ceva de genul. Am o programare la un electrician recomandat saptamana viitoare. Daca se rezolva o sa postez aici solutia.
Da pompa este acelasi cod. Intre timp am aflat ca exista o unitate de control ABS separat de pompa si de electronica aferenta acesteia. Sanse mari acolo sa fie buba sau pe cablaj. Luni o sa aflu verdictul final.
Rezolvat problema. Un fir intrerupt pe circuitul de la pompaa de abs - la modulul de abs (calculator). Firele trec pe sub aparatoare de noroi de la roata dreapt fata ... acolo era beleaua. Multumesc tuturor pentru sugestii. In mod special lui Cristi !!! Recomandarea ta a fost super ok.