1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor ABS si/sau ESP aprins in bord la Audi A5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Smiley89, 15 Sep 2010.

  1. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Daca se aprinde iar am sa merg. Am fost la munte, am parcat masina, toate bune. Nu am miscat-o 4 zile, iar cand am pornit-o sa plex spre casa s-a si aprins airbagul...Sa fi inghetat ceva....dracu stie.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Condens mai degraba si automat mufele cu pini sunt afectate. Bafta
     
  3. muresan0382 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audia5 2.0tdi an 2013
    Va salut Am si eu o problema cu masina mea a5 2013 2.0 tdi 177 cp
    Am rulat pe autostrada si m-a prins o zapada foarte mare si mi s-au aprins instant ABS ESP SI TYREPESSURE
    Credeam ca e de la zapada insa acum ca s-a topit nu am reusit sa scap de acesti martori! Ce sa fie oare?
    Am verificat presiunea in pneuri si am resetat TYREPRESSURE dar tot asa face.
    Multumesc
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnoza si se actioneaza/remediaza conform diagnozei
     
  5. muresan0382 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audia5 2.0tdi an 2013
    Serios ? Am risipit timpul degeaba postand aici.
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Si cum vrei sa afli cauza unui defect daca nu faci o diagnoza ? Sau crezi ca are cineva un glob magic, introduce numarul de inmatriculare sau VIN-ul masinii ... si pac ii apare defectul ? Crezi ca din rautate ti s-a spus sa faci o diagnoza ? Cauze pot fi multe: contacte imperfecte, senzor defect, cablaj intrerupt, samd.
     
  7. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare tuturor! Am un audi a5 2012 si am aceasta eroare Pe canalul 16 Steering Wheel.
    Fault Found:
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    014 - Defective
    Freeze Frame:
    Print Codes
    Fault Status: 01101110
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileag 147422 km
    Time
    cation: 0
    Date:
    8.06.16
    Time: 34:54
    Freeze Frame:
    Voltage: 14.60 V
    Hex Value: 0x2AA8
    Speed: 2.0 km/h
    Steering Angle: -525.88°

    Ulterior am incercat sa fac o calibrare a senzorului G85 si m-am ales cu eroare in bord. Seering Malfunction...
    Ma puteti ajuta cu un sfat ce este de facut? Multumesc mult!
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cumpara o spira noua cu acelasi cod, sau echivalent (inlocuitor). Din dezmembrari exista sanse mari sa cumperi una cu acelasi defect. Inainte de a o demonta pe cea defecta de pe masina, salveaza codingul, Monteaza spira noua, scrie codingul salvat din cea veche, calibreaza G85 conform procedurii de pe Ross Tech si capetele de cursa urmand procedura de pe acelasi site. Ambele proceduri sunt foarte simple.
     
  9. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Mulțumesc mult pentru raspuns. Uimirea mea este ca pana sa dau calibrare nu aveam nici-o eroare aprinsa in bord. Doar eroarea stocata. Este posibil sa nu fi facut ceva bine in legatura cu adaptarea?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Calibrarea nu se poate finaliza din cauza erorii mentionate anterior (e Defective, nu Intermitent).
    Practic, in afara de eroare pe VCDS, tu ai generat si o eroare in bord.
     

Distribuie pagina asta