Martor Motor Electronic - Check Engine - aprins - cauze probleme si rezolvari

Discuție în 'Discutii generale Audi' creată de mal, 27 Aug 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mal

    mal 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant
    la 2 sapt. dupa ce am luat masina si am mers vreo 2000km prin 4 tari, in Rom. mi s/a aprins becul portocaliu .

    am fost in 2 service si mi s-a spus ca e de la bnzina mai proasta- am bagat si carrera 100 si tot s-a aprins.

    stia careva amanunte

    A4 meu e benzinar de 2.0 din 2002
     
  2. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Si mie mi s-a aprins sapatmana trecuta, l-am dus la tester si raspuns: sonda lamda pe care am si schimbat-o, merge mult mai bine si consuma mai putin, iar mecanicu mi-a zis ca e o boala a benzinarelor, oricum cam repede, masina avand doar 70000 de km........
     
  3. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Bine ai venit
    A4 2002 cu motorizare 2000cc????????????
    Neaparat trebuie sa cauti cu VAG_COM pentru fault codes ,asa rezolvi
     
  4. mal

    mal 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant
    ambele dati cu vag com.

    mi-a dat eroare la benzina, vascozitate, cantitate de oxigen insuficienta.
    am auzit ca tot la un 2.0 aceeasi eroare. Si nu pot sa zic ca am fost la service de 3 Ron. o sa mai merg din nou, dar m-am c-am saturat sa tot dau 1,5 mil, cat costa diagnoza, sa imi zica acelasi lucru si dupa un timp sa se aprinda iara. Adevarul e ca ma cam streseaza becul ala aprins
     
  5. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Motorul este FSI?Eu nu am inteles.
    1.5 milioane?:banghead:
    20 euro costa cablu OBD CANBUS fratele meu si practici testul de cite ori doresti.
    Daca erau la dispozitie fault codes exact cum apar pe vg-com ,ti spuneam eu exact ce are masina.
    Cantitate de oxigen? Senzor L miroase ;)

    00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit
    ---- Possible Symptoms
    No Lambda control
    Engine running problems
    ---- Possible Causes
    Short to Ground
    Injector defective (blocked)
    Fuel pressure regulator defective
    Fuel pump defective
    Fuel tank empty
    ---- Possible Solutions
    Check Lambda probe and Lambda control
    Check injectors (N30...N33)
    Check fuel pressure regulator
    Check fuel pump
    Check fuel level in fuel tank


    00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Lower Limit
    ---- Possible Causes
    Activated charcoal filter solenoid valve 1 (N80) leaking/sticking
    Injector defective (not closing completely)
    Fuel pressure regulator defective
    ---- Possible Solutions
    Check charcoal filter solenoid valve 1 (N80)
    Check injectors (N30...N33)
    Check fuel pressure regulator

    asa apare?
     
    Ultima editare: 28 Aug 2007
  6. mal

    mal 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant
    multam pt informatii

    eu spun doar ce mi-a zis mecanicul sau cum s-o numi tipul de la service. Am vazut ca a folosit doua programe, si unul era vag com. pe amandoua a aparut aceeasi eroare.

    Le Temeco, ca asa se numeste service atat coata o diagnoza-1, 5 mil. Am sa ma interesez unde mai exista vag-com in Timisoara si o sa fiu atent la ce apare si ce cod.Ce ma enerveaza e ca nu mi-a spus cum se remediaza. Tot anuleaza senzorul, stau ca bou vreo 2 ore in service si imi spune sa revin daca mai pare.In ritmul asta nu ajung nicaieri.

    masina nu e fsi.
     
  7. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Daca nu este FSI este 1.8 20v or nu?Diagnosa seamna sa ti explice ce are exact masina si unde este exact problema si cit cocta piesea si si si si...
    Ce sunt fitele asta ?Ce seamna canditate de oxigen isuficient?De unde sa stii tu?Sunt sigur ca habar nu are de spre ce e vorbaAtit costa sa bage o fisa si sa faca un search?In locul ma as duce acolo si as face mare balamoc!Ce naibi se cred smecheri , haladiti astea cu un program PC+ un cablu de 20 de Euro si scot milioane:mad:
    De cit inteleg eu este senzor L
     
  8. ciobanita2002

    ciobanita2002 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Gaesti; Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1.8 i 2001
    A3 1.8i martor motor aprins

    am cumparat de vre-o 4 luni de zile un Audi A3 1.8 benzina si de vre-o luna de zile mi s-a aprins in bord martorul motor .
    Am fost la reprezentanta Audi din Pitesti si mi-au spus ca trebuie claeta EGR curatata .
    Au curatat clapeta si la 2 sapt s-a aprin iar martorul motor .
    Am mai fost la cativa " mesteri de audi " si mi-au spus ca nu are nimic masina !!
    Problema este ca sa simte si la mers in afara de faptul ca este martorul aprins . Masina se comporta pana la vre-o 3.000 de rotatii de parca as tracta o alt masina iar consumul este destul de mare .. cred ca ajunge si la 20 l/100 km
     
  9. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    se poate sa fie sonda lamda- face amestecul de aer cu carburant, si eu am schimbat-o de atunci trage mult mai bine masina, consuma mai putin iar martorul motor nu s-a mai aprins, oricum ar trebui sa o pui pe tester, vag-com-u iti spune daca e amestecul de aer de vina.. succes
     
  10. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    TM
    Masina:
    <<<<===
    Si eu am avut aceeasi problema si devina a fost tot sonda lamda, am avut celeasi simptome, ce-a mai evidenta fiind consumul de carburant care practic a luato razna.
    Chestia asta se intampla la un moment dat la toate masinile pe benzina (ma refer la astea mai noi )eu am intrebat mecanicu' si mi-a zis asa mai pe intelesul meu ca sonda lamda e ca un fel de "bujie" in sensul ca dupa un anumit nr de Km ( ceva de ordinul zecilor de mii ) se arde si trebuie alta noua.
     
    Ultima editare: 2 Oct 2007
  11. ciobanita2002

    ciobanita2002 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Gaesti; Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1.8 i 2001
    am pus pe tester dar nu mi-au gasit nici o problema :(
    o sa incerc sa schimb si sonda lamda si o sa vad cum se comporta
    multumesc pentru sfaturi
     
  12. ciobanita2002

    ciobanita2002 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Gaesti; Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1.8 i 2001
    imi poate spune cineva si cat ar costa o asemenea sonda .. pt ca nu prea am incredere in toate firmele care aduc piese . Am vazut diferente foarte mari la piese de la un magazin la altu " la reprezentate sunt cele mai mari "
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    TM
    Masina:
    <<<<===
    Daca tu spui ca ai fost la mecanic cu martotul motor aprins la bord si el zice ca nu e sonda lamda si nici altceva defect la masina, nu stiu ce sa mai zic .........mai incearca la alt mecanic ceva trebuie sa fie in neregula acolo martorul ala nu se aprinde asa de nebun.
    Si ca sa schimbi sonda trebuie sa mergi la un tester pt ca sunt doua sonde, una care are doar vreo 2 fire si nu e asa de scumpa (asta nu stiu cat costa) si mai e una care are 5 sau 6 fire care am schimbat-o si eu si asta a costat cam 600 Ron, plus minus cateva zeci de roni nu mai stiu pretzul fix.
     
    Ultima editare: 2 Oct 2007
  14. ztz 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2007
    lol
    si aici aude de kkt asta de problema
    sa va zic eu: opel corsa, se aprinde martoru de idiot si masina merge varza. Dar, dupa cum vrea ea. In unele zile morotu sta turat ca diperatu si consuma ca la balamuc, in altele, si astea predomina, la relanti scade turatia pana incepe sa baraie toata masina si motoru se opreste. Sa se inteleaga ca asta se intampla la stop, cand vrei sa pui frana ca omu normal.
    Tratament:
    - TOATE serv de reprezentanta + 5-6 altele prin bucuresti
    - mi se zice ca sunt nebun, ca masina merge bine si mise pare mie. La un itiot de mecanic de ex. i sa oprit motoru in timp ce o testa cu martoru. SI ala nu arata nimic :)
    - so am schimbat :sonda lamda, debitmetru - tot -, motorasu pas cu pas ...vax. Merge lafel

    Sincer daca si la audi e problema asta la benzina...ma las pagubas. Back to disel ca ala n-are moarte.
     
  15. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    TM
    Masina:
    <<<<===
    Nu stiu ce probleme ai avut tu la Opel dar la mine la Audi s-a rezolvat mult mai simplu, doar ca trebuie sa mergi la un mecanic bun care stie sa lucreze cu testerul pe care il are.
     
  16. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Pe mine m-a costa sonda lambda 400 ron (inclus testerul si manopera), era sonda din spate , cea cu 5 fire, si daca te hotarasti sa o schimbi sa fii atenta ca nu potriveste decat originala facuta de bosch, iar referitor la salturile de turatie si mie mi sa intampla in cazul in care pornesc cu masina inainte de a se opri "socul"- de obicei dimineata cand ma grabesc, nu am timp sa stau un minut doua sa se incalzeasca motorul cat de cat, si imi ramane turat la aprox 2000 rpm cand schimb vitezele, dar isi revine la normal in 4-500 de metrii.
     
  17. ciobanita2002

    ciobanita2002 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Gaesti; Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1.8 i 2001
    Imi poti spune si mie un service unde se pricep mesterii (dar nu reprezentanta ca sincer sa fiu nu mai vreau :) ) Eu sunt din Dambovita , mai exact din Gaesti si pot sa ajung si in Bucuresti si in Pitesti foarte usor
     
  18. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Sorry, eu sunt din Zalau, nu cred ca merita drumul, iar la noi cam orice e mai ieftin decat la capitala, da oricum mult mai scump nu trebuie sa fie si in Bucuresti, zic eu maxim mai scump cu un milion
     
  19. ciobanita2002

    ciobanita2002 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2007
    Locație:
    Gaesti; Dambovita
    Masina:
    Audi A3 1.8 i 2001
    cred ca am rezolvat problema " batraneste"
    1- am mers cu masina si a verificat-o pe tester pentru a 3-a oara
    2- am descoperit ca nu avea destul aer
    3- am mai descoperit o problema la pistonul nr.1
    In concluzie diagnoza facuta de reprezentanta AUDI din Pitesti si de primul mester au fost total pe langa problema . Nu am avut problema nici cu sonda EGR si nici cu sonda lambda .
    Am schimbat filtru de aer si bujiile si totul e ok
    concluzie " VERIFICATI DE MAI MULTE ORI SI IN MAI MULTE LOCURI PROBLEMELE MASINILOR"
     
  20. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    TM
    Masina:
    <<<<===
    Asta incercam sa-ti zic si eu ..... sa mergi si sa mai incerci si in alta parte pt ca ce ti-au spus aia la primul service era total aiurea. :(
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta