1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut dupa cum spuneam aseara am intrat pe 15 airbag aveam ceva erori de crash data am sters si mia ramas asta
    02095-component protection active 000---

    Pe ABS am astea
    01314-engine control module
    000-
    Freeze frame

    18055 Checkcoding of ecu on pawertrain data bus p1647

    Daca aveti vreo solutie va rog ajutatima multumesc.
     
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  3. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Nu inteleg o treaba: de ce trebuie calibrare senzor unghi daca eu nu am eroare?

    Si pe abs am asta:
    01314 engine control module


    18055 check of ecu on pawertrain data bus p1647
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie, dar la momentul respectiv nu cunosteam toate erorile de pe Engine si Airbag.

    Normal ca aveai erori de crash daca au sarit airbag-urile.
    In afara de plansa de bord si airbag-uri, ai inlocuit si modulul airbag si senzorii crash care au fost atinsi in accident ?

    Pune iar VCDS-ul si fa-mi poze pe Engine, Airbag si ABS Brakes.

    Cu CP activ te lasa sa intri pe Airbag sa verifici codarea ?
     
  5. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Multumesc audi66! Am dezactivat cruise control si au disparut erorile din ecu dar persista pe abs si airbag.. in Gateway am acelasi component protection ca in airbag Am trimis-o la reprezentanta. Nu stiu de ce dar nu ma lasa sa pun imagini (foto). audi66 ma chinui de 3 ore sa iti scriu un PM dar nu pot.Te rog, imi poti lasa un mesaj cu nr. tau de telefon. Chiar nu ma descurc, nu stiu sa folosesc forumurile. Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce iti zic aici o sa iti zic si la telefon.
    1. Trebuie sa mentionezi absolut toate piesele care le-ai schimbat.
    2. De Component Protection nu scapi decat la reprezentanta.
    3. Daca nu te descurci sa urci pozele pe forum, uploadeaza-le intai pe un site de hosting dupa care pui link aici.
     
  7. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Va salut pe toti am rezolvat problema pentru C.P fara relrezentanta
     
    OPRITA MARIUS apreciază asta.
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si nu consideri ca ar trebui sa impartasesti informatia asta si altora care vor avea nevoie ?
     
  9. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Trebuie VAS-PC. Va pot pune in contact cu baiatul care face el tot prin team viewer, omul avand licenta binenteles. Pe mine m-a rezolvat in 20 minute.
     
  10. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Va salut pe toti am aceasta eroare pe abs si nu scap de ea ma poate ajuta cineva
    01486-system finction test activated
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  12. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Am rezolvat multumesc Nucugheri :beerchug:
     
  13. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Va salut cineva priceput sa ma lămurească cu aceasta eroare ?
    (Poza)
    IMG_0638.JPG
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Intra pe modulul 03-ABS Brakes si verifica/sterge erorile de acolo.
     
    Magulicy apreciază asta.
  15. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Mersi Nucugheri am procedat cum mi-ai explicat , și problema sa rezolvat !
     
  16. sososm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2 2.0TDI BLB
    Recent am avut si eu eroarea ESP fault check owner's manual si semnele de ESP si baterie aprinse pe bord. Initial aparea sporadic, pe urma la fiecare pornire ramanea aprins. Alte simptome mai erau tremurat mai puternic si din cand in cand cresteau turatiile la ralanti la 1100.
    Pana nu mi-a dat mesajul baterie slaba nici nu m-am gandit ca ar fi de la baterie, cu alte cuvinte, de cand a inceput mesajul ESP fault, bateria se tot descarca pana s-a golit datorita lipsei incarcarii, undeva la 11.93 cand am masurat. Cu ultimul curent din baterie am ajuns la electrician si problema a fost la rotorul din alternator, fir bobina intrerupt. L-a schimbat impreuna cu rulmentii si a disparut eroarea ESP, impreuna cu alte erori care le aveam de ceva vreme se pare ca tot din cauza asta (ex. Airbags -component protection active, 2 senzori de parcare pe spate apar acum ca functionali si alte cateva mesaje cu intermittent). Daca are cineva eroarea cu ESP, sau alte erori cu intermittent, incepeti cu:
    1 - scanare VCDS,
    2 - verificare tensiuni cu motorul pornit, la alternator, borne sub capota cine are, borne baterie ; diferenta nu ar trebui sa fie mai mare de 0,2~0,4, in caz contrar verificati contacte si cabluri,
    3 - Contacte senzori ABS roti fata.
     
  17. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare colegi aveti idee daca se potriveste pompa de abs/esp de pe 3.0 tdi quattro pe 2.7 tdi non quattro? Am gasit pompa sh cu acelasi cod ca a mea si serial number si anume 4f0 614 517 k 0265 234 260. Aceste coduri sunt identice cu cele de pe pompa mea 2.7tdi non quatro. Pretul pompei este 200 de euro cu garantie 3 luni zice baiatul. Ce parere aveti?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca este acelasi cod se potriveste fara probleme. In cel mai rau caz trebuie re-codata de la quattro la FWD.
     
  19. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am comandat-o sa vad daca se potriveste. Stii ceva in plus la montare fata de ce este scris pe site-ul de la ross tech si anume:
    Steering Angle Sensor (G85) Calibration
    [Select]
    [03 - ABS Brakes]


    Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

    [Security Access - 16]
    Enter 40168
    [Do It!]

    [Basic Settings - 04]
    Group 001
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]
    After a successful basic setting, field 3 should say "OK".
    [Done, Go Back]

    [Fault Codes - 02]
    All fault codes should have disappeared.
    [Done, Go Back]

    [Close Controller, Go Back - 06]
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Procedura aia este pentru calibrarea G85-ului.
    Va trebui sa aerisesti si franele dupa ce schimbi pompa.
     

Distribuie pagina asta