1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am uitat sa precizez si asta, mersi de completare. Oare trebuie codata cu codarea initiala a modulului vechi?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  3. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am schimbat pompa cu cea sh, am codat-o cu codarea de pe pompa veche, am calibrat senzorul si nu reusesc sa fac aerisirea. Am facut 2 ore aerisire si pedala nu se intareste. In pompa intra lichid de frana dar nu stiu cat trebuie sa fie presiunea in pompa. Am eroare pe pompa la senzorul de presiune si la switchul de frana. Ma gandesc sa nu fie pompa defecta tinand cont ca aceeais eroare de senzor de presiune o aveam si la cealalta pompa(nu permanent ca asta) dar cu pedala de frana tare. Acum sunt fara frana si solutii. Imi puteti da cateva sfaturi va rog?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai eroare pe senzorul N227, e pompa dusa.
     
  5. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Mersi de raspuns, audi66. Ai un tutorial despre cum se inlocuieste mufa de la pompa? Am incercat sa o desfac si nu am reusit in nici un fel.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca are o siguranta, mov din cate imi aduc aminte.
     
  7. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    N-am mai desfacut niciodata o mufa asa complexa. Cum se scot pinii din mufa pentru a inlocui mufa, ai idee? Am vazut ca trebuie scos capacul de sus al mufei inainte de toate, si nu reusesc sa fac asta.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu stii sa desfaci o mufa si nu ai depinatori (extractori pini) mergi la cineva care a mai facut asta. Nu trebuie sa ne incapatanam sa facem lucruri care ne depasesc. Nu este nici o rusine in asta. Bafta.
     
    Cucu1 apreciază asta.
  9. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salut cristi, mersi de raspuns. Nu imi este rusine sa ma duc la cineva sa faca asta. Doar ca m-am saturat sa cheltui bani si sa raman cu masina nefacuta. Asa ca am hotarat sa repar masina singurel. Cel putin unde ma pot baza. Ma duc sa vad daca gasesc un extractor de pini pe undeva si va tin la curent. Intre timp dacama puteti ajuta cu sfaturi despre cum se deschide mufa respectiva. Multumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum se deschide mufa iti dai seama cand o ai in mana. Eu am crezut ca te-ai referit la faptul ca nu o poti scoate de pe pompa. Stiu ca si eu m-am chinuit putin cu acea siguranta, pozitia nefiind una sa te avantajeze.
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    M-am lasat pagubas cu mufa chiar daca o am noua in masina dar am reusit sa gasesc, sa codez si sa instalez cu succes pompa abs/esp. Am cumparat una de pe pieseauto.ro, era defecta si nu vrea sa o primeasca inapoi. Cearta cu el, protectia consumatorului, mai multe... Am cumparat o a doua pompa cu alt cod fata de pompa mea si a mers sa o codez si sa o instalez perfect. M-am chinuit mult la aerisire dar pana la urma am reusit combinat, atat cu metoda veche cat si cu vcds.
    Am cautat pe la mai multe magazine dar nu am gasit extractor pentru pini auto. Cred ca trebuiesc comandati de pe net. Ma voi interesa.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Presupun ca ai avut aceasi pompa ca a mea, K la sfarsitul codului. Ce pompa cu ce cod ai pus ?
     
  13. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Exact, a mea era cu K in coada. Am pus una fara litera in coada. Am incercat sa o codez doar cu mufa pusa si a mers. Apoi m-am apucat de montat. Pompa era de pe un a6 c6 3.2 benzina quattro.
    Oricum feriti-va de Dezmembrari ATCT Alba iulia. Un tepar mai mare nu veti gasi. Mi-a trimis pompa defecta si nu a acceptat returul. A insistat sa imi dea alta pompa dar sa i-o trimit pe cea defecta cumparata de la el inapoi fara ramburs, cum ca va face el rost de pompa si imi va trimite dupa o saptamana. :)))
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai cumva o poza cu eticheta ? Dupa ambele coduri mai are o terminatie, alea ma interesau.
     
  15. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Din pacate nu am facut nici o poza. Dar ca sa intelegi ce vreau sa zic, codul pompei este la fel ca a noastra dar fara k in coada. Efectiv fara nici o litera. Partea electronica are D in coada in loc de K de la pompa veche. Am impresia ca pe tine te intereseaza codul al doilea de la partea electronica, nu? Daca despre ala e vorba, o sa incerc sa vad daca pot ajunge cu telefonul printre pompa si aripa ca sa pot face poza. Mai este codul acela lung de pe pompa langa codul oem, cel lung de 10 caractere numerice. Codul nou arata asa: 0 265 234 111. Codul vechi avea ultimile 3 cifre 260.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, ma intereseaza codurile de pe capacul negru.
    Incerc sa inlocuiesc doar modulul, stiu sigur ca el este problema.
    Daca nu merge codat, inlocuiesc toata pompa.
     
  17. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Nu vad de ce sa nu mearga. Partea mecanica e la fel la toate. Ai aici codurile: 4f0 910 517 D 001 si 4f0 614 517 03
    Ai gasit doar modulul electronic de vanzare? Daca da cat ai dat pe el?
     
    Ultima editare: 12 Mai 2017
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am gasit niciunde doar modulul, ci pompa completa.
    Dupa codurile date de tine am gasit pompa + modul la 100 euro.
     
  19. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Aa si vrei sa inlocuiesti doar partea electronica. Bine faci ca fara pompa de aerisire vei sta cateva ore bune pana faci aerisirea cu modalitatea clasica. Sa-mi spui ce reusesti sa faci si cum se manifesta la tine problema la pompa.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mie imi apare ABS + ESP + Frana de mana pur si simplu aleator.
    Se intampla sa nu imi apara cate 1-2 saptamani sau sa imi apara constant la fiecare pornire timp de cateva zile.
    Exact, vreau sa pastrez pompa mea si sa schimb doar partea electronica sa scap de facut aerisirea, doar ca din ce am vazut e cam dificil sa schimbi doar modulul din cauza pozitiei.
    Am pompasa fac aerisirea dar mi-e lene sa pun masina pe capre sa iau fiecare roata in parte. :)

    Nu as vrea sa repar modulul, chiar daca imi ofera garantie. Stiu prin ce am trecut cu turbina, timp, nervi, drumuri, etc.
    In plus, cu banii care as repara modulul cumpar 3 pompe SH complete.
     

Distribuie pagina asta