1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum a ajuns mecanicul la concluzia ca senzorul este ok ?
    Cablajul/mufa le-a verificat ?
     
  2. TzikaSax

    TzikaSax 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    A6 2010 .....2.7 motorina
    Da le-a verificat. Cica l-a masurat cu ceva aparat senzorul. Eu nu ma prea pricep. A masurat si cablurile.
     
  3. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Am schimbat si eu releul la alternator si de atunci dupa aprox 10 min de mers mi se aprinde martorul ESP si ramane aprins pana la luarea contactului si tot la fel. E vreo pb la acel releu?sau ce sa fac?
    Multumesc!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masoara cat incarca acum alternatorul.
    Masoara si pe alternator si pe baterie.
    Posibil noul regulator sa fie cu probleme, cum a fost si la mine. :)
    Pe scurt ESP-ul se aprinde din cauza unei incarcari slabe.
     
    Ultima editare: 2 Apr 2016
  5. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Ok,o sa masor,insa numa luni am posibilitatea asta,dar joi cand am schimbat releul electricianul a masurat incarcarea si a zis ca e buna( eu nu eram de fata) . Maine trebuie sa plec la un drum de vreo 300 km,sper sa nu am pb. Am vazut in acest topic ca a zis cineva care a avut aceeasi pb ca a schimbat releul 614 de langa stergatoare si a rezolvat pb.poate fi si acela si unde e mai exact si ce comanda acel releu?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te apuca sa schimbi nimic fara a face o diagnoza inainte.
    Daca inainte de schimbarea regulatorului nu aveai problema asta, degeaba schimbi releul.

    Apropo, stai sa ne intelegem, tu ai schimbat regulatorul de pe alternator, cel cu carbuni in el, nu ? Vad ca tot zici ca ai schimbat "releul".
     
  7. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Mie mi s-a aprins in bord martorul de la baterie si convins ca e alternatorul pb ,cum am mai patit,am lasat masina la un electrician si am plecat.m-a sunat ca masina este gata si ca a schimbat releul de incarcare.deci nu ma pricep prea mult dar cred ca releul de la alternator
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, regulatorul de pe alternator ti-a fost schimbat.
    Fa cum ti-am zis si verifica incarcarea, impreuna cu o scanare.
     
  9. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Ok,asa o sa fac
     
  10. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Am verificat acum incarcarea si e buna, am facut si scanare dar nu imi da nici o eroare. Si tin sa mentionez ca exact la 10 minute dupa pornirea motorului mi se aprinde martorul ESP in bord,indiferent ca masina sta pe loc cu motorul pornit sau ca ruleaza pe drum exact la 10 min se aprinde becul
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Cu ce interfata ti-a fost scanata masina ?
    2. Ce inseamna incarcare buna ?
    3. E foarte important de stiut ce regulator ai pus, OE (Valeo/Bosch) sau aftermarket fara nici un fel de inscriptie pe el.

    A inceput sa devina o problema comuna regulatoarele astea. Trebuia sa citesti ultimile pagini din topicul de mai jos inainte sa pui regulator nou.
    http://www.clubaudi.ro/threads/baterie-auto-electromotor-alternator-la-a6-c6.18280/page-43

    Singura ta posibilitate este sa schimbi carbunii la vechiul regulator si sa il pui pe masina, sau sa gasesti un regulator SH sa incerci cu el.
    Problema asta cu ESP-ul are cateva cauze :
    1. S-a dat BEM-ul peste cap din cauza incarcarii slabe (poti incerca o re-codare a bateriei)
    2. S-a dus BEM-ul (mai rar)
    3. Regulatorul

    Eu peste asta am dat cand am avut probleme cu regulatorul.

    "If there are no fault codes in the BEM and there are no communication faults codes for the BEM in other control modules:

    Reset terminal 30 on the BEM. (Disrupt the power supply at terminal 30.) Replacing the BEM does not fix the problem. Please note that the fault
    code must be present for at least 10 minutes before the ESP warning light will come on."

    Asta inseamna sa scoti bornele bateriei pentru cateva minute.
     
  12. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Regulatorul a fost intr-adevar aftermarket,nu stiu daca are ceva cod pe el dar si daca are e putin probabil sa se potriveasca cu codul alternatorului, electricianul nu a stiut ca trebuie sa verifice asta.deci probabil releul schimbat nu e compatibil cu alternatorul. Acum sa vad daca mai are releul meu cel vechi la care sa-i schimbe doar periile sau l-a aruncat si atunci e mai coplicat,trebuie sa iau altul nou dupa ce am mai luat unul
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iei unul SH si ii schimbi periile.
    Eu am luat nou Valeo exact ca originalul si tot am avut probleme cu el.
    Tot nu mi-ai raspuns la intrebari.
     
  14. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Nu ma pricep prea bine la testere dar VDS am vazut ca scria pe programul care mi-a facut scanarea, iar incarcarea era 13.8 V.

    Si pt a fii eu convins 100% regulatorul (asa cum ii spui tu) e tot una cu releul de incarcare( asa ii spune electricianul) ? Regulatorul nu e acea piesa din portbagaj de langa roata de rezerva?Daca e asa e clar ca,codul e pb si daca il mai are pe cel vechi al meu e bine daca nu trebuie sa cumpar altul SH dupa cum mi-ai spus
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Piesa din portbagaj de langa roata de rezerva/baterie este BEM-ul ( Battery Energy Module), si el are legatura cu incarcarea bateriei.
    Regulatorul/releul de incarcare se afla pe alternator. Ti-am atasat poza. Tu ce ai schimbat pana la urma ? :)
     
  16. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Regulatorul/releul l-am schimbat.dar m-am incurcat ca tu ii spuneai intr-un fel,electricianul in alt fel. Dar acum sunt lamurit care e pb si ce am de facut.sper sa fiu norocos sa nu fii aruncat releul meu cel vechi si sa iau periile de la acesta nou sa le pun la celalalt. Mersi mult
     
  17. Geo Siffredi

    Geo Siffredi 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti, Romania
    Masina:
    A8 4E D3, 3.0 TDI, 2007
    Am și eu o mica problema cu el, recent am umblat la siguranțe, iar după aceea mi-a apărut în bord "ESP Fault, plase check owner's manual" și martorul din bord rămâne aprins
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La care sigurante ? Cumva cele din portbagaj, partea dreapta ?
    Invatati sa verificati sigurantele cu un multimetru, nu sa le scoateti rand pe rand.
     
  19. Geo Siffredi

    Geo Siffredi 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti, Romania
    Masina:
    A8 4E D3, 3.0 TDI, 2007
    La cele din partea stângă și cele din partea dreapta, dar după ce am pornit motorul, am apăsat pe ESP și mi-a arătat din nou eroarea, am oprit motorul am scos cheia și am pornit din nou și problema s-a rezolvat. Merci mult de sfat
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand mai umbli la sigurante sau decuplezi borne de la baterie si iti apare ESP, mergi 20-30m cu viteza de peste 20km/h. O sa dispara singur.
     
    Radu83B, benkekrisztian și Geo Siffredi apreciază asta.

Distribuie pagina asta