Aceasta erroare a aparut in bord. Ce poate sa fie ? Cat de grav este ? Ce sa fie ... ? preincalzitoarele pentru motoare diesel (clipeşte atunci când disfuncţionalitate motorului) asta am inteles eu dupa net ... ceva opinii si ce este de facut ? Acum cateva zile ,dimineata , am pornit masina , afara frig , zapada , ningea, dupa cum bine stim. Motorul a pornit , am mers , totul normal .. dar ceva nou in bord ! Aceasta imagine care palpaie ... si nu se stinge... am oprit motorul de cel putin 10 ori si sta aprins asa si nu dispare ... A mai intampinat cineva aceasta problema ?
corect, trebuie schimbat contactul de frana. watch this:http://www.youtube.com/watch?v=sGTIlmZeB9c&feature=player_embedded operatiunea se face cam asa: http://wiki.answers.com/Q/How_do_yo...switch_on_a_Audi_A4_and_were_it_is_located_at http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1158315 in final, mai poti arunca un ochi si aici, pe forum, unde aveai raspunsul http://www.clubaudi.ro/audi-a4/1571-martorul-bujiile-preincalzire-aprins.html
Baieti va multumesc ff mult , dar eu tot nu am inteles ce poate sa fie si cat de grav poate sa fie (trebuie sa nu mai merg cu ea ?, pana nu rezolv) Parerile sunt impartite dar .. verdictul final care sa fie ?
Sa schimbi comutatorul de la pedala de frana. Daca e defect, stopurile de frana nu functioneaza corespunzator. Tu decizi cat e de grav.
Bun si in caz ca este o bujie sau stiu eu altceva din ce s'a precizat .... este problema daca merg 600/800 km asa ? se poate intampla ceva ?
cum vrei Daca erau bujiile cred ca masina nu pornea, poti sa mergi cu ce viteza vrei. Ca sa fii sigur poti sa faci si o diagnosticare, dar eu cred ca nu merita, este o eroare specifica audi-vw.
un prieten a avut exact aceeasi eroare si a facut greseala sa schimbe bujiile inainte sa fac un test.....pana la urma a schimbat intrerupatorul de la pedala de frana si totul a fost ok.....
Problema cu turbina Salut! Am un audi a8 luat de cateva zile si am o problema cu un bec din bord.. Mai exact becul de la buji nu se stinge cand pun contactul si incepe sa se aprinda si sa se stinga continuu.. In primele zile luam contactul si il puneam si se stingea pana la urma, problema e ca nu intra/merge turbo cat e becul aprins. De la cine am luat masina a spus ca trebuie curatat egr-ul pt ca e motor mare si merge in oras...astept rasunsuri de la voi daca ati auzit despre problema mea, multumesc anticipat!!
Salut te pot ajuta eu cu o testare sa vedem exact ce problema ai ... Semnul de la bujie este acel cerculet galben .. dar bujiile nu prea se foloseste acum ci mai mult la temperaturi joase .. EGR-ul in mod normal periodic se mai curata .. din cauza calaminei depuse la mers subturat ... Turbina poate fi numai atunci cand nu iti sare de 2500 rmp si e fortata nu poti merge mai mult e 90-100 km Turbina se poate reconditiona insa indicat e sa o schimbi .. Dar pot fi si clapetele .... Pot fi mai multe cauze de aceea zic cel mai indicat este sa treaca masina la o consultatie electronica si dupa se va stii exact care sunt bubele ..