1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Masina mea Audi A3 Sportback 2014 2.0 150 S-Tronic, cod motor CRB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de merlinboy, 28 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Masina am achizitionat-o de saptamana trecuta, sper sa fi facut o alegere decenta, este cea de aici - https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GmZfN.html . Am verificatr in mai multe parti, teoretic cam asta ar fi numarul de kilometri, hai sa zicem poate 5-10.000km in plus, desi nu mi-au aparut niciun fel de erori nici pe vcds nici pe un KTS (sper ca zic bine). Plus verificarile din reprezentanta....mai mult , nu prea ai ce face sincer la noi, daca omul chiar era artis, sigur m-a facut, dar totusi e din 2014, nu cred sa fi fost taxi cu dotarile astea...

    Am mai negociat-o la pret, am facut rabat la un nr mai mare de kilometri, insa are numeroase dotari care ma ajuta. Iar de intretinut pot sa o intretin decent de-a lungul timpului. Oricum, m-am lamurit si cu masinile noi si cu costurile din reprezentanta, cred ca iesi muuult mai ieftin pe cont propriu, daca ai timp si rabdare sa cauti piesele corecte.
    Pana una alta atasez si ceva fotografii, nu foarte multe. Vreau sa fac un schimb de ulei si filtre neaparat (omul zice ca sunt schimbate, nivelul uleiului este ok, dar stiti cum este ... merg mai pe neincredere si vreau sa le fac eu cu mana mea - ma rog un mecanic dar stand langa el), si neaparat sa schimb si uleiul din cutia de viteze + set placute frana fata neaparat.

    Stiu ca o sa ziceti ca se schimba ulterior la cate 100.000 km uleiul din cutie, insa vreau sa-l fac acum, ma gandesc ca nu are ce sa strice. Dupa care, o sa urmaresc de un kit serios distributie si mai vedem ce ar mai trebui urgent schimbat. La articulatii, in urma testarii pe care am facut-o si eu, nu erau probleme ....

    In rest ce sa spun, spuneti voi ce parere aveti despre aceasta motorizare, tips & tricks, impresii pentru cine mai are. Personal, am facut un drum pana la Sinaia in w/end, pe efficiency, 6.7% dus de vineri, 5.5 % intors. Nu sunt extraordinare consumurile, mai ales ca nu prea am mers deloc sportiv, nu prea sunt obisnuit cu automata si am mers mai batraneste....
     
    airden, bobalex18, mirceacml și alți 7 apreciază asta.
  2. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Sa te bucuri de masina.
     
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari pentru masina ! :beerchug:
    Nu e nici cea mai dotata, dar nici cea mai cheala, sunt dotari medii pentru un 8V, multe venind de acum din standard. Cutia automata banuiesc ca a cantarit destul de mult in achizitie, fiind si cea mai scumpa in configuratia initiala.

    Un feedback initial spre deosebire de fosta masina ?! Pro - Cons ?
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    bine ai venit si sa te bucuri de masina, e foarte misto :icon_thumright:. Revizia la S-tronic e la fiecare 60k km, din cate retin eu, nu cred ca s-a schimbat intre timp, iar ca si ulei motor iti trebuie un 5w30, ala e tipul indicat pentru DPF. Ce ulei alegi e alegerea ta, Cosmin ti-a recomandat ce foloseste el, si eu tot acelasi ulei il folosesc, dar mai sunt si altele daca vrei sa incerci. E foarte frumoasa masina, imi place si o prinde albul, daca avea o trapa era maxim :) .
     
  5. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Va multumesc.

    Ultima masina a fost un Golf 7 1.2 TSI 105 CP, comparand-o as putea zice ca pentru oras era poate mai usor de condus, culmea, acum sa ma obisnuiesc si eu mai mult cu cutia asta automata dar servo oricum este mai greoaie, poate conteaza si faptul ca sunt cauciucurile pe R17 fata de R15.
    Personal, as vrea sa-mi schimb jantele cu unele pe R16, stiu ca o sa radeti dar mi se par destul de greu de intretinut, din mai multe puncte de vedere. Dar asta este deja alta discutie...
    Inainte pana in 2014 am mai avut un A4 B7 2.0 140 cp, si cu fosta sotie am mai luat un seria 1 116D, deci nu sunt strain de cuplu de diesel, asa ca nu mi se pare nimic OAU la aceasta motorizare, ba din contra poate consumul :p
    Din pacate, nu m-am aruncat niciodata foarte mult la o masina si nu le-am luat niciodata extra full super mega dotate (am mai avut o vectra c inainte de A4 si era intr-adevar dotata), ci mai degraba am preferat sa le iau mai ieftin si sa le dau in 3-4 ani de zile.
    Acum chiar a fost o fita si un reset in urma unui divort, Golf 7-le avea 38.000 km facuti de mine, deci practic noua masina, insa am luat un pret bun si am mai pus o diferenta, nu m-a destabilizat economic iar masina chiar imi place foarte mult :)

    Cat priveste ulei la cutia de viteze, am mai citit chiar aici pe acest forum ca s-ar schimba la 100k, acum voi ziceti la 60k, eu oricum ar fi l-as schimba cat mai repede.
     
    Beetle94 apreciază asta.
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    vezi si in cartea masinii, asta cu 100k km se aplica ca o regula generala la cele clasice cu convertizor, a ta e altceva si ca atare intervalul este de 60k km. Daca ai cartea service la ea o sa gasesti bifata revizia la fiecare 60k.

    "Audi S tronic oil change
    Your Audi's S Tronic transmission is engineered to give you seamless gear changes. To ensure the continuous smooth running of your transmission it is essential that the oil is changed no later than every 38,000 miles. Watch our video to find out more about what happens during an S tronic oil change."

    preluat din: https://www.audi.co.uk/owners-area/servicing-maintenance-mot/regular-maintenance.html
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca nu intelegeti de ce va dispar mesajele.

    Merlinboy si restul colegilor care scrieti pe aici, aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat.

    Nu mai scrieti in aceste topicuri de prezentare despre probleme tehnice sau alte probleme care le aveti cu masina.

    Nu discutam despre problemele tehnice si nu punem intrebari tehnice pe care le avem / aveti la masina pentru ca nu toata lumea citeste aceasta arie si uneori astepti / asteptati un raspuns degeaba.

    Va rog eu sa intelegeti ceva si am mai repetat: nu citesc aceste topicuri toate persoanele indreptatite si in masura sa va dea sfaturi cu privire la problemele tehnice ale masinii.
    In plus, este mult mai important ca in eventualitatea unor probleme si implict a rezolvarilor existente este foarte indicat sa scrieti in topicurile dedicate fiecarei probleme tehnice in parte.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc pentru intelegere.
     
  8. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Multumesc pentru atentionare, dar m-am tot uitat pe forum ieri si nu am gasit prea multe pagini unde as putea pune intrebarile, autodata nu am reusit sa-l fac sa mearga ... si chiar vreau sa-i fac operatiunile cat mai curand :)
     
  9. MrAlexS 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8V sedan 2014, 2.0 TDI 150 CP
    Foarte frumoasa masina! Are cumva Audi Premium Sound?
     
  10. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Multumesc! Chiar nu stiu, sincer nu cred, cum pot afla mai exact? :)
     
  11. MrAlexS 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8V sedan 2014, 2.0 TDI 150 CP
    La sound settings iti arata reglajul pt subwoofer (doar daca ai B&O sau Audi Premium Sound). Caut pe cineva care are optiunea asta (din Buc, preferabil) ca sa pot face o comparatie; la mine dupa un system reset am senzatia ca s-a intamplat ceva ciudat cu sunetul si vreau sa vad daca doar mi se pare...
     
    Ultima editare: 30 Aug 2017
  12. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Cred ca era ceva de genul, parca, poate imi poti da in privat o poza exact dupa ce sa ma uit si cu siguranta. Desi daca stau sa ma gandesc nu mi se pare extraordinar sistemul de sonorizare, am avut inainte un A4 B7 si parca era peste sonorizarea, la golf 7 clasica, destul de slabuta (fara bass) "okiish" as putea zice, dar cam atat.
     
  13. MrAlexS 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8V sedan 2014, 2.0 TDI 150 CP
    Daca ti se pare ca nu se aude extraordinar SIGUR nu ai Audi Premium Sound! ;) Am facut o comparatie si APS de la A38V se aude mai ca B7O din A4 B8!
     
  14. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    aveti grija sa rulati surse de calitate.
    diferențele sunt importante.
     
  15. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Corect asta cu sursele! MrAlexS nu cred ca are totusi...[​IMG]

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  16. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Astazi (de fapt ieri) 11.09.2017 am facut revizia generala (ulei Liqui Moly long life dar in 10-12k km oricum voi reface revizia), placute frana si schimb ulei S-tronic.

    Masina este intr-o stare ireprosabila si sper sa ramana asa! ;)[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  17. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    La aproape 1 an, urmeaza revizia generala, schimb kit distributie (+pompa noua apa, originala), kit accesorii si celelalte filtre + ulei la fel Liqui Molly. Am cam 11700km , deci eu zic ca este ok sa fac schimbul...nu stiu daca ar merita ajuns pana la 20k.

    Acum 1 luna am facut si un schimb cu niste jante pe R16 si am cauciucuri noi Michellin Crossclimate, de care sunt ffft multumit, jos palaria. Volanul este mult mai usor si mult mai fasneata masina, intr-adevar jantele acelea erau foarte frumoase, dar si putin practice in Bucurestiul asta greoi...Revin cu poze in curand ! Pana acum masina a functionat ireprosabil, sunt foarte multumit si nu am avut niciun fel de problema.
    Ma gandesc sa fac o intretinere si la sistemul de climatizare, intrucat cam la majoritatea din jurul meu cu masini din grupul VAG, le-a picat sistemul (supapa de la A/C)....
     
    bobalex18 apreciază asta.
  18. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Saptamana trecuta am pus masina la punct:

    Revizie completa, filtre man si ulei Liqui Molly Long Life 250 ron de la emag). Mai mult de 13k km oricum nu a durat intre schimburi si cam 10 luni si jumatate, deci nici 12 luni....pentru traficul de oras majoritar din Bucuresti, eu zic ca este mai mult decat suficient...

    Schimb distributie Contitech si pompa de apa VAG originala. Are un senzor suplimentar fara 1000 ron minim ca pret pe Hepu nu se gaseste, insa datorita unor prieteni binevoitori am gasit pompa buclucasa pe original mult mai ieftin.
    Conform discutiilor de pe forum, pe aria dedicata, se poate folosi si senzorul vechi pe o pompa noua fara senzor, insa eu am luat-o cu totul...poate daca o sa mai am masina aceasta la urmatorul schimb...(scriu si pentru altii xaci se pot economisi foarte multi bani)...

    - schimb curea accesorii + rola intinzatoare (este doar una se pare)....

    - schimb placute frana spate. Putin dubioasa procedura, intrucat fiind frana de mana electrica a trebuit umblat prin vcds ...

    - senzorul g505 (450 pe vechea platforma g6) a fost inlocuit cu altul, din pacate. Pe original iar 600 lei :(


    Urmeaza si un schimb de amortizoare in viitor (probabil putin mai indepartat...).

    Si o resoftare stage 1.

    Cica 30cp si 50nm (in plus, practic aici ma intereseaza mai mult) si as vrea si o mai buna optimizare de consum carburant. Studiez intens problema incat sa nu cauzeze probleme la dpf si s-tronic. Am luat legatura si cu Cristi, iar cand ma voi intoarce in tara ii voi telefona. Masina intentionez sa o mai pastrez cel putin inca 2 ani si doresc sa fie tehnic cat mai optim...


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
    Cypher apreciază asta.
  19. MrAlexS 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8V sedan 2014, 2.0 TDI 150 CP
    Salut! Daca tot faci soft, elimina si DPF!
     
  20. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Nu prea as vrea sa ma bag si la eliminare DPF, nu vreau sa am probleme cu autoritatile (gen ITP, sau noxe etc.) ...bine, cel putin momentan parca nu as vrea clar mai ales ca masina inca nu are foarte multi km (adica nu a trecut de 200k km) asa ca poate mai duce fara probleme . Eu pe an fac 10-15k km (maxim, maxim) asa ca dupa 200k daca o sa fiu ok financiar, poate o marit si sa faca cine ce o vrea cu DPFul la momentul respectiv ...
     
    Xtremer și audibv apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta