1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Masina mea Audi A3 Sportback 2014 2.0 150 S-Tronic, cod motor CRB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de merlinboy, 28 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Romania 2018, primesti sfaturi de genul elimina dpf-ul. Ca e pus degeaba ala acolo. Eu as interzice circulatia masinilor cu dpf-ul scos.
     
    Xtremer, Cypher, Beetle94 și alți 3 apreciază asta.
  2. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cumva am ratat topicul tau si tin sa te felicit, ai o masina foarte frumoasa, iti doresc multi KM fara probleme! Nici eu nu recomand renuntarea la filtrul de particule, mai ales ca sunt tuner care iti pot face o resoftare pe care sa o gasasti cel putin multumitoare si care sa permita pastrarea DPF.
     
  3. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Pai RAR-ul urmareste masinile cu DPF anulat acum,este ilegal :)
    Cum sa elimini DPF-ul daca e perfect functional?!

    De asta cred ca a atras atentia ca vezi masini destul de noi care teoretic nu ar trebui sa aiba vreo problema tehnica,si au fum la fund ca la Raba. Ca sa mearga softul teava domne.
     
  4. MrAlexS 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8V sedan 2014, 2.0 TDI 150 CP
    Raspunsul tau denota faptul ca nu ai studiat destul problema si/sau nu stii principiul de functionare al DPF. Citeste (mult), documenteaza-te (temeinic) si dupa, ia decizia pe care o consideri a fi cea mai buna!

    De colegul de mai sus nici nu mai zic...
    Suntem o natie de urechisti!
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu cred ca incercam sa schimbam o mentalitate adanc intiparita in cea mai mare parte a populatiei. Si, ideea este ca daca traiai in Germania de exemplu, nu puteai sa faci asa, e ilegal, nu treceai in veci inspectia tehnica.
     
  6. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008

    De mine zici? Da așa o fi,dar țin sa cred ca inginerii de la Audi se pricep mai bine decât tine,care te-ai "documentat temeinic". Părerea mea.
    In schimb noi încercam sa fentăm orice chestie ca sa ne simțim noi bine. Cred ca încă am rămas la mentalitatea de Dacie.


    @seftaka și la noi e ilegal. Au transmis oficial ca este ilegală îndepărtarea DPF-ului. Acum cât se aplica legea,o sa vedem.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    stefan550 și Cata_ADC apreciază asta.
  7. Andu 2.0

    Andu 2.0 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0, 2013
    Am avut cateva masini pe mana din 2009 incoace, aproape toate cu dpf; nu am avut nici cea mai mica problema, o iesire in afara orasului o data la 2 saptamani pentru a merge 15 minute la ~3500 rpm si o curatare ar putea face cu usurinta oricine, insa unii prefera sa demonteze lucruri esentiale de pe masina pt a evita anumite costuri de intretinere
     
    Xtremer apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    MrAlexS nu mai sustine pe acest forum "linia" asta si nu mai continua sa sustii toate ilegalitatile. Am "o alergie" :) la cei care sustin aruncarea = anularea unor piese care au fost prevazute de constructor. Cand ajungi sa faci asta denota faptul ca nu ai bani si nu iti permiti sa intretii aceasta marca. Fara replici la acest mesaj. Multumesc pentru intelegere.
     
    Xtremer și Bogdan123 apreciază asta.
  9. AlexP163

    AlexP163 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2017 A5 Sportback, 2.0 TDI , 140kW, S-tronic (SJT)
    @merlinboy: ai facut o alegere buna cu A3 8V 2.0TDI. Sa te bucuri de el cat mai multi km!
     
  10. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    AlexP163 Multumesc.
    Inca un an si fara absolut nici cea mai mica problema, urmeaza iarasi revizia generala, desi am facut doar vreo 8.000 km. DPF-ul culmea se regenereaza mai rar, incerc sa-l urmaresc prin resetarea numarului de km, deci cam 200-250 km, ceea ce este mai mult decat ok pentru un vag, zic eu, deci discutia cu renunarea la DPF este exclusa. ITP-ul l-am prelungit in mai 2019 cu inca 2 ani si a iesit foarte ok la noxe testul.

    Nu m-am mai ocupat de chiptunning din diverse motive plus ca mi se pare ca a trecut maxim timpul asta. Desi in continuare m-ar tenta o marire usoara de cuplu. Acum am vazut ca mi-a scris un user mai sus, poate il voi apela in viitor ;)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Cam 9700km aproximez pentru revizie, ulei Liqui Molly (vreo 278ron la emag cu transport, ca deh, toate trebuie sa fie mai scumpe din pacate) si celelalte filtre Mann.
    Pana acum chiar absolut niciun incident, jos palaria. Dpful se regenereaza la 200-250km, am mai scris, sper sa tina, este drept nici nu fac ft multi km, dar nici nu am nevoie la cat de mult s-a aglomerat orasul asta blestemat, inclusiv acum vara din pacate...
    Nu m-a mai interesat subiectul chiptunning dupa cum spuneam, desi recunosc ca ramane in continuare un vis frumos, dar who knows in the near future.... 20190730_102034.jpg

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
    Ultima editare: 30 Iul 2019
    mirceacml apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu zic sa îl faci o data, că o resoftare nu e chiar SF. Nu trebuie sa fie un vis frumos, când e destul de simplu de îndeplinit. :) renunta la "Apa" Moly si fa o încercare si cu Valvoline Synpower sau Ravenol ;)
     
  13. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Hmm...sincer sa fiu credeam ca Liqui Molly e peste deja "clasicul" Castrol + ca eu am fost destul de multumit. De uleiurile recomandate de tine, personal nu am auzit, insa o sa fac putin research (probabil la anul la noua revizie).

    Cat priveste resoftarea, pare-mi-se ca sunt bani aruncati si daca ajung cu ea in reprezentanta am inteles ca iti updateaza oricum si se pierde. Daca ma insel, corectati-ma.

    Si de ce se zic ca sunt bani aruncati ? Pentru ca nu merg nici foarte mult cu masina, iar cand merg ma enervez foarte mult la ce trafic avem in Bucuresti, efectiv nu ai ce face cu putere mai multa...
     
  14. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Si eu am pus liqui moly la revizie, iar pana acum a fost ok.Dar in ultima vreme vad din ce in ce mai des ca lume recomanda valvoline si ravenol, trebuie documentat mai mult subiectul.
    Cat despre putere te-as putea contrazice, uneori ajuta, dar daca folosesti masina doar ca mijloc de transport acasa-munca cand e tot traficul...probabil ca nu.Dar dupa resoftare s-ar putea sa-ti placa cum se misca si o vei folosi mai mult.
     
    merlinboy și mirceacml apreciază asta.
  15. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Revin cu o noua revizie in curand, in afara caloriferului schimbat cu unul nou in decembrie, masina nu a avut chiar nicio problema. Acelasi ulei cumparat din timp de la emag, filtre Mann, decent.
     
  16. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Felicitări pentru mașină și modul în care o întreții. Sa ai parte de ea și în continuare fără evenimente neplăcute.
     
    merlinboy apreciază asta.
  17. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Multumesc frumos, as incerca si sa o marit si sa trec in barca Mercedes - Benz, insa nu stiu cum este piata, dar incerc cu cateva anunturi timide, vedem ce se poate intampla. Intr-adevar, vorba unui amic ca am tot tinut la ea si merge ok...
    Cum probabil insa piata nu este extraordinar in acest moment, revizia i-o fac anual cand ma anunta, adica fix saptamana viitoare - Ulei Liqui Molu de la Emag (220 ron, nu scade, nu urca ... + transport easybox inca 5 lei parca :D) si filtre Mann de la Autokarma. Decent si nimic exagerat, nu sunt nici obsedat de masina sa o tin in puf (nici prea curat la interior nu o prinzi mereu :D).

    De resoftare nu m-am mai ocupat, clar, dar eu nici nu am mers foarte mult, o perioada la fostul loc de munca am avut si o alta masina, plus ca m-am mutat intr-o zona din Nord unde afara de drumurile clasice catre ai mei (Drumul Taberei) si ceva drumuri lungi, chiar nu o folosesc prea mult (plus ca mai are si prietena masina, mai exista si uber/bolt). Este fita si cheltuiala sa fac upgrade la un alt model, dar fiecare cu boala lui, aceeasi soarta probabil ar avea si alta masina :)
     
  18. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Pana la urma am mai investit in ea si este ca noua, amortizoare spate ambele sachs + revizie completa cu ulei Liqui Molly. Am cam facut 10800km din calculele mele de la revizia cealalta, e drept speram ca poate o s-o marit, dar numai oferte una si una (desi am zis clar in anunturi ca nu ma intereseaza schimburi de niciun fel) sau preturi cu muuult sub ce ceream (am pus si anunt aici 10700euro negociabil, dar pana la 8000 euro parca e cale lunga). Nu prea am avut eu grija de ea din pacate la exterior si imi si pare rau (probabil, adica sigur nu sunt cel mai extraordinar sofer, stau in Bucuresti, mai neatent. De altfel din pacate cam cu toate masinile am procedat la fel si am pierdut mult la revanzare, cred ca mi-ar trebui totusi un casco :D
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta