Am observat ca atat la S3, la TT cat si la 2.7T farurile de ceata (proiectoarele) obtureaza o mare parte din spatiul prin care aerul intra la intercoolerele plasate lateral. Asa ca pentru cine nu are nevoie de proiectoare le puteti da jos lasand astfel suficient spatiu pentru aer. Eu unu nu am nevoie de ele si prefer un flow mai bun de aer pentru ca aerul care vine pe admisie sa fie cu 4 grade mai rece , iar asta inseamna mult. Masuratorile nu le-am facut eu, le-am preluat de pe un alt forum de specialitate. Procesul: 1. Se desfac grilele de plastic care acopera proiectoarele, sunt prinse fara suruburi, asa ca ies tragand de ele un pic mai tare. 2. proiectoarele sunt prinse in numai 2 suruburi deci treaba e simpla 3. Se trag afara usor si cu o surubelnita subtire se scoate mufa, se trage usor in sus de acea piedica din poza pana face click, si in acelasi timp se scoate si mufa 4. cablurile ramase + mufe, se izoleaza impotriva umiditatii cu un izolier, si se baga in sus in bara, dupa care se prind cu un soricel de plastic lateral. 5. job done!
Arata destul de bine si chiar daca nu ar arata .... oricum e mai importanta racirea intercoolerelor decat aspectul.
arata bine si fara proiectoare, dar cred ca treaba asta e valabila doar pentru masinile mai puternice.. nu? .. tu ai lasat-o asa pana la urma ? ps: ai uitat sa mai stergi numarul intr-o poza
nu intentionam sa sterg nr neaparat, ma jucam cu softul. am poze pe site cu nr faza asta ajuta nu neaparat la masina puternice, ci la a mea in special pt k am intercoolere exact acolo dupa cum se vede si in foto 4&5 si da am lasat-o asa..asta era scopul: Better air flow
si eu sunt pentru o racire mai buna, atat a intercooler-ului cat si a apei. Daca ar fi dupa mine, as da toata bara jos :d
ai dreptate in legatura cu priza de aer, e mult mai buna, e clar pentru un motor ca al tau. acum parerea mea e ca ar trebui sa ti pui o plasa si sa ti montezi cele doua proiectoare mai spre centru..... bafta
Da o plasa nu strica. Sincer nu vrei sa patesti ca o piatra sa sara si sa sparga pe acolo una alta Urmaile vor fi costisitoare
nu imi pot da seama din mers pur si simplu...cert este ca masina acum suporta mai bine presiunea continua, adica trage bine si dupa ce ma dau al ea in repetate randuri, inainte la un moment dat..incepea sa nu mai traga cand se incalzea. acum e mai bine
ceva tot este.....usor,usor se maresc performantele,dar trebuie un pic de imaginatie,si de munca.....daca stai cu mainile in san......puterea nu pica din cer
nu pica a naiba...am lasat si masina afara in ploaie knd tuna rau si tot nu s-a tunat motorul! a trebuit sa vin io cu patentul ) i-am comandat grila lipsa, o sa arate mai "frumos" acum, i-am comandat si indicator presiune turbo ca am la ce sa ma uit , ca la BC sa vad consumul m-am saturat ) macar sa vad ca fac presiune