1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Modificare Exterior - schimbare Bara si Grila fata/spate - schimbare Praguri - la A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de TA2A2, 11 Mar 2008.

  1. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    merg ambele fara probleme doar sa ai sline
     
  2. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Salutare GAS,

    Eu incerc sa le schimb culoarea de la crom la negru. Am testat colant dar nu am fost prea multumit (se vedea pe alocuri cromul la marginile rotunjite de sub geam). De o saptamana am aplicat Plastidip negru mat si deocamdata sta bine.

    Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Mai 2014
  3. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    Ornamente praguri a5...

    Salut.As dori sa stiu daca ornamentele de praguri de pe a5 coupe se potrivesc la a5 sportback.va multumesc si sper sa nu a mai deschis nimeni inca un topic cu nedumerirea asta.
     
  4. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    salut , vin cu o intrebare care e posibil sa va mai fi fost adresata :
    * am un audi a5 sportback din 2010, as vrea sa-i schimb fata 2010 in cea noua de 2013-2014, as vrea sa stiu exact de ce modificari este nevoie. masina mea este acum in service unde asteapta piesele in urma unei ciocniri cu un porc mistret :( , am de schimbat :
    faruri stanga si dreapta
    proiectoare stanga si dreapta
    grile proiectoare
    grila centrala
    bara fata
    trager
    scut motor
    aripa stanga
    in afara de astea ce ar mai trebuii , am auzit ca ar fi necesara si capota ???


    inca ceva as vrea sa intreb bara spate de s5 sportback 2014 se potriveste la mn pt modelul 2010, sau daca ma poate ajuta cineva cu o serie de sasiu de audi s5 2010-2011 care are bara spate cu evacuare dubla si spoiler cu insertia cromata , defapt eu de asta am nevoie !
     
    Ultima editare: 1 Oct 2014
  5. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Va salut!
    Stie cineva daca se potrivesc stopurile pe led de la un A5 sportback la unu coupe?
     
  6. sorin.ups 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Certeze
    Masina:
    audi a5 sportback 170cp
    Tuning Motor si putin Exterior la un Audi A5 Sportback 170cp

    Buna ziua tuturor,
    De curand am achizitionat un audi A5 170 cp din 2011 si as vrea sa fac unele modificari la partea exteriora cred ca eleronul de la rieger este foarte frumos si bara din spate imi place (am atasat poza 2). In fata imi place mult bara de la ROWEN ( am atasat poza 1)
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Oct 2014
  7. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Va salut, si eu sunt interesat de conversia A5-ului in A5 facelift. Vreau doar partea din fata, bara de RS5 pentru ca are prizele mai mari, fara emblema de RS5 si poate grila normala.
    Poate cineva care a facut conversia detaliaza piesele care sunt necesare, din ce am citit ar fi:
    - bara completa cu grile;
    - faruri complete cu becuri, calculatoare si probabil suportii ce vin montati pe trager;
    - capota;
    - adaptate noile faruri.
    Aripile am inteles ca sunt aceleasi, dar ce ar mai fi necesar?
    Multumesc
     
  8. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Aripile nu sunt deloc aceleași :) la rs5 sunt mult mai evazate
    Pentru conversie la modelul non-facelift ai nevoie de:
    Bara fata RS , aripi RS , scut motor si tot ce înseamnă plastic sub motor , carenaje RS ...
    Iar la Facelift mai adaugi ( capota si farurile )
     
  9. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Salut si sar'mana pentru raspunsuri.
    Inseamna ca este mai complexa lucrarea decat credeam eu, probabil in cazul in care as fi montat bara fata de la A5 facelift normal sau S-line, nu ar fi fost necesare sa schimb aripile si restul de plastice.
    P.S.: foarte frumoasa masina ta, in urma cu cateva saptamani am fost la Iasi pentru DPF off si soft :-D
    Spor
     
  10. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    schimbarea la fata :)

    De curand am terminat modificarea totala a masinii mele , care era un audi a5 sportback 2.0 TDi (doar cu interior sport) ulterior am montat bara fata s-line cu grila de rs 5 ,praguri laterale, bara spate s5 cu o evacuare montata de cei de Pilot Pitesti (cost evacuare , montaj si ornamente 1150 lei) . Iar pentru vara am ales niste jante pe 19 ce urmeaza sa fie montate imediat ce trece vremea rece .

    ma gandisem si eu la un kit rs dar era multa bataie de cap la fel cum era si modificarea botului din cel de acum in cel cu facelift . Dupa mine nu merita .
     
    Ultima editare: 15 Ian 2015
  11. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Felicitari, arata bine masina, acum sper sa faci un artificiu si sa-i pui si un motor de rs5, nu de alta dar tocmai ce se lauda un prieten cu un z4m ca s-a c.... Pe un rs5 sportback acum iarna in conditiile in care el are doar tractiune spate... Probabil era tot un rs5 2.0 tdi, insa opinia lui si a celor carora le-a povestit va ramane ca audi e o marca de toata jena. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar opinia mea este ca nu e de bun gust a incerca sa faci dintr-o masina ceva ce nu e nici pe departe... Stii, toate bmw-uri inmatriculate in Bulgaria au abtipild cu M.
    E doar opinia mea, no ofens.
     
    maste15 și Cata_ADC apreciază asta.
  12. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    *Jaguarxkr, sti cum e, fiecare dupa cum doreste, dar si mie mi se pare cam aiurea sa ai un motor de 2.0 si sa o faci sa para ca este de 3 ori mai puternica, insa si eu as vrea sa montez pe 3.0 TDI-ul meu fata de la RS5 facelift, doar pentru aspect, mi se pare ca arata mult mai bine, doar ca i-as demonta emblema de RS5, mi se pare de prost gust.
    Cu toate astea, fiecare face dupa cum doreste, oricum cred ca am vazut mai multe BMW-uri, mai ales pisicute care au embleme de M peste tot.
     
  13. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Eu am spus strict opinia mea, fiecare este liber sa faca ce doreste cu masina proprietate personala, iar eu nu judec pe nimeni in acest sens, doar ca mie nu imi place, poate multora le place. Deci, din partea mea poate sa puna si sa scrie fiecare ce vrea, nu de alta dar chiar am vazut audi TT cu cateva modificari gen chici iar pe spate si lateral scria R8. Un TT alb, probabil l-ati vazut si voi prin Bucuresti.
     
  14. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    fiecare are dreptul la pareri

    Dupa parerea mea masinile cu pachet sport exterior sunt mult mai frumoase decat cele cu pachet standard . Asta fiind motivul pt care am optat pentru un look sport . Am demontat si eu emblema de rs5, iar masina este o masina standard cu pachet sport . Asa cum ies si altele din fabrica (audi a5 2.0 TDI cu pachet S-line complet ) .
    Dar fiecare are dreptul sa-si spun parerea ca de asta e un forum public, ca fiecare sa putem sa ne exprimam opinia cu bun simt si respecta fata de fiecare membru .
     
  15. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Stai linistit :) afirmatii de genu au mai fost , masina arata foarte bine.
    si eu sunt posesorul unui RS5 TDI :)) m-am miscat mai repede ca nemtii , il am de ceva timp
    fiind un 3.0TDI la baza dus la maxima lui , aprox 400 hp nu am avut probleme sa fac de ras faceliftul de RS
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  16. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Daca RS5-ul ala nu era condus de o baba beata, atunci banuiesc ca e un pamflet faptul ca „l-ai facut de ras”, sau poate, cine stie, era un alt RS5 2.0 TDI dar de data asta facelift :).
     
    Ultima editare: 27 Ian 2015
    maste15 apreciază asta.
  17. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Nu știu cine a pronunțat RS5 FSI , dar trecem
    Un amarat de 3.0 tdi cu upgrade - urile necesare la ieșirea de pe 401 m are 180 km/h și un timp de 12.57 sec , dacă nu ești un șofer de weekend și știi sa cauți niște timpi ai sa vezi ca mașini mult mai potente sunt peste 13 secunde ;) chears
     
  18. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Nu stiu, poate nu sunt eu suficient de informat, mai exista si un alt RS5 in afara de cel 4.2 FSI? Eu la asta m-am referit. Am vazut masina lui robert un a5 3.0 tdi stage 3, a tot urcat filmulete de la diverse concursuri, de altfel foarte potenta masina dar tot nu cred ca bate un RS5 FSI. Si ca sa nu continui off topic, ma intereseaza si pe mine o vopsitorie foarte buna in Bucuresti si de unde as putea cumpara vopsea originala audi exclusive.
     
    Ultima editare: 28 Ian 2015
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cel mai simplu la reprezentanta desi sincer nu stiu daca iti pot vinde doar vopsea fara manopera :ermm:
     
  20. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    RS5- ul are 450 cp si 44 Nm parca, iar A5 3.0 TDI are 245 cp si 500 NM, care dupa o resoftare, sa zicem stage 1 cum am eu rezulta 300 cp si 600 Nm, la stage 3 cu siguranta puterea si cuplul sunt mult mai mari. A5-ul meu trage destul de bine si fac comparatie cu cealalta masina a mea, benzinara Mitsubishi 3000GT VR4 4x4 320 cp si 427 Nm care are cam aceeasi greutate ca si RS5-ul.
    Acceleratia tine de cuplu si de plaja de turatie pe care "sta" cuplul, deci un A5 3.0 diesel, cu modificari are cuplul dublu fata de RS5, si cp tot cam pe acolo, doar ca plaja de turatie e mai mica.
     

Distribuie pagina asta