1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Modificare - Inlocuire - Demontare - elemente exterioare / caroserie la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cata_ADC, 3 Mar 2008.

  1. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    e turnat.
     
  2. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Salut. Ma ajuta un coleg cu un cod de capota pentru audi a3 2006 sportback, va rog frumos. Multumesc .
    Dupa un incident , un mare mester a pus capota de 2004, cu codul 8p0010187k , si bine inteles ca nu se potriveste, arata ca la colegul aditzu in pagina 2 . Multumesc.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca esti intr-o eroare totala. Codul 8P0 010 187 K apartine unei etichete (foto 1) care e pe tragger.
    Codul capotei pentru Sportsback e 8P4 823 029 B.
    Codul capotei pentru Hatchback e 8P0 823 029 B
     
  4. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Multumesc pt raspuns, dar codul de care spuneam eu este lipit pe capota. Pe google,ebay,etc imi da ca ar fi cod de capota. Multumesc pt ajutor .
     
  5. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    A facut cineva din tara un facelift de la prima generatie la ultima ? m-am aruncat intr-un proiect din asta fara sa studiez foarte atent problema :)
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Da
    Citește mai în urmă și ai să vezi exact despre ce este vorba

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  7. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Am vazut faceliftul facut de tine , initial ma asteptam sa fie mai usor , dar dupa ce am pus prima aripa mi-am dat seama ca nu e chiar asa de simplu , un topic dedicat pe chestiunea asta nu exista cu tot ce ai nevoie cu ce e de adaptat , costuri , am sa incerc sa fac mai multe poze poate mai sunt impatimiti.
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Adaptat ai doar pe aripile laterale ca și prinderi
    Costurile se ridica daca faci totul cu piese noi și nu multi se încumeta

    By the way farurile e pacat să nu le pui pe cele originale,in fond sunt cireașa de pe tort :)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  9. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Cu xenon sa pun era mai mult de modificat , sa faci ca la carte cu auto leveling , farurile fara xenon nu imi plac , nici chinezariile nu sunt cea mai buna solutie , dar pentru prima faza e ok .Clemele de la aripi din ce am vazut numai cea din fata s-ar potrivi , la centru e departe gaura , cea de sus e usor defazata , cum ai facut adaptarea ? Eu ma gandeam sa iau cea din fata pe original si cea din spate sa incerc sa o fac de la zero , la centru inca nu m-am hotarat , astept si panoul frontal sa vad cum se aseaza , am emotii pe la incuietoarea de la capota , pe moment am pus pauza , pana ajunge panoul.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu am făcut auto leveling ul inainte de face-lift,ce e drept am tras cablaje și am desfăcut la elemente de mi-a venit rău. Lucram după ora 5 pana dimineața fara pauze,nici măcar de țigară că sunt nefumător.
    Eu am făcut adaptările aripilor împreună cu băieții de la tinichigerie cu niste suporți și prinse în nituri, stat și muncit cot la cot cu ei
    Pana a ieșit la linie te chinui puțin, dar asta e

    Pot sa îți spun că la închiderea capotei am luat toate elementele direct de la face-lift.
    Niste poze poate te ajuta


    Succes și sper sa vi cu vești bune

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Am fost printre primii ce au finalizat face-lift ul la momentul respectiv aveam un grup pe un forum extern in care eram eu din Romania,un băiat din Anglia și încă un Australian.
    Dintre toate eu am ieșit cel mai la linie fara luft urî și fără altele ce e drept eu am luat suporți radiatoare, ranforsare spoiler, carenaje, scut motor și absolut toate prinderile mici original
    Daca as mai face asta odată ?
    Pentru niciun ban din lume cu siguranță nu.
    Costurile sunt extrem de mari mai ales la face-lift S3 in caz de vreo dauna plângi daca nu ai norocul sa ai casco (iar deja la mașini mai vechi de 10 ani nu se mai face)



    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Cosmin ZKG, gsi_master și bobalex18 apreciază asta.
  11. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Multumesc de poze sunt de ajutor , am sa incerc la aripi sa pun cleme oem in fata sunt 42 de lei bucata ( in masura in care se pot aduce ) si pe spate sa le fac , la prima proba luftul de la usa si stalpul de la parbriz sunt ok , am emotii la faruri , dar fiind toate pe producator poate am noroc si iese linia.
    M-am bagat la ceva ce nu e foarte usor pentru cineva care nu se pricepe cat de cat la masini , am noroc ca nu e singura masina si pot sa stau pe ea fara stress, pana acum am calculat vreo 600 de euro investitia fara vopsitorie , care nu o sa ma coste decat vopsea , lac si consumabile.
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    tapatalk_1494588849910.jpeg Linia pe care trebuie să o urmărești este cea de la capota spre bara, cel mai greu e luftul de sus de la capota spre stalpul lateral

    Și farurile pot cauza problemele nefiind originale.


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  13. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Aripa era prinsa numai jos si 1 surub slab sus la interior. Colturile capotei sunt usor atinse la transport si de asta se vede aiurea in prima poza. Farul era pus pe tragerul vechi si bara tinuta in mana. La partea de luft intre capota si aripa era ok potrivita cu mana si intre portiera si aripa. Cu bara si farul treuieb sa vad dupa ce pun noul panou frontal care vine maine ( toti pe site-urile de profil dau panoul 2003-2012 , dar in realitate dupa 2008 e alt panou ).

    Vreau sa incep cu clema asta 8P0821471, sa am o inaltime de unde pot pleca , clema din spate am sa o fac tot dintr-o aripa non facelift ca sa am pe ce ma prinde cu chederul de la capota si sa pot regla si luftul de la stalp.

    8P0821471.jpg
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @gsi_master stiu , se vede mana in poza eu doar iti spun unde anume sa fiti atenti

    Nu m-as complica cu cleme sincer , la faruri ai nevoie daca ai in plan pe viitor sa le pui de suportii de far
    iti dau seria de sasiu de pe care am facut eu modificarea in caz ca ai nevoie de un reper ceva WAUZZZ8P89A116795 S3 Sportback

    Spor la treaba !
     
  15. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Suportii de far vin cu tot cu tragerul pe care l-am comandat , cel putin asa era in poza , vad maine , daca nu, am gasit codul suportilor , initial am vrut sa comand unul sa vad daca merge adaptat pe tragerul vechi, dar poate nu e cazul , inventii cu suporti de far nu as face .
    8p0805588l cod trager asta l-am comandat , suportul 8p0805607a pe partea dreapta .
    trager.jpg trager2.jpg
     
  16. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Tragerul a venit cum trebuie ( cum am comandat ) are si suporti de far , l-am pus pe masina si am constatat ca suportii ramforsului fata sunt diferiti , deci cei pana in 2008 se potrivesc la gauri , dar necesita cateva adaptari cu flexul , yala de la capota difera , prinderea e pe aceleasi gauri, dar nu sunt piulite in trager si cred ca o sa mai trebuiasca niste adaptari si acolo , sper la urma sa pot genera o lista cu piese de schimbat sau de adaptat si costuri.
    IMG_20170514_121017.jpg IMG_20170514_123839.jpg IMG_20170514_122911.jpg IMG_20170514_124532.jpg
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Îți menționasem cu câteva posturi de ranforsare. Știu că diferă de la normal la s-line/S3
    La mine nici scutul și carenajele de la roti nu se mai nimereau
    Inca sunt de părere ca sunt obligatorii farurile LED ;)


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Clar merită faruri led oem, altfel chiar nu văd rostul modificării. Singurul motiv pentru care aș trece la facelift ar fi farurile, aftermarket găsești asemănătoare și pe A3 8p non facelift.
    Ce nu îmi place este că diferența între S3 și S-line la facelift este foarte mică, spre deosebire de varianta non facelift unde diferența este majoră între S line - normal - S3
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cosmin doar grila de S3 pe face-lift costa undeva la 2000 Ron :)
    Diferențele nu sunt atât de evidente insa clar există

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  20. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Sa faci facelift la S3 costa si nu e o investitie care sa renteze. Nu vreau sa tin masina asta o viata. La mine a fost alta ratiunea, avea bara fata atinsa, am incalecat o bordura si urechile de la aripa erau rupte, pe capota avea vopseaua sau kitul de deaupra incuietorii sarit, aripa din drepta avea si aia o mica problemuta de la un spoiler ceva si am zis daca tot vopsesc elementele astea, bara oricum o schimbam, mai bag niste banuti in ea sa o fac mai contemporana. Farurile erau ori astea ori cele stock non xenon. Pana acuma am bagat 650 euro in piese si as mai avea de luat yala de la capota daca nu o pot monta pe cea veche si vopseaua. Pretul e irelevant fiind luate fara adaos. Un 750 de euro investitie nu e chiar un capat de tara + munca .
     

Distribuie pagina asta