1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare Coming Home - Leaving Home la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de 87-C H C, 11 Feb 2012.

  1. 87-C H C 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI V6 2002
    Salut,
    Vreau sa montez si eu un sistem C-H / L-H dar nu gasesc inchiderea centralizata a masinii. Stie cineva sa ma ajute. Este vorba despre un audi A6 C5 2002. Poate ma poate ajuta cineva. Va rog mult. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  2. marduksoft

    marduksoft Banned

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 2.4i 6V multitronica din 2001
    Este vorba de un sistem aftermarket ? eu mi-am montat asa ceva. daca e original nu te pot ajuta. daca este ceva aftermarket inseamna ca trebuie doar sa iei un impuls "+".
    Iti pot explica cum am montat eu sistemul meu achizitionat de pe net. Am un A6 C5 din 2001.

    Eu am légat pe proiectoarele de ceata si pozitii, avand xenon nu am vrut sa leg si pe xenon.

    1: legaturile le poti face in blocul de lumini, a fost cea mai simpla varianta. ai nevoie de cateva doide. la mine cand inchid sau deschid usile se aprinde si bordul si luminile de la consola de bord. sistemul are un senzor de lumina care nu permite activarea acestora pe timp de zi.

    2: impulsul "+" il poti lua de la butomul de avarie care peimeste un impul la deschiderea si inchiderea usilor.

    Daca ai nevoie de alte indrumari anunta-ma. Sper ca te ajuta la ceva povestea asta.....si nu am scris degeaba. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2012
  3. florentz12 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6--2,5--163cp
    Salut, imi spui si mie de unde pot sa imi iau un kit de leaving home? merci...A6 2003...
     
  4. marduksoft

    marduksoft Banned

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 2.4i 6V multitronica din 2001
    Salut, eu am luat de pe okazii.ro la vreo 90 ron. Cauta pe Okazii " modul coming home" si e unul la 90 ron. E foarte rudimentar dar doarte bun. La ala te pot ajuta cu montajul. Mie imi functioneaza foarte bine.
     
  5. florentz12 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6--2,5--163cp
    Nu este problema cu montajul ca am la cine apela...multumesc frumos
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O scurta intrebare ... Am vazut ca l.ai montat pe proiectoare si pozitii, se aprind si pozitiile spate+lampi nr. Inmatriculare? Cand deschizi isa se sting singure sau stau aprinde cca.30 sec. pana la pornirea motorului?
     
  7. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Mi-am achizitionat si eu in modul FMH, de doua zile ma chinui sa ii dau de cap. Mi-au ramas sa leg cele doua fire verzi la modulul de confort pe pini 19 si 20 asa scrie in instructiuni. Nu reusesc sa gasesc nicidecum mufa albastra unde as putea face aceste legaturi, am incercat pe alte mufe, sistemul merge, doar ca atunci cand deschid oricare dintre usi modulul porneste, normal ar trebui sa porneasca doar cand incui/descui masina. Nu stiu unde ar putea fi mufa cu inchiderea centralizata, ma puteti ajuta si pe mine ?
    In blocul lumini am legat sa se aprinda proiectoarele si pozitiile, lucru posibil cu ajutorul diodelor.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2015
  8. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    As avea nevoie si eu de schema electrica pentru mufele ce se afla sub relee in stanga soferului acolo jos, de o saptamana incerc sa leg un modul Follow Me Home dar nu gasesc firele de la inchiderea centralizata pentru incuiat/descuiat, rog colegii sa ma ajute, multumesc
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune schema cablajului de la acel modul (cred ca ti-a dat-o vanzatorul) sa vedem unde anume se leaga, sa stim ce sa cautam.
     
  10. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Mi-au ramas doar cele doua fire verzi de legat, celelalte is legate deja
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu am la mine Elsa, dar ai incercat sa te legi la cablajul care vine in yala de la usa? Masori cu un multimetru pe care fir intra impuls la inchidere si pe care iese la deschidere si faci proba de control cu modulul.
     
  12. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Am incercat, problema ii ca atunci cand deschid usa modulul porneste, fiindca cand descui masina centralina da mai multe comenzi, aprinde becurile plafonierelor, si luminile de sub manerele de deschidere ale usilor din interior, e o mufa cu vreo 10 fire care imi intra in yala de la usa, am cautat si eu in Elsa, nu prea am reusit sa descifrez insa
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si ai verificat toate cele 10 fire care iti intra in yala si nu ai gasit pe care vine impuls la inchidere si la deschidere ?

    Atasez schema cu cablajul la yale, switch-uri usi, etc...gasesti acolo firele de care sa te legi.
     
  14. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Am incercat pe toate firele care intra in yala de la usa, pe unu imi merge doar incuierea, pe cateva am tensiune continua, pe unul cand ating firul modulului masina se incuie si descuie de una singura, banuiesc ca face masa, nu mai am nervi, de dimineata tot incerc, nu stiu ce sa mai fac
     
  15. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Rog si eu ajutorul colegului nostru (mai ales dupa ce a cerut si ajutorul meu insa din pacate nu ma cunosc la electronica), anexez poza cu exact aceeasi problema cum o are el adica montarea ultimului fir la inchiderea centralizata care sa actioneze modulul) insa la mine norocu a facut in asa fel in cat din prima sau a 2-a incercare am si gasit firul responsabil cu asa ceva. Las aici poza iar poate cei care dintre voi va priceti sa ii explicati care fir este responsabil cu asa ceva (in cazul in care la A6 C5 se aseamana cu A4 B6).

    Din cate tin minte (la mine) acel fir maro cu inca o culoare este firul OEM (de care m-am legat) iar acel fir mov este firul care merge in modulator iar firul mov nu este original al modulatorului ci este o prelungire de a mea din firul OEM prin usa la firul modulatorului, datorita faptului ca firul modulatorului nu a fost destul de lung sa il duc prin usa la inchiderea centralizata.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Apr 2015
  16. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Azi fiind liber m-am apucat si am dat jos scaunul soferului pentru a avea acces la modulul confort al masinii, am gasit acolo un fir negru-verde care se afla pe mufa inchiderii centralizate, am conectat un fir al modulului FMH, si am facut proba. Am incuiat masina modulul s-a activat, am descuiat-o si din nou modulul s-a activat, cand incui masina se activeaza dar si cand o descui fiind legat doar un fir al modulului. Am facut proba sa imi dau seama pentru ce era acel fir la care eu m-am legat, m-am inchis in masina, am incuiat-o cu cheia, dupa ce s-a armat alarma m-am miscat putin in masina ca sa se declanseze alarma si cand a declansat a pornit si modulul meu FMH. De aici reiese ca firul acela era pentru activarea si dezactivarea alarmei cred.
    Nelamurirea mea este: e corect ca modulul sa functioneze pe un singur fir el avand doua, unul pentru cand incui masina si unul pentru cand o descui, e corect daca am legat modulul la acest fir negru-verde pe care da impuls de tensiune atat cand o incui dar si cand o descui, si de ce da impuls si la inchidere si deschidere, nu ar trebui sa existe doua fire, unul pentru armarea alarmei si unul pentru dezarmare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2015
  17. liviu_v6 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi Q7 4L-S-line-3.0TDI(CRCA) 245CP-an fabricatie 2013
    Rog si eu ajutorul vostru daca ma puteti ajuta cu montajul .
    Am cumparat modulul de pe amazon ,dar este diferit fata de cel de pe okazii.
    As dori sa se aprinda proiectoarele si pozitia spate inclusiv la numar de immatriculare.
    Are 4 fire pentru impuls, as dori sa leg de pe alarma nu de pe usa sau butonul de avarii.( de pe butonul de pe avarii se aprind proiectoarele intermitent si de la usa se aprind proiectoarele peste 15km la ora cei ce au activat functia cu vagcomul sau la inchiderea din buton de pe usa soferului)
    Atasez schema .
     
    Ultima editare: 25 Apr 2017
  18. liviu_v6 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi Q7 4L-S-line-3.0TDI(CRCA) 245CP-an fabricatie 2013
    Salutare,
    Am montat modulul pe masina. Legaturile le-am facut in blocul de lumini si butonul de de avarii.
    In blocul de lumini pinul 8 este pentru proiectoare (sunt doua cabluri, verde cu alb). Impulsul pozitiv (+) l-am luat din butonul de avarii pinul 6. Alimentarea am luat-o de la borne unde sunt releele (modulul are siguranta de 15 amperi).
    Facut test cu masina descuiata\incuiata si cu avariile pornite sa vad daca este brad impodobit, functioneaza perfect (atentie pinul 6 din butonul de avarii ).
    Urmeaza sa leg si pozitia spate + la numarul de inmatriculare. Legaturile se fac in blocul de lumini .
    Pentru astea eu as recomanda diode.
    Pinul 13, pozitia spate stanga.
    Pinul 14, pozitia spate dreapta.
    Pinul 16, numar inmatriculare.

    Asta este modulul care l-am folosit eu. Schema + foto cu el demontat.

    20170504_094602.jpg
    20170504_092537.jpg
     
    mare_hotz și nucugheri apreciază asta.
  19. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Dar functiile CH/LH nu pot fi activate si din VCDS? Citeam la un momentdat pe un forum din afara, ca in momentul in care schimbi locatia in vcds ....si o treci pe Canada automat iti activeaza sau cel putin iti da accesul pentru a activa mai multe optiuni gen sunet la activarea inchiderii centralizate , auto doors lock dupa 15km/h, inclusiv CH/LH. Am sa incerc personal zilele astea si va voi tine la curent
     
    jony_cristian apreciază asta.
  20. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    babacus90
    Asa am văzut si eu pe youtube. Stie cineva din ce an se poate activa aceste coduri prin VCDS ? Eu nu pot intra in 09-cent.electrica. O zi minunată să aveți.
     

Distribuie pagina asta