1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare faruri After Market - Dectane - Depo - Sonar - Etc...

Discuție în 'Exterior' creată de xender_bass, 18 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Bafta si te asteptam cu poze si impresii dupa montaj;)
     
  2. Cristi82

    Cristi82 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A4 S-line, 2007
    cu siguranta
     
  3. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Povestea e scurta, luni seara am facut o comanda pe dectane.de pt. un set de faruri, mi-am facut cont si 'toate cele necesare', am platit 165 EUR pentru ca atat imi cerea la plata online, am crezut ca sunt scutit de vreo taxa sau ma rog, pretul lor fiind de 195 de euro. Marti dimineata primesc mail ca mai trebuie platita o taxa de 30 de euro (TVA banuiesc), acuma pe langa faptul ca 'de ce...' nu aveau inclusa taxa cand am platit prima data imi trimit un e-mail si imi cer sa platesc suma restanta intr-un cont de-al lor, ok mi se pare corect, zis si facut pana marti la amiaza tot ce tinea de minte era gata si achitat complet.

    ACUM e vineri seara, nu am primit nici o informatie in legatura cu statutul comenzii sau despre livrare, desi inca de luni seara pe 'meine konto' scrie ca e in curs de procesare si 'livrare: DHL', cam asta e tot ce ar trebui sa stiu?

    Cum vi se pare ca se misca 'nemtzii' astia? (4 zile pauza, le-am mai trimis si 2 e-mailuri sa aflu ce se intampla dar nu am primit raspuns nici la alea). Din toate astea am impresia ca indivizii de acolo lucreaza o zi pe saptamana si mai ales, cateva ore in ziua respectiva.

    Mai stau pana luni si daca nu se schimba nimic ma duc la banca sa cer un revers la transfer

    A mai cumparat cineva de la ei? Va rog sa imi spuneti cum sta treaba cu ei :(
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Razvy, nu inteleg de ce ai comandat de la ei, la banii astia nu ai gasit si la noi? Hai sa fie cu 20 de euro mai mult, cu siguranta la 220-230 gaseai si aici. Cum ai crezut tu la inceput 165 de euro erau ok, dar pentru 200 nu merita sa iei din germania. Oricum bafta si cu siguranta se rezolva stai linistit.
     
  5. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Motivul pt. care am luat de la ei direct a fost ca ultima data cand am luat ceva din Germania a venit in 3 zile prin DHL, si cu tot cu transport ies cu 10 euro 'bonus' fata de siteul partener din Romania care poate livra cu o zi mai repede, asa am crezut ca va fi si in cazu de fata, dar... :)

    In fine asta e, doar ca mor de nerabdare sa scap de lumanarile care le am acuma (crapate, matuite, rotite reglaj tocite etc.) :hubbahubba:

    Si eu sper sa fie totul rezolvat, multzam pentru sustinere ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2011
  6. marius a3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3 1,8 1997
    faruri dayline pareri

    N-am avut ce face si mi-am comandat o pereche de faruri dayline marca sonar. Am pus si pe faza scurta xenon after marchet 35w 6000k sperand sa am lumina mai buna decat cu farurile originale care erau ca 2 lumanari.
    Spre surprinderea mea lumina nu s-a inbunatatit cu mult, adica am lumini dar tot cam chioare plus ca acum mi se vad niste umbre pe asfalt ca si cum lumina s-ar inrerupe pe unele portiuni.
    As vrea sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator ? ce poate fi ? farurile sau xenonul sau masina are lumini slabe.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Ian 2012
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Farurile sunt reglate bine?
    Lumina proiectata de far este folosita la capacitatea ei maxima doar atunci cand reglajele sunt ok, altfel fascicolul de lumina nu te va ajuta prea mult daca este orientat gresit.

    LE: si multa grija cand pozitionezi becul in far! Sa fie montat cum trebuie pentru ca lumina data de acesta sa nu fie focalizata gresit.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2012
  8. marius a3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3 1,8 1997
    Farurile le-am reglat in service cred ca sunt ok. In plus de asta la farul drept am si o pata mov pe asfalt. Cred ca am sa bag becuri cu halogen sa vad daca mai apare pata, daca da, inseamna ca este farul sau mai exact lupa, vinovata pentu lumina slaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Ian 2012
  9. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Si eu am aceeasi problema pe dectane, incearca sa misti de bec in soclu, la mine 'repara' problema insa nu am cum sa il fac sa stea in pozitia aia.

    La mine aveau fascicolul de lumina definit si uniform, inainte sa se apuce cei din service sa le regleze, reglajul sa facut din cele 2 rotite, deci probabil sistemul de reglaj e de proasta calitate.

    Cam asta a fost patania cu faruri aftermarket si xenon, pe viitoarea masina doar xenon si faruri OEM sau faruri normale cu bec halogen de calitate si reglate bine, decat ce am acum.

    Pe langa asta, am avut de decupat diferit gaurelele pt. motorasul de reglaj electric, se vedea clar patternul pe plastic unde trebuiau sa taie aia/robotu in fabrica dar se pare ca si nemtii lucreaza de mantuiala, sa nu uitam ca am stat 3 saptamani sa imi trimita farurile :aggressive:

    Concluzia:

    1. Nu va luati faruri aftermarket, poate stopurile nu or avea nimic dar la faruri e jale, am dat si destui bani pe ele (235 de euro in total, care pt mine nu e o suma tocmai mica)

    2. Xenon nu merita decat pe faruri OEM pt. xenon, chiar daca au lupa, lupa aia bate total diferit de lupa xenon OEM iar datorita intesitatii xenonului, pe lupa pt halogen se mareste mult unghiul si deschiderea spre dreapta incat luminezi toata padurea si semnele de pe marginea drumului.

    3. Inainte sa le montez nu credeam ca spalatorul de faruri are un rol prea important, insa are un rol FOARTE important, cel putin mi se pare ca pe xenon lumina nu penetreaza mizeria/noroi uscat la fel de bine ca halogenul, iar cand e PUTIN murdar farul sa zicem din 100% lumina ajunge undeva la 30% - 40% daca nu mai jos.

    P.S: Daca gasesti tu o solutie, nu uita sa imi zici si mie ;)

    EDIT: Eu am o pata galbena, nu mov tot la farul drept, dupa reglaj care dispare cand misc becul dupa cum am scris mai sus.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2012
  10. marius a3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3 1,8 1997
    Da, de acord cu tine nu mai luati asemenea porcarii sau luati-le daca nu circulati noaptea. Aspect si cam atat despre aceste faruri.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2012
  11. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    UPDATE: Se pare ca nici becurile Xenon AM nu sunt mai de seama, culmea cu becul de halogen care vine pe faruri se vede mai bine :shrug:
     
  12. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Eu cred ca tu ai o problema acolo, nu exista sa vezi mai bine cu becurile halogen!
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Si eu cred ca e o problema de pozitionare a becului. Incerca sa fii foarte atent cand il montezi sa fie perfect asezat si prins in clema.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nici eu nu sunt pentru faruri AM insa si eu am dayline-uri (m-a mancat si pe mine) si desi au multe chestii care eu le-as reprosa, felul in care vad cu ele nu e unul din acestea. Asta mai lipsea... daca nici nu vedeam bine cu ele, pe cuvant ca faceam un filmulet cum sa distrugi 2 faruri.

    Concluzia, aceeasi cu a colegilor mei, acolo e o problema fie de pozitionare bec fie de pozitionare(reglare) far.
     
  15. vyorosul 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    a4 b5 1800 cc 1995
    Sallut baieti!
    Am o intrebare si sper ca cineva poate sa-mi dea un raspuns. Am un A4 B5 din 1995, adus personal de afara ,intretinut foarte bine. O masina deosebita, robusta, eleganta....tot respectul. Insa a imbatranit si ea si am observat ca am o problema cu farurile in sensul ca s-au cam matuit si nu mai lumineaza bine.
    Intrand pe net sa caut faruri am gasit o multime de site-uri ce vand asemenea produse gen facelift-dayline, etc. .. Preturile variaza foarte mult, chiar suspect de mult pentru acelas model.
    Sunt constient ca un produs de calitate trebuie sa coste mai mult dar doresc sa si merite efortul. Va rog daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti daca ati montat asemenea produse, daca merita si mai ales de unde le-ati achizitionat. Multumiri anticipate.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Ian 2012
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deasupra postului tau e o impresie bruta de la mine.

    Minus-uri:
    - ledurile nu tin mult, iar luminozitatea lor e mica - ziua nici nu se vede ca sunt aprinse (halal dayline)
    - farurile se aburesc
    - la diesel exista un tremur la relantiu
    - finisajul lor pe margini lasa de dorit
    - vin fara motorase, asadar trebuie sa le muti pe ale tale pe farile astea.
    - sticla (care de fapt e plastic) e lacuita, iar in timp lacul se duce dracu' si se vor matui. Depinde de fenomenul de abrazie (pietricele, nisip) si de solutiile cu care speli masina (spuma activa si alyte subtante chimice ce ataca plasticul/lacul).
    - reglajul pe inaltime iti stoarce toata rabdarea, daca mergi la o statie ITP pentru reglare cred ca te bate ala de acolo. :)


    Plus-uri:
    - faruri cu lupa la pret mai mic decat cele originale
    - se vede bine cu ele
    - design placut in principiu din cauza sticlei clare
    - dupa ce incepe sa se intunece arata bine di dayline-ul
     
    Ultima editare: 26 Ian 2012
  17. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Razvy1769 Nu cred ca pot fi in totalitate de acord cu tine, in legatura cu lupa. Intr-adevar daca ai sticla farului matuit chiar nu are nici o importanta daca ai Xenon sau bec cu halogen. Eu am si stiu pe altcineva care de asemenea are Xenon AM si se vede destul de bine, subliniez ca eu nu stiu cum s-ar vedea cu lupa OEM pentru Xenon deci vorbesc din punctul meu de vedere.
    Dar aici intervine si intensitatea, poate ca la 8000K sau mai ridicat la lupa de halogen sa se ajunga la concluzii mentionate de tine mai sus.
    Iar cu pata mov, vezi daca poti manual sa reglezi raza luminii mai sus dar daca nu se poate inseamna ca lupa este de vina, dar tin sa mentionez ca in zilele noastre oare ce nu e MADE IN CHINA si nu cred ca ar testa nemtii toate produsele inainte de vanzare, toate se fac la un STAS si cam atat.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Ian 2012
  18. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Instalatia este de 4300K, iar pata galbena (mov este la colegu) este de la becuri, sa format o ... nici nu stiu cum sa ii zic (fleg..a), chestie galbena :D in bobuletzul din fiecare bec si acum am 2 pete.

    Nu se vede chiar asa groaznic, dar lupa de Halogen impreuna cu Xenonul face tiristii sa te injure, lupa de Xenon nu are 'unghiuri', deseneaza un dreptunghi pe sosea in timp ce lupa pt. halogen se intinde spre partea dreapta in sus si din cauza intensitatii xenonului luminezi toti copacii, iar daca tu esti pe banda 2 sa zicem si unu cu tiru pe banda 2 lu ala ii luminezi in oglinda, oricat de jos le-ai da :)

    Poate se vede bine Xenonul pe faruri cu lupa OEM de halogen, dar pe astea de la dectane e cam dezamagitor, de banii cheltuiti luam faruri xenon OEM second hand si cred ca 'se vedeau' mai bine :)

    Concluzia mea, ori faruri originale cu becuri bune si bine reglate, ori xenon OEM pe faruri de xenon OEM. ca sa nu mai zic de xenon pus pe faruri cu oglinda zici ca aterizeaza enterpriesu cand le vezi pe contrasens si mai e si drumul ud :hubbahubba:
     
    Ultima editare: 29 Ian 2012
  19. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Da ,tin sa-ti dau dreptate,si totusi asta ar tine de bun simti,eu de exemplu nu mi-am pus xenon cand aveam far fara lupa tocmai pentru ca ma deranja la nebunie aceasta 'improvizatie' si atunci ce exemplu dau eu daca ma alatur 'turmei' (OFF TOPIC in schimb am avut Osram Night Breaker,si recomand tuturor in loc de xenon pt far fara lupa),in GB s-a pornit o campanie impotriva acesteia,de ce trece ITP-ul o asemenea improvizatie
     
    Ultima editare: 29 Ian 2012
  20. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Osram Night Breaker am auzit si eu ca sunt bune, chiar mai bune decat Philips care sunt dublu la pret.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta