1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare faruri After Market - Dectane - Depo - Sonar - Etc...

Discuție în 'Exterior' creată de xender_bass, 18 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am asa ceva de la dektane cu xenon 6000k scurta si lunga. Nu am nici cea mai mica problema cu ele, nu tremura, nu se vad cu pete, nu au aburit. Le am de 6 luni si inca nu au dat nici un semn de matuiala. Led-urile au o luminozitate puternica si se vad destul de bine si ziua. Singurul dezavantaj este ca daca ai Adaptive Light o sa ramai cu eroare in bord, in rest sunt multumit de ele. Imi dau seama ca la 300 de euro nu o sa ma tina o vesnicie dar nu dispun de 1000-1500e sa pun faruri facelift, cand o sa incep sa am probleme cu ele si nu o sa mai fiu multumit o sa imi pun farurile vechi bi-xenon la loc.
     
  2. Liviu_MS

    Liviu_MS 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2011
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    -
    Mi-am pus faruri Sonar pe un B5 din '98 si am descoperit o informatie foarte interesanta si importanta, chiar pe faruri: ,, a nu se monta HID'' (scrie defapt in engleza). Deci practic, producatorul specifica clar, xenonul nu e ok! Farurile nu sunt ,,made in China''(ma rog, pe vapor:p) ci in Taiwan (dar din cate stiu, si Taiwanul intr-un fel mai mult sau mai putin politic, apartine de China). Deci e clar, xenon doar pe faruri cu lupa originala din fabrica!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce aceasta interzicere ? deranjeaza participantii la trafic? sau ... ?
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu deranjeaza insa nici nu stiu de ce e scris ca nu e pentru xenon.
    Evident, nu deranjeaza daca le reglezi.
     
  5. Liviu_MS

    Liviu_MS 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2011
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    -
    Eu consider ca nu degeaba scrie asta pe ele, asa ca nu voi monta xenon pe ele, desi au lupa. Am mai montat xenon pe masini, insa niciodata pe vreuna fara lupe sau pe faruri aftermarket.


    Ovidiu, stai un pic, farurile Dayline cat costa?
    Astea Sonar nu cred ca au costat mai mult de 100 euro noi!
    De aici diferenta de calitate.
     
    Ultima editare: 1 Feb 2012
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    TOATE farurile dayline si angel eyes au aceasta inscriptie pe ele.
    Si la a mea a scris acelasi lucru insa eu deaia le-am cumparat... ca sa nu pun xenon pe far fara lupa. Si crede-ma ca din 2009 mi-as fi dat seama daca eram injurat la fiecare masina ce vine din contrasens.
    Dar, fiecare face ce doreste.
     
  7. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sustin ce a spus Ovi, si pe ale mele scria la fel si eu le am de 3 ani cu xenon pe ele...nimic ciudat pana acum:think:
    PS:audi66 cum te descurci cu faza lunga noaptea, nu e nasol ca iti ia cateva secunde pana se incarca xenonul?
     
  8. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    La voi a fost nevoie de ceva reglaje? sau doar montaj si bateau bine si la nivel?
     
  9. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Eu m-am chinuit ceva pana le-am reglat. In primul rand trebuia sa lungesc tija motorasului original, pentru ca, date la maxim in jos tot in plopi bateau. Treaba e ca reglajul din far (cel manual) e frectie la picior de lemn si nu am reusit sa corectez suficient. Ca urmare am lungit cu 5 mm tija motoraselor si acuma bat perfect.
    Evident daca vreau sa trec vreodata la faruri originale, nu mai pusca motorasul, va trebui sa scurtez tija de reglaj.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu nu a trebuie sa umblu la tija motorasului insa au trebuit reglate. Si cum reglajul de sus in plastic nu a rezistat la mai mult de 2-3 invarteli a trebuit sa invart direct de rotita de reglaj ce are un surub de metal si care evident nu se rotunjeste asa usor ca plasticul de sus. Problema e ca miscarile pe verticala sunt controlate din partea mediana, adica catre radiator si e acces fara probleme, insa miscarile pe verticala sunt mai greu de accesat, repet din spatele farului, astfel incat am fost nevoit sa dau jos farul, sa reglez aprox si sa il pun sus sa vad cum bate. Am repetat treaba asta pana am fost multumit de reglaje/pozitie. Si mi-a luat ceva timp...
     
  11. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    La ce te referi prin reglajul 'de sus in plastic' eu am 2 rotite metalice si cam atat.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In partea superioara a farului, intra cheia de reglaj intr-un locas ce e din plastic si care e destul de moale, rutunjindu-se si distrugandu-se. Astfel, se va putea regla din partea posterioara unde este metal intradevar.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @orgonaskaroly cu faza lunga noaptea, dupa ce o pornesc las faza lunga aprinsa cca. 1 min sa se incarce si dupa aia dau faza scurta, asa imi ramane incarcata faza lunga si nu am nicio problema. Eu nu am rotita de reglaj in masina, am avut Adaptive Light, dar am 2 rotite pe interiorul farului, stanga-dreapta si sus-jos. Oricum cat de curand cred ca voi reveni la farurile originale ca mi-au ramas prea multe erori in bord si ma enerveaza de fiecare data cand o pornesc sa piuie.
    Orgonaskaroly ai optiunea de bec ars la masina ? Ai facut vro modificare sa scapi de erori dupa montarea farurilor aftermarket ? multumesc
     
    Ultima editare: 2 Feb 2012
  14. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu am avut probleme, desi am BC si am eroare la orice bec ars/consum mic. Fiecare far avea cate o rezistenta legata la ledurile pozitie (dayline). Cat despre xenoane , nici acolo nu am eroare, kitul avand la fiecare bec cate un pacalici. Orice eroare se poate anula, deci nici problema ta nu este de nerezolvat, doar trebuie sa stii unde si ce rezistenta trebuie sa legi, ca sa-ti creasca consumul de curent.
     
  15. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    De regula problema nu sunt farurile aftermarket ci instalatia Xenon.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am eroare de day light left/right. Astea sunt pozitiile nu ? Si cea de Adaptive Light ptr. ca farurile aftermarket nu au aceasta optiune. Nu ma deranjeaza lipsa Adaptive Light-ului cat ma deranjeaza piuitul erorii de Day light fault.
    M-ar ajuta foarte mult daca ar cunoaste cineva sau mi-ar comunica cat ar trebui sa consume becurile Day Light (lumini zi), dar nu am gasit pe nimeni.
     
  17. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu vreau sa spun prostii, dar cred ca sunt de 5W...consum de 5W la Day Light. Se rezolva usor cu o rezistenta ceramica de 5w (sau orice alta rezistenta care sa-ti consume 5W) pusa pe circuit. Referitor la Adaptive Light habar nu am!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adaptive Light am inteles ca trebuie dezactivat cu VCDS dar nu vreau sa il dezactivez sa am ce sa activez inapoi daca pun farurile vechi ... Day Light ma intereseaza si nici nu stiu care este firul pe care trebuie pusa rezistenta, in fine nu firul ar fi problema, doar ca ar trebui sa aflu consumul exact. Poate se ofera vreun coleg binevoitor caruia i-as ramane recunoscator sa masorare consumul. :)
    @ Razvy1769 problema nu sunt farurile aftermarket, am pus becuri day light cu led pe farurile vechi OEM si de atunci am aceasta eroare care a ramas si pe farurile aftermarket acestea fiind cu led-uri in loc de bec Day Light, evident consumul nu este la fel ca originalul nici cu bec cu led pe faruri OEM nici cu linie de leduri de la farurile prezente.
     
    Ultima editare: 2 Feb 2012
  19. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Se pare ca nu am anticipat bine, este de 21W!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La A6 4F ? Becul DRL este becul acela galben dinspre interiorul farului parca nu ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2012
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta