1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Montare quattro la A6 C5 - diverse probleme - cum procedam ?

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rogue, 23 Feb 2011.

  1. rogue 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 1.9 TDi 165CP 2004 - fost, A4 2.5 Tdi 163CP 2003 - fost, acum altceva
    Adresez cu respect o intrebare utilizatorilor acestui forum in dorinta lamuririi asupra unei probleme care nu-mi da pace in ultima perioada. Detin un audi a6 motorizare 1.9 tdi din fabrica cu 96 kw. Tehnic se poate interveni asupra acestei masini spre a se monta tot sistemul de tractiune integrala original audi, avand in vedere ca masina nu a venit asa din fabrica? Stiu ca motorizari quattro se gasesc pe audi a4 la motorul de 1.9 dar la a6 numai la motorul de 2.5 (ma refer la modelele pana in 2004). Se poate face o astel de modificare si la motorul de 1.9 de pe a6? Care ar fi modalitatea si cam ce costuri m-ar astepta in acest sens? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2011
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Chiar daca se poate, cred ca nu merita, costurile fiind destul de mari. Mai simplu e sa vinzi masina si sa-ti iei un quattro, diferenta nu o sa te coste cat te-ar costa modificarea.
     
  3. rogue 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 1.9 TDi 165CP 2004 - fost, A4 2.5 Tdi 163CP 2003 - fost, acum altceva
    Da, poate ca asa ar fi cel mai simplu. Dar pentru a te bucura de avantajele sistemului quattro la un a6 trebuie cumparat impreuna cu motorul de 2.5. Ma gandeam la o varianta de compromis cum gasim pe motorul de 1.9 de pe audi a4 sau passat 1.9.
     
  4. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    1.9TDI pe A4,2.5tdi pe A6 dar din 2004 sau o benzinara-1.8T quattro pe A6 ''sfaraie''. Noroc.
     
  5. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Daca neamtul a montat la A6 quattro DOAR in combinatia cu motorizarea de 2.5 nu au facut-o degeaba.
    A6 este o baraca de masina, mult mai mare si grea decit A4, la care gasesti 1.9 quattro.
    Chiar daca vei reusi sa transplantezi sistemul(cu niste costuri mari, cum ti-a spus colegul) vei forta motorul de 1.9 peste ce poate el sa duca.
    Este diferenta de putere si cuplu(mai ales)intre cele doua..
    Motorizarea de 2.5 este mai pretentioasa la intretinere si la impozit, dar..
    ..un motor de 2.5 bine ingrijit trage ca un tanc, nici nu se compara cu cel de 1.9, si nu ma refer strict la demaraj ci la cuplu in toata plaja de turatie!
    Eu mi-am luat saptamana asta o motocicleta din Arad, este un BMW care are 400kg+remorca inca 250 si nu vrei sa stii cum trage 2.5-ul greutatea asta pe urcare pe Dealul Negru!
    Renunta la idee, vinde-o pe asta si ia-ti ceea ce cauti.
    Bafta multa.
     
  6. rogue 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 1.9 TDi 165CP 2004 - fost, A4 2.5 Tdi 163CP 2003 - fost, acum altceva
    Nu cred ca sunt mari diferente de greutate de exemplu intre un a6 berlina si un a4 avant quattro ambele de 1.9 ., iar un a4 quattro de 1.9 nu mi se pare ca merge fortat de niciun fel. Nu vreau sa montez sistem quattro pentru a forta masina fara rost, ci doar eram interesat daca se poate face, astfel incat sa pot beneficia de el atunci cand am nevoie. Recunosc performantele unui motor de 2.5 nu mai era nevoie de subliniere, curiozitatea era daca stie cineva daca se poate face si cam ce costuri implica, aceasta operatiune. Multumesc.
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Un a4 b6 quattro avant este mai greu decat un a6 berlina,ambele 1,9tdi;a se vedea masina de la semnatura,in certificat scrie 1615kg si masina in nici un caz nu e lenesa.De altfel,dintr-o turbina mai mare,intercooler frontal si un un chip custom se pot atinge usor 200cp si peste 450nm,motorul rezistand fara probleme.
    Revenind la subiectul topicului,orice se poate face daca sunt bani si cunostinte,intrebarea este daca se merita dpdv financiar si parerea mea e ca nu se merita.
     
  8. herman

    herman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    Audi A6 Avant 2010 , 2.0 170 cp. cod motor CAHA
    Imi cer scuze colegului "rogue", dar intreb si eu daca tot se discuta pe tema asta, pe un A6 de 2,5 cu cutie tiptronic, tractiune fata, as putea pune o cutie tiptronic si punte spate quattro? Trebuie umblat si la partea electrica? A mai facut cineva asa ceva?
     
  9. danutlazaroiu

    danutlazaroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    A4.1,9 TDI,2004
    sal

    super A6 quatro......
    cum spun si colegii nostri.....vinde masina si ia un A6 quatro asa cum vrei tu.modificarea prea costiitoare.
    o zi buna!!!!
     
  10. rogue 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 1.9 TDi 165CP 2004 - fost, A4 2.5 Tdi 163CP 2003 - fost, acum altceva
    Da, tocmai de aceea raspundeam unui coleg mai sus care spune ca un motor de 1.9 in combinatie cu quattro forteaza un a6 prea mult datorita faptului ca e masina grea, se vede doar ca un a4 avant quattro este mai grea, nu?......iar eu am adaugat ca nu se merge deloc fortat cu a4 avant quattro de 1.9, cu toate ca e mai grea decat un a6 berlina. Dar..... totusi....pe langa posturile in care sunt sfatuit sa vand masina si sa iau una de 2.5 dar quattro, stie cineva daca tehnic se poate face acest lucru si cum?
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Banuiesc ca ai nevoie:cutie de viteza,cruce cardanica,rezervo motorina,esapament de la down pipe(catalizator),axa spate,planetare spate,puntea spate(s-au modificata cea curenta);astea imi vin in minte,dar s-ar putea sa mai fie si altele.
    Daca motorul tau e AWX,cel in 5 trepte,iti mai trebuie volanta,kit ambreiaj si electromotor de pe AVF.
     

Distribuie pagina asta