1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 2.5 TDI montate pe Audi - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de nykul, 19 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. maf860

    maf860 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B5 V6 2.5 TDI 1999
    Salutarer baieti! Am si eu o intrebare? Se dezamorseaza pompa de injectie dupa o perioada de 12 ore de stationare.:wtf: Ce ar putea fi? Am schimbat absolut totul de la rezervor pana la pompa de injectie( furtune, racorduri,coliere.filtrul cu tot cu supapa de pe retur, inclusiv oringurile).:banghead: Motorul este V6 2.5 Tdi. Am observat ca daca creez putina presiune p instalatie imi apare motorina p la garnitura de la pompa de injectie, capacul superior unde este si placa electronica. Oare sa fie de acolo:uhm: Sa traga aer pe acolo sau poate fi din alta parte. Daca sta masina doar cateva ore porneste la sfert. As desface capacul sa-i schimb garnitura dar nu stiu cum este. Imi este sa nu fac ceva mai rau. Aveti baieti o schema in ansamblu a pompei de injectie? M-ar ajuta enorm de mult. Ms mult!:respekt:
     
  2. florinell93 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 . 2.5 V6 - 180 cp.
    Va salut ,
    Am si eu o problema cu audi 2.5 v6 150 cp an 2000, acum 2 zile am schimbat pompa de injectie si acum a aparut alta problema nu se tureaza mai mult de 3000 si atunci foarte greu am bagat test pe ea si imi da decat debitmetru aer am schimbat vro 6 la rand si nimic si inainte intra in functiune si turbina acum numai merge nimic imi da intr-una pe test debitmetru , la axe nu am probleme am verificat motorul se aude bine..
     
  3. florinell93 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 . 2.5 V6 - 180 cp.
    Am rezolvat problema ... era o siguranta arsa la calculatorul masini situat acolo sub stergatoare , siguranta aia actioneaza electrovalvele / clapeta...
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    florinell93 Problema este de ce s-a ars siguranta ? Chiar am fi foarte interesati. Poate revii cu detalii. O siguranta nu se arde aiurea (mai ales cea de protectie la calculatorul de motor). Ce ma nedumereste pe mine este faptul ca daca aceasta siguranta e arsa motorul nu porneste deloc. De aceea cred ca ai avut alta problema si mecanicul te-a mintit. Daca vrei sa ma crezi scoate capacul la calculatorul de motor, scoate siguranta aia si da la automat. Motorul nu va porni deloc. Poate incearca acest lucru vreun coleg de pe forum.
    Hai sa-ti spun ceva referitor la tipul tau de masina adica A6 C5 cod motor AKN 2.5 TDI si 150 cp an 2000-2001: siguranta de care vorbesti e cu totul in alta parte. Se afla in stanga la bord. Asta pentru altii care mai citesc pe aici. Nu de alta dar asta se numeste dezinformare.

    maf860 problema este din pompa de injectie. O schimbi cu una foarte buna si scapi de probleme. Daca nu, intr-o luna dai foc la masina. Alte solutii ? Din pacate nu sunt.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Ian 2014
  5. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Salutare,
    de curand am inceput sa am si eu probleme cu urcatul in ture...Urca bine pana in 3000Rpm insa dupa aceea nu mai are vlaga chiar daca apas pedala la fund tot ii scade turatia ori creste foarte foarte putin...Daca schimb viteza in alta treapta parca isi revine, pana ajung iar la 3000Rpm...daca tot fac asa, dupa o vreme isi revine si pot urca in ture de parca n-a fost nimic. Mentionez ca n-am mai facut schimbul de uleis si filtre de 1 an jumate...masina a stat cateva luni nefolosita...doar pornita o data la 3 sapt. Din ce am mai citit pe forum am inteles ca poate fi ori EGR, ori furtune sparte desi nu explica "revenirea la normal" dupa o vreme ori catalizatorul din care s-au rupt bucati...Mi-ar placea sa scap cu schimbul uleiului si filtrelor...poate filtrul de motorina sa fie infundat ?
     
  6. laz 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    sebes
    Masina:
    A4 2.5 TDI 2002 quattro 179 CP (BAU)
    Masina mea are un demaraj slab in 1 si 2, acceptabil 3, 4 si lamentabil 5-6 adica urca greu si se plafoneaza la 180-185. Dupa ce am spart motorul (pe la 180-a luat o gura de ulei din cauza turbo-ului) am pus alt motor si mi-a ramas doar pompa de injectie veche, iar simptomele au ramas. Din discutia mecanicului cu reprezentanta Bosch, am inteles ca un pistonas ce regleaza avansul ar avea uzura si se misca greu si de acolo problema avansului (mare in 1, 2-roncaie si mic in 5 ,6-nu mai are vlaga, in conditiile in care injectorul cu fir e in parametrii). Am reusit saptamana asta sa fac rost de o pompa si in viitorul apropiat o sa o schimb. O sa revin cu detalii dupa reparatie.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2014
  7. rusu31 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi allroad 2,5,2000
    trepidatii la relanti si nu trage

    Salutare tuturor,
    Am si eu un Allroad A6 C5 din 2000 care trepideaza la relanti si nu trage. Cateodata nu merge aproape deloc, dar daca iau contactul si il pun din nou parca isi mai revine. Recent am schimbat axele cu came, injectorul cu fir si o chiulasa. Am fost la vreo trei testere si au zis ca merg doar 3, 4 pistoane, m-au trimis sa verific prima data injectoarele, le-a verificat o firma (reprezentanta Bosch), care mi-a zis ca le-a pus pe o alta masina pentru ca nu se poate verifica altfel treapta 2 si sunt ok. Mi-au mai spus sa verific punerea la punct a distributiei si apoi chiulasele. As ruga un cunoscator sa-mi spuna daca pot sa-mi fac cale sau trebuie sa le cumpar si cum se procedeaza (la acest tip de motor) pentru verificare distributie si as vrea sa stiu daca la chiulasa este suficient sa verific compresia. Cu stima.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iun 2014
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Pana acum nu ai spus mare lucru,de asta si atatea raspunsuri,ce stii tu nu stiu toti!De ce ai schimbat o chiuloasa?Spune cat mai multe informatii daca doresti un raspuns la subiect.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta