Stai stai ca acum vad mai multe supape in schema. Tu ai inlocuit reperul #16 (2 stuturi), #17 (3 stuturi) sau #18 (3 stuturi) ? Din cate vad, turbina ta are 2 linii de vacuum, ambele ducand in reperul #18. Cod 028 906 283 F sau Pierburg 721895550.
Doar N 18 am inlocuit, iar turbina la acest model merge cu presiune la westgate si la electrovalva si nu cu vacuum. Daca observ bine presiunea vine de la turbina prin furtunul 35-39-36 intra in electrovalva de N75 si comanda la westgate 33-40-33 si refularea pe 24-37-34 Asa o am si la masina , deci si asta est in regula. Suntul de care am spus ca sa verific daca face suprapresiune a fost intre 24 si 33 Logul atasat e cu senzorul nou de MAP aftermarket care asa cum am precizat masoara mai putin decat originalul, cel putin 100 mbari. De aceea l-am pus cel vechi inapoi care e Bosch.
In legatura cu senzor MAP , MAF si electrovalva N75 am si din dezmembrari dar am luat si pe nou. Deci ori am fost ineteles gresit ori m-am exprimat in asa fel incat sa se inteleaga ca doar piese din dezmembrari am pus . Practic deja am piese inca pentru 3 masini Ca si erori asa cum am precizat daca am suntul facut la N75 am numai deviatie pozitiva care e normal si niciodata negativa. Electrovalva N75 testat astazi pe alta masina si e ok. Ce cred ca poate fii tija de la westgate daca nu este destul de tensionat. S-a mai lovit cineva de acesta problema ? Ati avut tangenta cu reglarea westgateului la acest model ? Atasez un log facut astazi .
Verifica clapeta de acceleratie. Nu cumva agata si intarzie la redeschidere ? Eventual, daca poti, incearca sa mergi fara esapament. Nu cumva ai catalizatorul infundat ? In rest doar furtune de vacum mai pot fi de vina, in cazul de fata presiune, ma refer la comanda westgateului.
Va salut . Revin cu rezolvarea probelemei . Injectorul 1 era obosit . Am avut noroc cu logul de date unde am reusit sa prind faptasul .Am schimbat toate injectoarele cu acesata ocazie. Masina merge perfect