1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Stai stai ca acum vad mai multe supape in schema.

    Tu ai inlocuit reperul #16 (2 stuturi), #17 (3 stuturi) sau #18 (3 stuturi) ?

    Din cate vad, turbina ta are 2 linii de vacuum, ambele ducand in reperul #18.
    Cod 028 906 283 F sau Pierburg 721895550.
     
  2. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Doar N 18 am inlocuit, iar turbina la acest model merge cu presiune la westgate si la electrovalva si nu cu vacuum.
    Daca observ bine presiunea vine de la turbina prin furtunul 35-39-36 intra in electrovalva de N75 si comanda la westgate 33-40-33 si refularea pe 24-37-34 Asa o am si la masina , deci si asta est in regula.
    Suntul de care am spus ca sa verific daca face suprapresiune a fost intre 24 si 33

    Logul atasat e cu senzorul nou de MAP aftermarket care asa cum am precizat masoara mai putin decat originalul, cel putin 100 mbari. De aceea l-am pus cel vechi inapoi care e Bosch.
     

    Fișiere atașate:

  3. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    In legatura cu senzor MAP , MAF si electrovalva N75 am si din dezmembrari dar am luat si pe nou. Deci ori am fost ineteles gresit ori m-am exprimat in asa fel incat sa se inteleaga ca doar piese din dezmembrari am pus . Practic deja am piese inca pentru 3 masini

    Ca si erori asa cum am precizat daca am suntul facut la N75 am numai deviatie pozitiva care e normal si niciodata negativa. Electrovalva N75 testat astazi pe alta masina si e ok. Ce cred ca poate fii tija de la westgate daca nu este destul de tensionat. S-a mai lovit cineva de acesta problema ? Ati avut tangenta cu reglarea westgateului la acest model ?

    Atasez un log facut astazi .

    20190908_133546.jpg 20190908_130119.jpg 20190908_130033.jpg 20190908_130000.jpg
     

    Fișiere atașate:

  4. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Alte idei ce mai pot incerca nu are nimeni?
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013,A4 2015,2.0,CNHA
    Verifica clapeta de acceleratie,nu cumva agata si intarzie la redeschidere si eventual daca poti incearca sa mergi fara esapament,nu cumva ai catalizatorul infundat ,in rest numai furtune de vacum mai pot fii de vina,in cazul de fata presiune,ma refer la comanda westgateului.
     

Distribuie pagina asta