1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina Carburator FARA injectie audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme

Discuție în 'Modele clasice' creată de speedfan, 29 Noi 2007.

  1. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Eu am lansat treaba..carburator de dacie:banghead: Am mentionat ca era in anul 1990, parca...Evident ca pierburg e o mare firma si carburatorul original nu poate fi comparat cu ala de dacie. Dupa ce am citit ore intregi cum se regleaza socul automat...in 2 sau 3 trepte. Dupa ore intregi pe langa masina, am constatat ca o sonda nu functioneaza. Am renuntat la dublu corp si am adaptat carburator de dacie, pus cablu de soc, schimbat filtru de aer..atingea in capota. Flansa de sub carburator, prin care trece apa...este de preincalzire a amestecului..e importanta..Distanta dintre suruburile de prindere carburator difera. Trebuie pilita flansa. Mentionez inca o data, era in 1990, nu am gasit un carburatorist bun si asa am ajuns la solutia asta. Am facut tot, singur..aveam timp liber mult..uitasem de performante. Consuma mai putin, evident..demaraje cam la fel dar mergeam bucuresti-constanta 140-150 km/h relaxat...noaptea
     
    Ultima editare: 22 Ian 2010
  2. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    O alta problema este cu aprinderea...ma refer la delcou, fise, platina. Am montat o aprindere electronica. Adica platina doar dadea comanda, cand sa fie scanteie, nu se facea scanteia direct pe platina. Rezultat....uiti ca ai platina, condensator...Tot in delco apare probleme cu platanul...placa pe care este montata platina. Din cauza depunerilor, avansul centrifugal nu mai funtioneaza corect. Trebuie curatat bine...acum e parfum, gasesti fel de fel de sprayuri, betisoare cu bumbac
     
  3. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    astept sa se mai incalzeasca, e dificil de lucrat la minus 20 de grade la masina, apoi voi incerca pe baza schemelor de care dispun, sa fac reglajele necesare. va voi tine la curent.
    Nu renunt in ruptul capului la ideea de a folosi modelul de carburator original al masinii, decat sa pun de Dacie (alti bani, alta distractie, fara rezultate garantate) prefer sa duc masina la REMAT daca nu merge cu Pierburg.
    Am incercat sa pun pe ea numai piese originale si NOI, indiferent de cat au costat.
    Enumar numai cateva dintre ele: Lampi spate noi (ambele -280 RON, semnalizatoare fata - 50 RON, set tobe original complet - 100 euro plus manopera, pompa benzina schimbata, delcou schimbat (second, nou nu am gasit), distributia schimbata acum doua luni - 250 RON cu tot cu manopera (curea, rola, semeringuri 3), toate cele 4 telescoape noi, sistemul de franare, discuri, placute, pivoti, bucse, rulmenti, caseta de directie (second), pompa lichid parbriz si inca o multime de piese, filtre si consumabile, furtunuri de tot felul, grila fata, carburator, fise, cauciucuri noi... toate intr-un an.
    Acum ...problema cu pornirea in 3 pistoane, bujii afumate si restul tacamului. Cu banii bagati in ea imi luam lejer un B3.
     
    Ultima editare: 23 Ian 2010
  4. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    In sfarsit ieri m-am incumetat sa lucrez la motor. Am descoperit ca masa electrica de la carburator lipsea cu desavarsire (un mare meserias care mi-a schimbat garnitura la capac a uitat probabil s-o puna la loc) - clar ca partea electrica de pe carburator nu mai functiona, apoi un furtun de vacuum de care pleaca din T-ul in Y ajunsese in spatele galeriei si era topit complet (l-am inlocuit), apoi flansa dintre carb si galerie avea garnitura partial rupta si am inlocuit-o.
    Am schimbat flansa, apoi am incercat sa fac un reglaj si am obtinut un mers rotund al motorului la cald. Sunt curios cum va porni astazi dimineata la rece si daca se va comporta in mod optim.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2012
  5. kenno

    kenno 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Cugir/ Alba
    Masina:
    80 B3, PP, 1.6 benzina
    caut motoras clapeta de aer - PIERBURG 2EE

    salutare! sper ca nu am postat unde nu trebuia. am cautat o sectiune anume pentru piese de schimb si nu am gasit (sau nu am cautat unde trebuia).

    dupa cum am pus si in titlu (ca sa nu irosesc timpul celor neinteresati de subiect) caut motorasul clapetei de aer la un carburator PIERBURG 2EE.

    in masura in care se poate, as incerca mai intai sa il inlocuiesc temporar pe al meu ca sa verific daca aceasta este problema oscilatiei relantiului. spun ca l-as incerca mai intai pentur ca am tot bagat bani in piese care nu s-au dovedit a fi defecte pana acum si de aceea, mai intai l-as proba abia apoi, daca se va dovedi ca el este problema, il voi cumpara.

    dupa cum am spus si in alt topic, am incercat tot ce am stiut si am fost sfatuit. a ramas motorasul acesta.
    asa ca, apelez la cei ce m-ar putea ajuta cu acest motoras.

    multumesc!
     
  6. kenno

    kenno 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Cugir/ Alba
    Masina:
    80 B3, PP, 1.6 benzina
    asta e tipul de carb de care am nevoie: PIERBURG 2EE (cel din poza - iar motorul masinii este de 1.6.). motorasul cu pricina este cel incercuit cu rosu .

    spun asta pentru ca am mai gasit oameni care imi spuneau ca au carbul asta si cand ma fost la ei, am gasit cu totul altceva. daca asta il ai si tu, detaliem pe privat.

    YMessenger! kinno29
    sau mail: voyager03ro@yahoo.com
     
  7. Bida90

    Bida90 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 1.8 S
    Fac azi poza la carburator sa vezi daca ii aceasi motorul tot de 1.6 este,si carburatorul merge oke
     
  8. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    masina ta e din 1991.acest tip de carburator e f rar pt ca a fost o serie limitata.Nu cauta motoras ca nu-i el de vina!In electrovalva aia cu 7 pini ai rupta membrana de cauciuc.Cauta alta,alt carburator.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2015
  9. OvyBj

    OvyBj Silver Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    Blaj/Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b3 '91 1.6 cod PP 51kw
    Aceeasi problema am avut-o si eu la masina din semnatura! am fost pe la 3 mecanici care mi-au zis ca de vina e socul automat...undeva la 400 ron aproximativ! la sfatul unui prieten ma duc la alt mecanic, vede problema si imi zice las-o la mine 2 zile.....dupa doua zile iau masina ,functioneaza perfect si de plata am avut 40 de ron! Am ramas uimit cand am auzit!
    S-ar putea ca si la tine sa fie aceeasi problema cu socul automat! o chestie electronica!
    Daca nu ma insel acelasi carburator il am si eu!
     
  10. kenno

    kenno 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Cugir/ Alba
    Masina:
    80 B3, PP, 1.6 benzina
    astazi am fost si eu la brasov la etax. mi s-a rezolvat problema. nu e nimic defect la carbul meu. toate accesoriile de pe el - actuator, motorasul clapetei de aer si potentiometrul clapetei de amestec - sunt toate in parametrii.
    doar trebuia curatat foarte bine si reglat. diferenta este ca, pe mine m-a costat mult mai mult remediarea problemei. inca ma fluctueaza relantiul dar foarte putin si se vede mai clar cand intra termocupla sau calc frana mai des, adica atunci cand intra mai multi consumatori.

    se pare ca avem acelasi tip de masina si motor.
     
  11. kenno

    kenno 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Cugir/ Alba
    Masina:
    80 B3, PP, 1.6 benzina
    CORECTIE: toate simptomele pe care le-a avut motorul meu inainte le are si acum. minunea a tinut 3 zile! deci sunt acolo de unde am plecat. imi pare rau de atatia bani, timp si energie pe care le-am cheltuit...pentru nimic.

    daca mai vrea cineva sa ma ajute, sunt dispus sa ascult si sa verific da sa nu ma mai coste alti bani. am cheltuit si asa prea mult. si parca vad ca in momentul in care voi rezolva problema, nu va fi fost decat o nimica-toata!! :(

    aici inchei discutiile pe topicul asta. tot ce voi mai face la motorul meu, privitor la problema oscilarii relantiului o sa continui pe topicul "nu sta la relanti".
     
    Ultima editare: 15 Apr 2010
  12. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    Du-te la service si cere banii inapoi!Eu ti-am spus ce problema ai.
     
  13. kenno

    kenno 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Cugir/ Alba
    Masina:
    80 B3, PP, 1.6 benzina
    actuatorul a fost verificat. nu trage aer fals pe la membrana din el. iar potentiometrul din el e bun.

    toata treaba cu muritul motorului si cu oscilatia relantiului are momente si momente. simptomele nu sunt aceleasi de fiecare data si nu sunt permanente. de aceea nu pot prezice in ca conditii apar oscilatiile. daca ar face numai in anumite conditii, atunci macar as stii ce e de vine. dar cand in anumite situatii se comporta aiurea, data urmatoare in aceleasi situatii nu mai face la fel. de asta sunt asa bulversat.
     
  14. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    Salut, sunt nou pe forum si am de 3 ani aceasta masina este fiabila un consum mic si nu ma lasat nici o data ,dar am o problema ..zic eu destul de grava,cand scot cheia din contact incepe sa imi cupleze/decupleze placuta de la carburator ...si tot imi tacane si bazaie daca ii scot borna si o pun din nou nu mai face ...stie careva ce ar putea fi un scurt sau ce? Multumesc
     
  15. OvyBj

    OvyBj Silver Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    Blaj/Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b3 '91 1.6 cod PP 51kw
    Si mie imi bazaie dupa ce opresc motorul. Dar dureaza 10 secunde dupa care se opreste bazaitul.
    Avem acelasi tip de motor cred... al meu e PP. carburator dublu corp:p
     
  16. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    a meu e normal ..adica e mono punct sau multi punct nici eu nu stiu sigur dar im ticaie mereu cand scot cheia din contact face ca si cum as pune si as lua contactu in continu
     
  17. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    pt ovy,e normal la tipul tauu de motor sa faca asa ,bazaie motorajul de sus din carburator cel care regleaza aerul
    motorul pp e echipat cu sistem de alim ecotronic si e carburator dublu corp controlat electronic
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2011
  18. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    si pana la urma stie careva care e baiu la masina mea? ms
     
  19. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    ce tip de motor ai?
     
  20. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    motoru e PP
     

Distribuie pagina asta