1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina Carburator FARA injectie audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme

Discuție în 'Modele clasice' creată de speedfan, 29 Noi 2007.

  1. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    si nam carburator cu dublu corp
     
  2. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
  3. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    da asa e dar nu sti de ce cupleaza si decupleaza clapa de la carburator cand scot cheia din contact?
     
  4. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    vezi ceva la calc,mufa oxidata ceva,contact de pornire cred,si vezi ca mai este un releu care alim calc si mufa de sus de la mototas,
    masoara si traseele vezi ca le ai in link
    spor la treaba
     
  5. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    si unde e situat calculatoru...apropo stiu ca devin inervant nu prea le am da na ...unde is mufele pentru tester ...deoarece cand mi sa stricat delcou la brasov la pus la tester si aici in timisoara am fost la service si nu gasea mufele:))
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mai 2011
  6. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    Salut ! mufele sunt prinse pe dosul buzunarului de sub volan in stanga patru fire ,cate doua la o mufa ! care puneti niste poze cu vedere din fata de la motor cama intereseaza cum cade roata de la curbutori .
     
  7. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    cum a fost verificata membrana aia cu 7 pini ?
    vezi ca primii 2 pini din ambele parti sunt pt niste bobine, cand pui 12 v pe ele tine trasa tija sau o elibereaza doar asa se verifica
    99% din probleme e de la membrana
    am 2 carburatoare din alea dar fara membrana daca vrei ti le dau
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2015
  8. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    Ati avut careva probleme ca v-a iesit un fum alb din spatele butucului cheii de contact ?Sau vi se opreste dupa aproximativ 5-6' motorul de cod PP ?
     
  9. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    Audi 80 1.6 baga benzina in baie

    Salut,
    Am un audi 80 1.6 benzina din 1991 cu carburator monopunct (cu un singur injector).
    Din februarie am o problema: mi s-a aprins becul in bord de la ulei, l-am schimbat am mers in jur de 1500-2000 km. S-a aprins din nou, ieri l-am schimbat a 3-a oara dar am luat un ulei mai ieftin aral cu 70 de lei, am mers in jur de 30 de km si azi dimineata cand sa plec iara s-a aprins. Pana ieri mi-a crescut nivelu la ulei, dar azi cand m-am uitat pe joja e transparent
    Intrebarea mea este: de ce baga benzina in baie ? Va rog mult, ajutati-ma.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2012
  10. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Problema la tine cel mai probabil e de la uzura segmentilor daca iti baga benzina in ulei ar trebui sa te gandesti la o refacere a motorului.
     
  11. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    pai da dar nu papa ulei nu scoate fum si merge super bine masina are viata motorul
    mam gandit ca,poate e de la carburator
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ai gandit bine, injectorul e buba. Mai exact e socul tras si ai amestec cu multa benzina. Ai putea avea 2 bube:
    1 sonda de temperatura nu mai citeste sau
    2 motorasul de la soc. Daca era sonda dusa iti statea relantiul mai sus, cam pe la 1100 de ture. Ai putea sa incerci sa cureti cu spray tot injectorul e posibil sa se fi blocat ceva prin el si nu mai revine la loc. Daca nu se rezolva il schimbi si gata.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mai 2012
  13. danyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi 80 1.6 1992
    pai ce sa schimb injectoru sau carburatoru ..din cate am inteles injectoru nu se gaseste si carburator nou e 2500 lei ..second nu gasesc
     
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Da mie 2500 si te rezolv eu. Glumesc, injectorul tau se gaseste si pe dacie si pe golf 3 si la opel astra sau vectra. toate au aceelas sistem de injectie. Sh nu este mai mult de100 150 de lei:asskicking:
     
  15. sbyx 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    covasna
    Masina:
    audi 80 ,1600 cm,YN,1979
    Am un audi 80 din 1979,1588 cm,YN,MI S-A RUPT CUREAUA DE DISTRIBUTIE,cine poate sa-mi spuna cum trebuie aliniate punctele(jos unde e semnul?)pentru a monta alta curea?Ms.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Vezi ca ai pe cutie o fereastra, pe axa cu came ai o fanta. Pe volanta ar trebui sa ai niste cifre. Aliniaza semnul de pe volanta, 0 sa fie in dreptul fantei, jumatatea lui 0 sa fie la marginea fantei. Pe axa cu came fanta trebuie sa fie paralela cu chiulasa.
    Vezi ca pe partea cealalta nu merge pus ca 0 ca fie sub marginea chiulasei.
    Trebuie sa mai tii cont si de axul intermediar cel care invarte delcoul. Trebuie sa il pui pe pistonul 1 care este spre pinionul de la axa cu came.
    In plus ca trebuie sa desfaci si pinionul de la axa cu came, sa fie slab ca atunci cand vei intinde cureaua cu rola, sa nu se miste axa cu came.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iun 2012
  17. sbyx 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    covasna
    Masina:
    audi 80 ,1600 cm,YN,1979
    multumesc!
     
  18. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    buna

    Am si eu o problema la un b3, de 1.6 benzina pp, imi moare motorul in mers, cand reduc viteza. La relanti sta normal. stie cineva ce ar putea fi?
     
  19. Bota Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Viseu de Sus
    Masina:
    Audi A4 B7,2.0 TDI, BPW, an 2006
    Buna am si eu o problema la masina mea audi 80 motor 1.6 cod motor PP carburator dublu corp. Pana la o anumita turatie, motorul merge inecat ca si cum ar merge in 3 pistoane si atunci cand sta la relanti merge inecata, dupa ce o turez mai tare si ajung pe la 70-80 km/h merge normal. Va rog sa ma ajutati in legatura cu problema asta. Va multumesc
     
  20. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    salut, verifica elecrovalva de pe carburator, mufa lata cu multi pini
     

Distribuie pagina asta