1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina Carburator FARA injectie audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme

Discuție în 'Modele clasice' creată de speedfan, 29 Noi 2007.

  1. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    poza........
     
  2. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    multumesc am gasit si eu pana la urma in autodata....schema de montaj, pacat ca in engleza si engleza tehnica e mai dificila asa dar sper sa ma descurc pana la urma.
    .
     
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca nu te descurci cu engleza tehnica si nu numai da si tu un PM. :footy:
     
  4. andreuta 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi 100
    Fratilor ... eu am facut semne cu o picatura de vopsea alba pe curea si pe toate rotile cu care aceasta intra in contact.

    Dupa care am slabit rola intinzatoare am dat cureaua jos avind grija sa nu dau cumva peste cap vreo roata.

    Apoi am mutat semnele facute cu vopseaua alba de pe vechea curea pe noua curea.

    si am pus noua curea aliniind semnele de curea cu semnele de pe roti...apoi am reglat rola intinzatoare si gata.

    Si uite asa am schimbat cureaua de distributie, fara scheme fara carti,fara mesteri...
     
  5. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988


    bravo :salute:
     
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Era bine daca faceai si tu vreo 2-3 fotografii...ca sa invatam si noi una-alta. :)
     
  7. klaudiuxyx

    klaudiuxyx 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D3, 4.2 BFM, Audi A6 C7 2.0 CGLE, Audi 100 C4, 2.3 AAR
    daca mai iti este de folos

    Eu am un 100 C4, din 91, acum 2 saptamani i-am schimbat singur cureaua mai mult de curiozitate nu neeaparat pentru bani(nu k m-ar da afara din casa), semnele de punere la punct sunt pe roTile dintate si pe capacul din spate, eu am motorul in 5 cil. si motorul vine pe punct o data la 5 rotatii, dar lasa un post daca mai esti interesat si am sa-ti scriu cum am facut eu, k este ceva de scric si acum ma grabesc! :)
     
  8. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Salut!
    Am tot citit forumul dar nu am reusit inca sa imi dau seama de ceva!
    La schimbul unui kit de distibutie, dupa ce se schimba rolele, cureaua..etc.., se aliniaza la semne, cat de tare trebuie intinsa cureaua de distributie, cum se poate masura aceasta intindere?
    Se gasesc niste valori scrise undeva, este un aparat ce poate masura asta?
    Multumesc anticipat!
     
  9. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut

    Difera pentru fiecare motor. In principal exista niste semne pe curea, sub forma unor dungi de culoare alba sau galbena care trebuie aliniate cu niste repere aflate fie pe rotile dintate (puncte) fie cu semne de pe blocul motor sau pe chiuloasa.
    In documentatia de service in general sunt date atat reperele cat si modul de determinare a gradului de intindere a curelei.
    Spune-ne ce cod are motorul tau si poate unul dintre noi are ceea ce te intereseaza si te poate ajuta.
     
  10. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    unde cureaua parcurge distanta cea mai mare intre role,pinioane,rola-pinion etc,ACOLO la majoritatea motoarelor se incearca o intoarcere a curelei,acest lucru NEPUTAND depasi 90 grade.
    Asta e de la motorul meu,e identic cu orice alt ceva,inclusiv de 600 cmc;)
     
  11. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Multumesc pentru raspuns.
    codul motorului AEB.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2015
  12. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Audi 80 motor 1.6 benzina De ce afuma permanent bujiile?

    Detin un audi 80 benzina, motor 1,6 an fabricatie 1984.
    I-am pus un carburator Pierburg Solex in doua camere (cred ca e ca si originalul ei initial, cand am cumparat masina avea un carburator intr-o camera, fusese schimbat), vara merge perfect, consum normal, dar cum temperatura scade sub (atentie!) 10 grade celsius - din noiembrie pana in martie, incepe sa porneasca in 3 pistoane, nu sta la relantiu decat dupa ce accelerez cam 5 minute si scoate fum negru pe toba, precum si de la motor, afuma puternic bujiile si se ineaca permanent. Mereu trebuie sa scot bujiile, sa le ardsi sa le curat cu peria, apoi porneste normal de 2-3 ori maxim.
    Dupa ce o turez bine si consum destul carburant, plec de pe loc, cam dupa 1 km isi da drumul si merge normal, in 4 pistoane.
    Mentionez ca distributia e schimbata recent, dar si inainte aveam aceeasi problema.
    Bujii negre, mult fum negru. Filtru de aer si de benzina schimbat.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 8 Ian 2010
  13. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Cine imi poate oferi o solutie pt rezolvarea acestei probleme?
    Nu am gasit vreun mecanic serios, care sa dea un verdict pana acum.
     
  14. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Salut,problema ta poate fi de la socul automat care nu functioneaza cum trebuie,adica iti baga un debit prea mare de benzina care nu apuca sa fie arsa.Daca zici ca vara totul e oki si bujiile lucreaza bine inseamna ca din amestec nu poate fi vorba.Eu zici sa iei legatura cu Maniacu V6 de pe club,el te poate ajuta in aceasta problema
     
  15. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Daca problema apare tot timpul la acelasi piston, verifica tot traseul de scanteie...capac delco, fisa.Poate sa fie si un singur tachet dar e mai greu..compresia ai masurat? Daca ai pus carburatorul dublu corp si iti face figura la toate pistoanele...e mai complicata treaba. E cu arcul bimetal din corpul carburatorului...care se incalzeste de la antigel...parca erau trei trepte de soc automat. Eu m-am chinuit prin 90 sa ii pun carburatorul original dar nu am gasit o sonda dubla asa ca am adaptat un carburator de dacie.Poate sa rada tot clubaudi.ro. Dupa doua luni de teste...a mers foarte bine. Mentionez ca aveam toata documentatia in engleza nu aveam piesele necesare.
     
  16. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Scuze..daca sunt toate bujiile afumate..ai amestec prea bogat ...cauta exact cu reglajele. Cauta un haynes, eu asa am avut...zice pas cu pas..
     
  17. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Multumesc, voi masura luni compresia sa vedem ce iese, apoi mergem pe fir mai departe pana ii dam de capat.
    Pacat de masina, ca am pus pe ea de cand am luat-o (aprox. 2 ani) numai piese originale si in special noi, facut toata suspensia cap-coada, distributie noua, tobe noi set complet, lampi noi, semnalizatoare si ar fi pacat sa nu pot rezolva si aceasta problema.
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca nu te descurci cauta-ma pe PM. E destu lde simplu de reglat asa o masina :)
     
  19. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    te Chinui Degeaba Cu Carsuratorul Ala An Doua Camere Aruncal.si Puneti Unul De Dacie Cum Sa Zis Mai Jos Merge La Perfctie Unde Mai Pui Ca E Si Econom.eu Asa Am Pus Am Audi80 Din 83 Motor 1800 Lasal Pe Aca Cu 2 Camere .dupa Ce Se Defecteaza Nu Al Mai Repara Nimemi .eu Am Cheltuit O Gramada De Bani Cu Reparatia Lui .antrun Final Ami Consuma 14 La Suta.si Mergea Si Prost.am Pus De Dacie Si E Perfect.unde Mai Pui Ca Iam Trantit Si O Instalatie De Gaz.nu Ami Mai Merge Cu 160 Pe Ora Dar Ating 110 -120 Cel Mult
     
  20. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Intai invata sa scrii corect si apoi sa dai sfaturi aiurea,nu il incuraja sa puna carburator de dacie,mai mare prostie sa pui carburator de dacie pe un audi nu exista pe lumea asta!!! am patit-o si eu,acest carburator dublu se poate regla asa cum zicea ManiacuV6 mai sus iar procedura nu e una foarte grea insa difera de la model la model,eu am avut un carburator simplu de audi pe care l-am reglat tot dupa indicatiile lui Maniacu si am reusit sa o fac foarte bine,am scos un consum foarte mic si un mers rotund al motorului
     
    Ultima editare: 12 Ian 2010

Distribuie pagina asta