1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina Carburator FARA injectie audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme

Discuție în 'Modele clasice' creată de speedfan, 29 Noi 2007.

  1. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    nu te supara dar ce masina ai?
     
  2. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    pana no sa ai un audi 80 din 80-si cu carburator de dacie cred ca nu poti sati dai cu parerea.si apoi cum poti sa faci un consum decent de 7-8 litri la suta de km cu un carburator cu 2 camere de ardere??????
    iar daca ai avut carburator de dacie pe audi si nu a mers .nu e de vina carburatorul sau masina ci mecanicul care lea montat aiurea..EU AM ASA CEVA DE 5 ANI SI MERGE SUPER SI FARA PROBLEME.CU CARBURATORUL ORIGINAL TOT AN 2 CAMERE AM FOST SI LA DESFACUT 2 DINTRE CEI MAI BUNI SPECIALISTI DIN ZONA MEA .SI AMI CONSUMA TOT MAI MULT SI MERGEA SI RAU SI NEUNIFORM.IAR UN CARB.NOU MA COSTA 15 MIL.UN SFERT DIN CAT AM DAT PE MASINA.RAMAN LA PAREREA MEA.BAZATA PE EXPERIENTA NU PE VORBELE ALTUI FORUMIST.FIE ELE SI BUNE SI BAZATE TOT PE O EXP.
     
  3. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    cu referire la soc.din cate stiu eu si stiu bine SOCUL NU BAGA BENZINA .nici nu are treaba cu benzina.CI CU AMESTECUL DE AER-COMBUSTIBIL.anchide sau deschide gura carburatorului penrtu a face un amestec aer-combustibil corespunzator arderi.
     
  4. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    la mersul an 3 pistoane cred ca trebuie sa verifici fisele la bujii
     
  5. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    am ami citit o data problema ta si am rumegato.''cum se zice''.raman la concluzia ca poate fi de la fise.iar acum explic:vara ai zis ca nu ai probleme si se explica: benzina arde mai bine pe vreme calduroasa si se aprinde si la o scanteie mai mica sau deregulata.iar pe timp friguros trebuie sa ai o aprindere buna ca sa si porneasca bine .asta anseamna PLATINA si FISE.-BUJII [nu mai punem bobina .daca nu functiona nu mai porneai de loc]platina cred ca o scoatem ca dupa cum tiam zis avem masina identica si eu an 5 ani nici nu am schimbat vreo data platina si nici nu am umblat la delcou.deci raman fisele pe care eu leam schimbat de 2 ori.la un audi de asta daca ai o alimentare buna si o aprindere buna motorul rupe tot fara sa umbli ca la dacie cu ars de bujii si tot tacamul.eu am rupt an astia5 aproape 6 ani de cand am audi un motor.adic am facut atatia km ca a anceput sa consume 4 kg de ulei la400 km.iar un carb.de dacie bine pus de dacia 1400 nu de 1310 .merge struna si nu ai probleme.din experienta vorbesc.dar daca tii la originalitati ma rog.eu am vrut sa mearga .si am vrut sa ma mai pricep si eu daca ma lasa.carbu original e prea complex si daca nu esti priceput te uiti ca la film daca se defecteaza
    an schimb ala de dacie e ffff simplu.de reglat sau de vazut ce e in neregula cu el.SI REPET PUS CUM TREBUIE MERGE GARANTAT .
     
  6. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Nu ne explici si noua ce inseamna "pus cum trebuie"ca sa intelegem mai bine.Poate adoptam solutia.De ce nu?
     
  7. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Astazi complicam sau simplificam ecuatia :).
    Am masurat presiunea la pistoane. Am inteles ca pt o functionare optima trebuie sa fie peste 8.
    Toate pistoanele au presiune intre 10,5 si 11,5, mai mult decat bine.
    Baiatul care a masurat, a spus ca fumul de la motor se datoreaza unui semering sau asa ceva care ar trebui inlocuit.
    Nu mai inteleg nimic.
    Voi incerca tutorialul de reglare a carburatorului in prima faza cred.
     
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Fumul albastru e de la simeringurile de la supape ( sau segmenti-speram sa nu fie de acolo ) . Cat de carburatorul de dacie ... :asskicking:ce faci tu se numeste o carpeala ieftina cu un carburator care nu i-si face treaba bine pe un motor amarat de 1.4 . Ca de performante nu mai vorbim. KENHINUL i-si face treaba cu bine si e un carburator robust. E dublu corp , treapta 2 se deschide CAND trebuie :) nu ca la cel dublu corp de DACIE.
     
    Ultima editare: 12 Ian 2010
  9. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Carburatorul nu e de Dacie, e WV Audi Pierburg Solex sau asa ceva, probabil cel original din cate stiu, iar motorul de 1.6 benzina.
    Voi incerca sa-l reglez, caci alta solutie nu am. Tot in 3 pistoane pleaca, tot afuma bujiile intr-una si in primele 5 minute nu sta la relanti.
    Daca nu rezolv sambata, iti fac o vizita la Iasi, in 2 ore ajung :)
     
  10. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Cred ca ar fi cea mai buna solutie:)
     
  11. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Daca alegi sa iti pui carburator de dacie trebuie facute unele modificari fara de care nu o sa iit mearga motorul bine:
    1 flansa de adaptare a carburatorului de dacia
    2 in galeria de admisie iti trebuie o diuza pe care sa isi traga aer suplimentar.Daca nu faci asta motorul iti va consuma de nu iti va veni sa crezi.Diametrul diuzei il gasesti la magazinele de piese dacia.Diuza ti-o face orice strungar.
    3 carburatorul de dacia are o piesa,sper sa nu gresesc cu denumirea ei ,evaporator,e o piesa din aluminiu care o legi la apa calda si care ajuta la evaporarea benzinei.
    Iti spun aceste lucruri din experienta personala,asa am modificat la prima mea masina o skoda 120L si am fost foarte multumit de rezultat fata de carburatorul dublu ce il avea...cunosc prieteni care au pus pe vw,merge brici si cu consumul e ok,doar ca nu mai au aceeasi performanta(demaraje,depasiri).Consumul e undeva pana in 8-9.
     
  12. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Intradevar inginerii de la AUDI -Vw trebuie batuti ca nu au folosit minunatia tehnicii moderne= carburatorul de DACIE :whip: . Si daca masian aia va avea acelasi performante is acelasi consum eu ma las de meserie :p
     
  13. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    consumul e ok,doar ca nu mai au aceeasi performanta(demaraje,depasiri).Consumul e undeva pana in 8-9.


    Am mentionat treaba aceasta si e logic ca un carburator simplu de 1400 cc nu va avea aceleasi performante la unul de 1600.Doar ca e o alternativa pana ce isi gaseste omul un carburator bun si cine stie poate se obisnuieste cu el.:)
     
  14. OvyBj

    OvyBj Silver Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    Blaj/Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b3 '91 1.6 cod PP 51kw
    Ca tot e vorba in thread de bujii (ca sa nu deschid alt thread) ce bujii mi-ati recomanda sa-mi iau?de la ce producator? ca vreau sa le schimb. sa de ce sa tin cont, ce sa cer??:think:
     
  15. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Personal folosesc momentan bujii de Cielo, undeva la 6-8 lei bucata.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2012
  16. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    pus cum trebuie anseamna o flansa facuta bine de un strungar si montata la fel de bine de un mecanic priceput ca sa nu prinda aer fals sa nu-l poti regla.la treaba cu carbu de dacie trebe obligat ca mecanicul sati monteze si un soc manual.am citit mai jos ''carburatorul de dacia are o piesa,sper sa nu gresesc cu denumirea ei ,evaporator,e o piesa din aluminiu care o legi la apa calda si care ajuta la evaporarea benzinei.'''''''eu nu am auzit de asa o piesa la dacia1310.poate la logan sau la alte tipuri din95 ancoace.procedeul e simpli'' de duci cu carbu origilal de audi si cu carbu de dacie la strungar sii spui ca sati faca o flansa de la gaurile la ala de audi la ala de dacie.si SA FIE CAT DE SUBTIRE SE POATE ,flansa ca grosime.dupa ce montezi carbu de dacie poti sai adaptezi si un filtru de dacie sau daca te duci pe la dezmembrari poti sai gasesti un filtru rotund la fel ca ala de la carbu original dar cu gaura mai mica exact cat gaura de la ala de dacie nu stiu exact de la ce masina e ala dar cred ca de la un golf 1 sau de la un audi 80 motor 1,6 cu un alt tip de carb sunt vreo 20 tipuri.exact cum am precizat asi pierde din videza modificarea cu carb de dacie.maxim spead 130km/ora.depindece urmaresti la o masina din 83 ;84
     
  17. danu10000 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi 80 1983
    consumul al va avea sub 10 ca la o dacie cat despre performante CE PERFORMANTE VREI DE LA O MASINA DIN 83????????MEN NU E DIN 2003 FII REALIST
     
  18. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    danu 10000 logan nu are carburator.cat desper piesa minune pe care nu o stii se afla chiar sub carburator,dupa ea se poate face modelul la flansa...deci piesa exista,mai intereseaza-te....
     
  19. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    De ce ganditi asa de fix? O masina nu se remarca neaparat prin top speed ci prin acceleratia de la viteza de A km/h la B km/h . Cu un carburator obosit de Dacie vei pierde si la CONSUM . Termenul se numeste "performanta" fie ca e maisna din 1930 fie din 2009 si dupa mentalitatea de roman aia din 2009 e cea mai performanta INDFERENT de ce motor are. Poate sa fie si de 1.2 :)
     
  20. sergiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi 80 1984
    Am desfacut si inlaturat carcasa filtrului de aer (care e si el nou) si am observat ca am o mufa electrica neconectata din carburator si unul dintre vacuumuri nu duce nicaieri.
    Stiu ca e complex sistemul de vacuumuri si mufe la carburatoarele astea, le-am montat pe culori, dar tot au ramas o mufa neconectata si un vacuum, de aceea rog pe cine are o poza cu un carburator din asta Pierburg Solex montat corect sa o posteze aici sau sa mi-o trimita prin mail sergiutanasa2@yahoo.com sau poate aveti o schema cu toate furtunasele si cablurile alea.
    E posibil ca unul dintre ele sa nu fie montat la locul lui si sa faca problemele astea.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2012

Distribuie pagina asta