1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor ASPIRAT 1.6 si 2.0 Benzina - cod motor ALZ si ALT la A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de rika2012, 15 Feb 2017.

  1. rika2012

    rika2012 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4 B7,ALZ,2005
    Salut tuturor,am o problema cu masina mea Audi A4 B7 1.6 Benzina 102 Cp 75 kw Cod motor ALZ,AN 2006,~192 mii km.De o vreme a inceput sa consume ulei foarte mult circa 1l la 1000 de km,fiind bagat Castrol Edge 5w30 iar acuma am schimbat uleiul cu Motul 8100 X-Clean 5w40,tinand cont ca pe 5w30 il manca ca pe apa.Acuma de circa 300 de km de la maxim a scazut deja la jumatate pe joja in stil de condus de oras fara forjari.Am scos capacul de plastic de la motor iar la bujii se observa ulei la toate cele 4.Ce probleme ar putea fi si care ar fi rezolvarile?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca doar segmentarea motorului te mai ajuta in cazul tau.
     
    rika2012 apreciază asta.
  3. Baditescu Sorin

    Baditescu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 B7 1,6 2007
    Am un Audi A4 B7 1,6 benzina. La prima pornire dimineata masina porneste insa nu isi mentine turatia,daca nu accelerez aproape moare motorul apoi merge perfect si porneste normal. Tin sa mentionez ca am schimbat filtrele,bujiile,bateria. insa problema a ramas.aveti idee ce problema este?
     
  4. Adrian 1971

    Adrian 1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6,1.6 ALZ, 2002
    rika2012 Semeringuri supape?! Ele au fost? Spune si noua,poate mai sunt colegi cu problema ta.

    Baditescu Sorin Fa o diagnoza...
     
  5. Baditescu Sorin

    Baditescu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 B7 1,6 2007
    la tester nu apare nimic
     
  6. Baditescu Sorin

    Baditescu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 B7 1,6 2007
    am rezolvat problema .erau sparte cele 4 furtune de la admisie si tragea aer fals!
     
  7. Baditescu Sorin

    Baditescu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 B7 1,6 2007
    Salut,
    Am o oscilatie foarte mica a acului de la turatie insa se simte o vibratie in scaune si masina trepideaza la relanti. Am schimbat filtrul, am curatat clapeta, am adaptat.o insa problema persista. Are idee cineva ce ar putea fi ? Pe diagnoza nu apare nici o eroare. Multumesc.
     
  8. Catabiti 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 benzina ALT
    Bună ziua. O întrebare am și eu, la scanarea cu vcds primesc eroare pe sonda lambda, dar nu știu sigur care dintre ele este. Eu am eroare pe bank 1 sensor 2. Atașez și pozele cu eroarea. Vă mulțumesc anticipat. Masina este un Audi A4 B7 2.0 benzina cod motor ALT

    5146728A-CE88-403E-A3B7-1595F1449C7F.jpeg 1B4734D4-ABE6-4CEC-8B71-D8F53A98E13D.jpeg

    Nu găsesc nimic pe ross tech privind aceste erori 16522 sau 17522...
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cautat nimic sau ai cautat degeaba si unde nu trebuie: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17522/P1114
    Schimba ambele sonde Lambda cu unele noi si originale indiferent cat costa pentru ca au o mare influenta in functionarea motorului.

    Citeste tot acest topic integral de aici: http://www.clubaudi.ro/threads/moto...-diverse-consum-ulei-cauze-si-rezolvari.4731/

    Te anunt ca ti-ai cumparat cel mai prost motor aspirat cu benzina care s-a fabricat si montat vreodata pe Audi si vei avea o groaza de probleme cu el
     
  10. Catabiti 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 benzina ALT
    Revin cu aceeași problema...am schimbat sonda lambda după catalizator, cu una nouă de la bosch exact cum spunea testerul, dar am aceleași erori...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai montat sonda universala sau dedicata ? De ce nu ai cumparat una noua OE ?
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nici n-o sa scapi de erori cu pompe universale. :))) S-a repetat de 1000x in multe topicuri , sunt unele piese care se pun doar originale dar voi ori nu intelegeti ori nu stiti ce inseamna original. Si va prostesc vanzatorii ca aftermarket e tot original.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca vorbim intre noi :) Sau cand vede ca trebuie sa dea 600 Euro pe o sonda Lambda adica pretul la un sfert de masina, face ce poate adica se minte singur si cumpara toate mizeriile. :)
     
    stefan550 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sonda din spatele catalizatorului pentru ALT are cod 1K0 998 262 si ca echivalenta Bosch 0 258 006 978.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 degeaba schimba doar o sonda. Sunt patit cu asta.
     
  16. Catabiti 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 benzina ALT
    Nu cred că este universală, la descriere nu scrie universala ca la celelalte.

    Este codul pe original...
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai vezi tu unde este problema. Tu ai pus sonda Bosch 0 258 010 032 care are ca si echivalenta cod OE 1K0 998 262 Q.

    Ti-am zis si mai sus dar vad ca nu vrei sa intelegi. Pune sonda cod OE 1K0 998 262 ce are ca si echivalenta Bosch 0 258 006 978.

    Ai cumparat sonda gresita sau cel de la magazinul de piese auto ti-a adus piesa gresita.
    Vad ca difera si ca lungime, ce ai cumparat tu are 750mm si cea care iti trebuie are 1760mm.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2017
  18. Catabiti 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 benzina ALT
    Audi66, înțeleg ce zici și îți mulțumesc pentru răspunsuri. Sonda am cumpărat-o singur, dacă este de înșelat, m-am înșelat singur...dar să fie oare așa mare diferență între ele? Par identice. Se poate să fie catalizatorul oarecum înfundat din cauza faptului că s-a mers mai mult cu sonda lambda arsă? Menționez că așa am cumpărat mașina
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    10cm diferenta nu ti se par suficienti ? Daca nu existau diferente intre cele 2 sonde, aveau acelasi cod. Din moment ce au coduri diferite, exista si diferente. Stii vorba aia, seamana dar nu rasare.
    Cumpara si monteaza sonda corespunzatoare motorizarii tale, dupa aia te intrepti catre alte cauze.
     
  20. Catabiti 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, 2.0 benzina ALT
    O să încerc, mulțumesc frumos. Un an plin de împliniri și realizări, la mulți ani!
     

Distribuie pagina asta