1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. andrei.c

    andrei.c 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2002
    Salutare la toata lumea.
    Cam de vreo 2 luni ma confrunt si eu cu ceva asemanator. La relanti are mici smucituri, nu merge rotund si nici acul la turometru nu e stabil, are mici oscilatii. Smuciturile astea is ca si cum cineva ar gatui furtunu de benzina si masina tinde sa moara.
    I-am schimbat filtru de aer si de benzina, bujiile, am curatat clapeta si am adaptat-o, i-am facut 3 teste cu Vag Com-uri diferite si nu are nici o eroare. Sondele sunt in parametrii, compresia in cilindrii e buna, relantiul e undeva pe la 670-680rpm (cik e bun mie mi se pare un pic cam mic).
    Daca mai stiti si altele ce ar putea fi cauza as ramane dator.
    Multam fain
     
  2. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    uite-te pe la injectoare sa nu ai depuneri pe e,e si mergi cu ea mai turata prin oras, cam la 3000 de ture. cand ai un sfert din rezervo. baga Carrera 99 de octani si dute la drum mai lung cu ea sa-ti arzi depunerile de pe injectoare. daca nu merge nici asa dute in service.
     
  3. speedy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, 2004
    mergi cu ea turata, cauta sa schimbi cam pe la 3500-4000 turatii, si daca poti da-o mult in frana de motor sa o cureti si asa cum a zis si andreas scoate-o la drum lung, si baga 99 de la petrom.
     
  4. andrei.c

    andrei.c 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2002
    mersi fain de sfaturi baieti. acuma in weekend o sa incerc cu 99 de petrom sa vedem. va anunt de rezultat. :)
     
  5. andrei.c

    andrei.c 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2002
    Am umplut rezervoru cu 99. Am fost pana la Baile Felix (am zis sa fie utila iesirea sa nu ard gazu aiurea). Schimbam undeva chiar si la 5000, schimbari sunt, in sensul ca acuma tremura si mai constant mai ales la rece. Alte pareri in afara de service ca iara ma duc la aia si imi pun testeru si zic ca e bun tot??
    Si inca o chestie acuma cand opresc motoru masina are o tremurare.
     
    Ultima editare: 10 Mai 2009
  6. speedy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, 2004
    atunci incearca sa faci ceea ce am facut eu.
    curata clapeta de acceleratie.
    asa imi facea si mie oscila la relantii.
    am crezut ca e debitmetru sau sonda, dar am scapat ieftin cu curatarea clapetei de acceleratie
     
  7. andrei.c

    andrei.c 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2002
    @speedy...in postul 13 am scris tot ce i-am facut, printre car si curatarea clapetei si nici un rezultat.....
    m-am mai gandit la o chestie, cat de relevanta e nu stiu: am avut o dacie pe injectie si duap un timp tremura rau la relanti si mai avea momente cand se tura de isi lua zboru si nu isi revenea decat daca opream motoru...am schimbat senzoru de temperatura din chiuloasa si masian a mers ca noua si inca merge la nou proprietar.... ar putea fi asa ceva si la Audi?
     
  8. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    salut .acum 5 zile mio cedat pompa de apa.acum 2 zile am schimbat tot pompa de apa tot kitu de distributie,toate bune pana astazi.
    merg pana in oras 20 min pe caldura asta la un mom dat observ ca imi creste temperatura la apa cam pe la 95 de grade(mentionez ca termostatu lam schimbat acum 1 luna)
    ce sa fie dati-mi un sfat.mecanicu spune ca am ars garnitura de chiuloasa cat am mers cu pompa de apa stricata(mentionez ca am mers cam 10km cu ea asa dar am tinut caldura la maxim sa mai trag din caldura motorului.
     
  9. florinnegoescu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    audi A3 2004
    chiulasa arsa

    Eu am un A3,TDI 2000cc,din2004, am avut aceleasi probleme,si nu i-am crezut pe cei de la audi.Am schimbat garnitura cu prezoane si nu am scapat de problema pana nu am schimbat chiulasa,iarasi prezoane garnitura etc.La reprezentanta super scump, aprox,7000ron cu tot cu schimb de ulei,(plus 1800ron la un mecanic inloc garnit prima rep.)Din exp.sigur este chiulasa La modelul tau posibil sa fie mai ieftin.
     
  10. andrei.c

    andrei.c 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.6 AVU, 2002
    7000 de lei??? enorm de mult
     
  11. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    salut

    am un audi a3 1,6 benzina din 2000 si vreau sa schimb garnitura la chiloasa dar nu stiu cate kg forta sa aplic pe suruburii la cheie stie cineva?
     
  12. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    uite.....
     
  13. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    @SwatCat de la ce masina/motor este aceasta schema?
     
  14. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    audi a3 1.6l apf.... dar la benzine sunt cam toate le fel la strangere
     
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    inseamna ca este ok pt ce are nevoie colegu'
    De unde ai luat informatia? ma gandesc ca am putea gasi si pentru alte motoare nu?
     
  16. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    ms mult swat cat am fost la reprezentantza si mi-au aratat ceva la fel
     
  17. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    elsawin... carte de service pt tot ce inseamna vag
     
  18. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Sall ... Am schimbat garnitura de chilosa si am inteles ca dupa cativa mii de km trebuie stranse din nou suruburile de la chiuloasa. Este adevarat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  19. VALER-CLAUDIU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 B5 1,9tdi
    Buna Tuturor. Am Un Audi A3 1,6 Din 2002 Cod Motor Avu. Zilele Trecute Mi-a Aparut O Problema La Care Inca Nu Am Gasit Rezolvarea. In Timpul Mersului Mi-au Picat Acele La Zero. Cand Am Ajuns La Destinatie Am Oprit Motorul Si Cand Sa O Pornesc... Pace. Nu Se Mai Aprind Becurile In Bord Cand Pun Contactul. Geamurile, Farurile, Alarma Functioneaza. Dar Nu Porneste Motorul. Cateodata Porneste Dar In Sec 2 Se Opreste. NU MAI AM TENSIUNE IN BORD.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2011
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi ca mai mult ca sigur ai o problema cu bateria masini sau ceva pe partea electrica (alternator, consumatori ascunsi, etc.). Fa o diagnoza la masina in mod obligatoriu si ia legatura cu un electrician auto. Bafta.


    O seara buna
     

Distribuie pagina asta