1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. george_chifan

    george_chifan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 16 2001
    Din ce am vazut eu in alte topicuri ar fi vorba de acel senzor G28. Nu stiu cum se manifesta el exact cand este defect. Nu i-am facut inca nici un test pentru ca e adusa de o luna jumatate. Dar as prefera sa stiu dinainte sa nu ma duc la mecanic sa imi spuna tot felul de probleme.
    Multumesc mult!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2012
  2. razvanvl

    razvanvl 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    A3 1.6 2003
    George intai incearca sa pui un tester pe masina (vag-com),probabil gasesti un coleg in Roman sa te ajute si vezi daca ai vreun cod de eroare.
    Cand este defect sensorul de turatii G28 masina porneste mai greu si face tot felul de figuri in mers (poate sa iti intrerupa, sa iti moara motorul in mers, sa dea in nas si sa piarda din putere etc..) dar nu ai de unde sa sti pana nu faci o testare si eventual un log in mers iar pe urma poti sa ne spui ce cod/uri de eroare ai si in functie de acestea te putem ajuta/indruma.
    Numai bine!
     
  3. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Curata clapeta de acceleratie.

    Sonda lambda da vreo eroare? Poate nu sesizezi turatia, la mine inainte sa schimb sonda se tura motorul dar nu tragea, dupa aia nu am mai avut probleme si a trecut un an de atunci, ciudat nu? :)
     
  4. george_chifan

    george_chifan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 16 2001
    Inca nu am reusit sa o pun pe un tester. Am sa vad, ma duc in perioada urmatoare sa fac un test.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2012
  5. stanesc

    stanesc 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2010
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    audi a3 1997 1.8 20v
    andrei.c si mie mi-a facut asa in acelasi fel ca la tine si a fost clapeta de acceleratie.

    VALER-CLAUDIU am patit si eu problema care o ai tu, asa mi-a murit bateria dintr o data. incearca alta baterie ca nu te costa nimic doar sa apelezi la un prieten.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2012
  6. paulvyky 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3, AEH, 1999
    Am un A3 din 98, 1.6 benzina si la relanti nu-mi merge motorul rotund. Cateodata ii scade turatia, ca si cum ar avea o bujie sau ceva care nu ii da impulsul. Bujiile sunt noi, fisele noi, testat cu vag com, nicio sonda defecta din spusele celui care mi-a testat, injectoarele nu le-a putut verifica, deoarece interfata nu avea asa ceva. Care sa fie cauza? Consumul la relantii, undeva la 1 L
     
  7. george_chifan

    george_chifan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 16 2001
    Am reusit sa fac 3 testari ale masini, 1 la reprezentanta Skoda, 1 la un service autorizat Dacia si unul la o persoana fizica si toti mi-au spus ca nu am nici o eroare din computer.
    Am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat filtru de benzina si tot are fluctuatii ale relantiuluii. Singura diferenta aparuta este ca nu mai face fluctuatia mare la pornire ci la 1 minut dupa pornire.
    Mai am un furtun mai gros care vine de undeva din partea de jos a motorului si intra in gura prin care pui ulei la masina si apoi se duce in furtunul mare care vine din filtru de aer si se duce in clapeta.
    Nu stiu cum sa fac.
    Tin sa precize ca nu am reglat clapeta cu VAG ci prin scoaterea bornei de baterie.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2012
  8. enea.aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    koln
    Masina:
    Audi A3 8L ,1,6-1998
    Salut,
    Am si eu o problema care ma framanta tare: am avut probleme cu circuitul de racire, adica ulei in apa [fara apa in ulei], fierbea apa, dupa un timp disparea, miros de gaze in borcan si am zis sa desfac motorul,ce am si facut. Am ajuns la garnitura de chiuloasa implicit si la chiuloasa.
    Problema sta in felul urmator: am observat intre supape, adica portiunea aia mai subtire ca sunt la trei dintre ele, mici fisuri. Sa fie oare o problema pentru chiuloasa aceste fisuri ? Multumesc pentru raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2012
  9. florin_323 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2012
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    A3,8L,1998,1.6 AKL
    Asta pentru ca nimeni nu da replay.In orice caz am rezolvat problema.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nimeni nu este obligat sa raspunda pe forum. Raspundem in masura in care cunostem rezolvarea unei probleme nu sa ne aflam in treaba si sa facem conversatie.

    Daca ai rezolvat probema care ai avut-o normal ar fi sa spui si cum ai solutionat-o ca alta data sa nu mai scrie cineva ceva asemanator si pe urma sa faca ca si tine: adica sa tot scrie mesaje pe care sa le repete si pe urma sa se supere ca nu ii raspunde nimeni. Ok ?
     
  11. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Pai din ce inteleg eu aici e fisurata chiulasa .....

    In cazul asta cred ca ai nevoie de alta chiulasa.


    Mai bine pune niste poze sa vedem mai bine.
     
  12. enea.aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    koln
    Masina:
    Audi A3 8L ,1,6-1998
    O sa incerc sa fac ceva poze. Oricum am comandat o chiulasa de la dezmembrari. Este fisurata ca un varf de ac intre supape unde este portiunea aia subtire, chestia este ca doar aluminiu este crapat nu si inelele sau conturul ala pe care calca supapa. Multumesc

    Pozele:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Aug 2012
  13. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Dupa cum vad e bine ca ai comandat alta chiulasa pentru ca asta nu cred ca mai e buna....
     
  14. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a3 2003
    Pai sa zicem ca ar exista decat aceasta fisura cu adancimea de 2mm. Ce ar influenta ? eu cred ca nu aia e problema si ca garnitura de chiulasa s-a dus. Acum depinde si cat ai dat pe acea chiulasa. Eu as fi riscat cu o garnitura noua prima data.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Aug 2012
  15. enea.aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    koln
    Masina:
    Audi A3 8L ,1,6-1998
    Pe chiuloasa am dat fix 135 euro aici in koln,chiuloasa are tot pe ea supape,axa,etc si par intr-o conditie destul de buna,faptul ca nu am incercat cu chiuloasa veche nu am vrut sa risc,iar trebuie deschis motorul,etc
     
  16. cosminpl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AEH
    Cum ai rezolvat problema? Ca si la mine variaza turatia.
     
  17. gicul 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.6,1998
    Salutari !

    Am o problemuta si nu stiu incotro s-o apuc.

    La a3-ul meu 1.6 benzina . La rece (motor) sau dupa ce a stationat mai mult masina imi invarte muuuuult electromotorul pana porneste. Porneste la prima cheie dar dupa ce invarte foarte mult.

    Ce sa ii fac ? Am schimbat toate filtrele si bujiile. Bateria e aproape noua si electromotorul reconditionat (scartaia cand invartea masina mai mult).
     
  18. raduro1985 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2000
    gicul In general cand pornirile se fac greu, cauzele sunt in special din cauza amestecului necorespunzator carburant-aer. Cauzele mai ales atunci cand pornirile grele se produc dimineata (sau cand masina sta ceva mai mult nepornita), cumva benzina din rezervor ajunge mai greu pana la motor. - Nu sunt mecanic, dar stiu ca de fapt, cand pornesti dimineata spre exemplu, primele picaturi de benzina nu sunt din rezervor ci din clapeta sau oricum de la distanta mica de motor. (asemanator carburatoarelor vechi care aveau in interior acel "vas" cu plutitor).
    Deci probabil, cumva acea benzina se evapora peste noapte.
    Nu stiu sigur cat are importanta, dar incearca mai intai sa pui contactul de 2-3 ori si abia dupa aia da-i cheie!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  19. aly_men88 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2013
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a3/ 1.6benzina/ 1997
    Salutare,
    A si eu o problema cu masina mea un audi A3 8 1.6 benzina: am lasat-o in garaj 1 an de zile iar cand am vrut sa o pornesc nu a mers. I-am luat alta baterie, a pornit si dupa 1 minut s-a oprit si nu-mi mai porneste deloc. Ce are ? Va rog ajutati-ma. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iul 2013
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica pompa de benzina.
     

Distribuie pagina asta