1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Va salut!
    De curand am curatat clapeta de acceleratie la masina din semnatura si i-am facut adaptarea cu VCDS.
    Problema este ca,dimineata la prima cheie motorul da vreo 2-3 rateuri si se opreste.La a doua cheie totul merge normal.
    Problema apare doar la prima cheie cand motorul e rece.
     
  2. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    Am avut si eu chestia aia trebuie facut Readiness-ul. ai sters cumva valorile 'invatate'? nu e destul sa faci doar adaptare la clapeta trebuie sa faci si la solenoid EGR care nu stiu exact la ce grup este. Cel mai usor iti setezi/adaptezi clapeta si restul de senzori, daca faci procedura de 14 pasi de la Readiness. Stergi erorile (chiar daca nu ai) mergi la Readiness (Engine) si faci ce iti spune acolo si o sa revina. Inainte de a apuca incalzeste motorul pana la 80 de grade minim.
     
  3. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Da,am sters valorile invatate.
    O sa incerc sa fac Readiness-ul si sa vad cum se comporta dupa.
     
  4. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    dupa ce faci Readinessul, prima pornire la rece (adica in dimineata urmatoare) nu va fi cea mai buna deoarece adaptarea a fost facuta la cald dar dupa aceea cu urmatoarele nu vei avea probleme
     
  5. calin22 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2013
    Locație:
    reghin
    Masina:
    audi a 3,1.6 benzina,1997
    Am si eu un audi A3 8L si nu imi da aprindere din bobina de inductie. Am schimbat bobina am pus una noua si tot asa face invirte motorul dar nu da scinteie. Ce pot face ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Aug 2013
  6. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    imobilizerul de obicei taie scanteia si pompa de benzina, trebuie verificat in directia asta, trebuie un test sa vezi ce-ti arata
     
  7. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Am facut Readiness-ul si uite ce mi-a dat:
    [​IMG]
     
  8. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Salutare!
    Astazi am refacut Readiness-ul si totul a fost ok.Masina porneste acum foarte bine.
    Multumesc!
     
  9. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Salut baietii, ce poate insemna cand gazele emise miros a benzina ? Mentionez ca nu ma pricep la masini, si as vrea sa invat treptat, mai ales ca iubesc Audi`urile !
     
  10. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Tin sa mentionez ca acuma de dimineata i-am dat o cheie am accelerato putin noxele inca miros a benzina mai puternic si a lasat o pata neagra nu puternica pe asfalt... Tin sa mentionez ca inainte sa cumpar masina a stat nemiscata aproape 2 luni. Poate aveti o idee ce ar putea fi!
    Multumesc!
     
  11. bogdan iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2013
    Locație:
    rm valcea
    Masina:
    audi a3 ahf 1999
    Salut
    Am un audi A3 1.9 TDI 1999 110 CP:
    - a inceput prin a se opri motorul in mers, a doua zi nu a mai pornit
    - am incercat sa i fac o testare si nu se mai conecteaza la calculatoru motor
    respectivu mi-a zis ca e ars calculatoru (centru de comanda) si ca din cauza instalatiei electrice a masini s-ar fi ars (un scurt ......) nu prea ma lamurit.
    Ma puteti ajuta? multumesc
     
  12. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    mai intai verifica daca cablurile de la ECU nu s-au oxidat sau daca fac contact.
     
  13. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Si eu am patit la fel.
    Am scos mufa de la ECU,am dat cu spray de contacte si merge excelent.
     
  14. razvaneison

    razvaneison 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3,1.6,2001
    Salut

    bun recent am achizitionat si eu un audi a3 1.6 benzina 2001. cand l-am luat toate bune nimica stricat. Dupa ce m-am dat eu putin mai sport cu el am observat ca atunci cand il pornesc merge vreo 10 20 secunde in 3 pistoane si scoate fum alb. dupa isi revine. am fost am puso pe tester miau zis ca am rateu pe un cilindru(bujie sau fisa defecta) mai nou am observat ca pierd lichid de racire dar ieri dupa ce am oprit motorul am auzit un usor fasait cand am deschis capota am observat ca se aude de langa rezervorul pentru lichidul de racire aici presupun ca este o mica fisura sau ceva si la presiune scoate lichidul afara probelma e ca nu am vazut nici o pata sub masina iar initial am zis ca mi sa ars garnitura de chiuloasa dar nu am ulei in lichidul de racire. a si inca ceva lichidul de racire are usor un miros de benzina.
    Va multumesc
     
  15. valia3 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a3 8l, 1.6 apf, a.f.1999
    Si eu pierdeam lichid de racire, acul statea mereu la 90 grade, nu s-a supraincalzit.La pornire aproximtiv 30 sec. pornea in trei cilindri si scotea fum albastru-albicios.daca o acceleram la relanti, isi revenea,in sarcina sau la drum intins mergea normal fara trepidatii.Problema cu pornirile si cu pierderile de apa s-au rezolvat dupa ce am desfacut motorul.Verdict-garnitura chiulasa fisurata.Acum functioneaza perfect, nu oscileaza deloc la relanti si nu mai pierde apa.
     
  16. razvaneison

    razvaneison 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3,1.6,2001
    Ok mersi mult de sfat o sa o duc la cineva sa o verifice. dar am uitat sa precizez am puso pe testar si mia iesit rateuri pe cilindru 1 aia sa fie ccauza?
     
  17. valia3 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a3 8l, 1.6 apf, a.f.1999
    Rateuri ar putea sa fie si de la o benzina mai slaba, bujii neschimbate la timp.Precizez ca mie imi consuma apa cam 200 ml la 150km.Sper sa nu fie nevoie sa schimbi garnitura, sau mai rau, blocul motor!
     
  18. razvaneison

    razvaneison 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3,1.6,2001
    baieti problema rezolvata. mai intai am schimbat bujiile recomand NGK-uri IRIDIUM eu am dat 70 lei pe bucata dar isi fac treaba dupa asta motorul mergea ca nou dar pierderi de agent de racire tot aveam asa ca am schimbat si garnitura de chiuloasa, si toate bune si frumoase.
    Bafta!!!!!
     
  19. alin33 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2013
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    A3 1.6 1999
    Am si eu o problema la audiul meu. De curand am cumparat un audi A3 8L motor 1.6 an 1999. Masina nu a circulat in tara. Dupa ce am platit taxe si tot ce a fost de platit am dus-o la service pt a-i schimba kit distributie, ulei, filtre.
    Problema pe care o am este urmatoarea: dupa ce motorul s-a incalzit si ii dau putin in "gura" adica peste 3500 ture incepe sa scoata un fum urat in spate. Daca merg frumos cu ea nu am nici o problema. De cand am schimbat uleiul adica acum 350 km am adaugat vreo 200 grame de ulei. In rest masina se comporta normal nu tremura, nu intrerupe. Mecanicul a spus ca una dintre fise este roasa de un sobolan sau ceva (este putin piscata). Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat as fi tare fericit. Merci.

    Aaa, era sa uit, de la cine am cumparat masina ("gunoiul" ca nu pot sa ii zic pe nume) a scos ceramica din catalizator.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2013
  20. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Fumul negru doar la turatii ceva mai mari poate fi din cauza ca masina a fost folosita in regim sub-turat, ceea ce a dus la depuneri pe esapament.

    Eu am avut surpriza sa ma pomenesc ca una din masinile mele, la care i-am schimbat toba de espament (sh) a inceput brusc sa scoata mult fum negru, esapamentul (tobe+tevi) se incingea pana aproape de rosu din cauza arderii depunerilor, dar dupa cateva zile de mers la turatii ceva mai mari prin oras (3000-3500 rot/min) esapamentul s-a autocuratat si problema cu fumul a disparut. Altii care au avut depuneri pe esapament din cauza mersului sub-turat (fie benzina, fie diesel) au scapat de fum doar dupa ce au mers in afara orasului mai multi km cu turatii ridicate (3500-4500 rot/min in treapta a patra).
    E adevarat insa ca eu nu aveam consum de ulei, dar nici in cazul tau nu cred sa fie foarte mare problema consumul de aprox 0,5-0,6 l ulei la 1000 km.

    Lipsa catalizatorului nu are legatura cu fumul negru, eu la masina de care pomeneam am eliminat de mult catalizatorul, i-am lasat insa sonda Lambda ca sa poata da informatii calculatorului si in afara de cele cateva zile (4-5 zile) pana s-a autocuratat toba sh nu am avut in veci probleme cu fumul, desi motorul respectiv este vechi (Ford, fabr 1991) ...
     
    Ultima editare: 26 Dec 2013

Distribuie pagina asta