1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 benzina la A4 B5 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de markw, 5 Mai 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Puiu Nicolae apreciază asta.
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pompa de benzina ai verificat-o? Defectarea ei nu apare pe tester.
     
    Puiu Nicolae apreciază asta.
  3. Puiu Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHL 1998
    Pompa de benzina este ok. Am uitat sa precizez in postul anterior. Culmea e ca nu face mereu asa are ea toane. Astazi dupa ce am fost iar la mecanic si am facut un test totul era ok, masinuta mergea struna. Am ajuns acasa, am parcat masina si cand sa plec aceeasi problema...
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Incearca cu o alta pompa de benzina pompa ta poate fii pe duca si face figuri cand vrea ea
     
  5. Puiu Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHL 1998
    Am verificat pompa si imi scoate 7 bari presiune. Din ce am citit pe forum raman la clapeta de acceleratie. O duc maine la curatat si sa vad ce imi zice mecanicul dupa.

    Sa va spun drept nu am asteptam la una ca asta. Am investit aproximativ 5.000 de lei in UDI al meu. Am schimbat distributie, pompa de apa, filtre, placute de farna, discuri de frana fata spate, telescoape fata spate, arcuri fata spate, capete de planetara, bujii, bobina de inductie, aproximativ jumatate de masina. Efectiv parca mi-a cazut o caramida in cap. Tin sa precizez ca am fost la 5 mecanici de joi incoace si nici unul nu i da de capat problemei. Am epuizat toate resursele. Oricum va multumesc tutror pentru raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Apr 2016
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Scoate-i mufa din clapeta de acceleratie. Daca iti merge bine cu mufa scoasa atunci buba e la clapeta. Cu mufa scoasa vezi ca nu se mai tureaza singura la rece si trebui sa o ti putin din pedala pana se incalzeste putin.
     
  7. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ai zis ca ai schimbat si distributia.... Sigur a fost pusa bine la punct?
    Daca mergea bine masinuta inainte sa umbli la motor, atunci verifica in sens invers unde si-a bagat mainile mecanicul ;)
     
  8. Puiu Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHL 1998
    Ionut lucian am sa incerc astazi. Culmea este ca acum 5 minute a pornit foarte bine masina si aseara ti-am zis ca mergea in 3 pistoane. Eu tare ma gadesc sa nu fie de la bobina de inductie, sa fi avut noroc cum am eu de obicei si sa o fi luat rea de noua :))


    coco_catalin in Februarie am schimbat distributia si a mers ceas pana acum. Am fost la amicul meu mecanic care a lucrat la masina asta si a zis ca nu are cum sa fie sarita de la punct de indata ce masina porneste la sfert de cheie. Cum am am zis si mai devreme cand i-am raspuns lui Ionut, totul este din aprindere zic eu. Oricum ii fac toate testele posibile.
     
  9. AndreiDragos

    AndreiDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6i
    Salut baieti , dupa ore si zile de cautari fara raspunsuri.Mi-am facut curaj sa-mi fac cont aici pe forum.
    Am un Audi A4 B5 1998, masina a fost adusa din Germania in 2013 , si eu am cumparat-o acum 2 luni si cred ca am facut o prostie foarte mare ca nu am fost cu ea la un mecanic inainte.
    Masina trage foarte bine, nu am probleme. Singura problema ar fi ca imi scoate mult fum alb si la rece si la cald atunci cand o turez 2000-3000 ture
    Am schimbat recent uleiul cu Liqui Molly 10-40 + tratament de ingrosarea lui tot de la ei.
    Imi manca ulei iar apa imi scade cam cu un deget pe 2-3 saptamani. Motorul ajunge destul de rapid la 90 grade si ramane acolo. Se tureaza putin la rece singura.
    Poate sa fie de la bujii problema ca mi-a spus un mecanic ca sunt cam praf.
    Va rog ajutati-ma am cautat in multe locuri si nu am gasit o problema ca a mea.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Posibil sa ai garnitura de chiulasa ciupita. Si daca iti papa ulei poate fi de la segmenti sau semeringurile de supape. Cat ulei iti consuma ? Verifica si vezi daca iti pierde pe undeva antigel si ulei. Uita-te in spatele motorului la furtunul ce merge in calorifer sa nu fie ud pe acolo poate sa piarda antigel. Uita-te pe la semeringul de la axa cu came poate pierde ulei si nu se vede vezi si pe la garnitura de la capacul de la tacheti sa nu piarda ulei. Daca nu pierde pe nicaieri atunci tre segmentat motorul si schimbata garnitura de chiulasa si daca tot demontezi chiulasa ia si un set de semeringuri de supape. Cost estimativ cam 1.200 / 1.500 lei cu tot cu manopera daca necesita segmentare.
     
    AndreiDragos apreciază asta.
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ar fi nimerit sa faci o scanare cu vcds sa vezi ce erori ai,ar trebui sa a ceva erori stocate in ECU,apoi poti treage o concluzie mai clara.

    10% in exterior este mult ,nici macar 1.8i si 1.8T nu au consumul asta afara.

    Nu te ingrijora,masina are o singura problema nu mai multe.
    -In primul rand pompa ta scoate max 4 bari nu mai mult,cine ti-a masurat nu a masurat ok .
    -Alt lucru mare grija daca ai schimbat distributia recent si incepe sa porneasca si mai greu,mergi la mecanic si pune-l sa o demonteze inca o data ceva nu este ok acolo.
    -sa presupunem ca distrib este ok ar fi semne de pompa de benzina obosita,poti merge asa dar se poate opri brusc pe neanuntate.
    -te-ai grabit schimband piese deavalma ai intrat in panica foarte rar am intalnit o piesa noua pentru Audi sa aiba un defectdin fabrica,din punctul asta de vedere nu te ingrijora.
    Succes.
     
    Ultima editare: 30 Apr 2016
  12. Solomon 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1995
    Salut baieti
    Am si eu o problema cu un Audi A4 B5 din 1995 1,6 benzina care are mici fluctuati la relanti si in mers merge cam sacadat, sa zic asa. Ma puteti ajuta cu o parere ? Mentionez am schimbat buji + fise + filter si nu am constatat nici o imbunatatire.
     
    zoli80 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral incet si cu rabdare http://www.clubaudi.ro/threads/tura...-b5-benzina-probleme-cauze-si-rezolvari.8080/ si urmeaza toate sfaturile si procedurile de remediere din topicul atasat.
    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil. Pe viitor nu mai scrie in mai multe topicuri acelasi mesaj pentru ca oricum sunt sterse (mesajele care se repeta) dar tu risti sa fi penalizat pentru postari abuzive si in mod repetat al aceluiasi mesaj. Multumesc pentru intelegere.
     
  14. zoli80

    zoli80 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2014
    Locație:
    gornesti
    Masina:
    audi a4 1.6 1996 automat
    Nu sunt masini puturoase daca este intretinuta cum trebuie. Si eu am 1,6 cu cutie automata dar sunt multumit de felul cum accelereaza.

    Solomon incearca alt debitmetru aer si alta sonda Lambda.
     
  15. AndreiDragos

    AndreiDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6i
    Salut din nou baieti deci se pare ca trebuie sa segmentez motorul dupa cum a spus Ionut lucian. Imi manca cam 1l ulei la 500km in oras (mers destul de sportiv) si scoate fum alb cand ambalez motorul , am ulei 10w40 Liquy Molly.
    Din cate am inteles daca segmentezi un motor nu va mai fi la fel , apa nu mi pierde deloc doar ulei manca.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca mecanicul ce va segmenta motorul stie ce are de facut si vrea sa faca treaba buna vei fii surprins ca va merge mult mai bine. O segmentare nu iseamna doar sa inlocuiasca segmenti de pe pistoane ci si o curatire teminica a motorului ( galerie de admisie supape scaune de supape si inocuit semeringuri supape curatat galerie de evacuare si toata qluasa )
     
  17. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Salut,
    Sper să fiu în topicul care trebuie.
    Am acest motor alz și a început să mănânce ulei după ce am schimbat termostatul. Mașina înainte nu înghițea decât 1l la 10k și asta doar când era condusă sportiv/drum lung (bine, acum am dedus că doar atunci când se încălzea motorul).
    Imediat după ce am schimbat termostatul a luat 1l și la sfatul mai multor colegi am schimbat uleiul de la 10w40 castrol la 5w40 motul. Acum a mai înghițit 1l în 1k.
    Am făcut un test de compresie și mecanicul a spus că e în parametrii ok aproximativ 7,8 / 7,8 / 9 / 9 (motor călduț)
    Mașina are în teorie 140k km.
    Fum scoate mai rar, în special când e turată mai tare.
    Din ce am mai citit, problema ar fi la simeringuri și nu neapărat să ceară segmentare dar nu știu ce să zic și vă cer vouă un sfat pentru că să dau niște bani doar pe simeringuri și să nu se rezolve problema plus necunoașterea km reali mi se pare dificil

    Numai bine și îmi cer scuze pentru "wall of text".
    Acum ia cam 1l la 1k. Imediat
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ceri un sfat inutil. Trebuie sa desfaci motorul fara alte intrebari. Nu ai cum sa remediezi altfel pierderea aia. Nu mi se pare normal cum pui problema vis-a-vis de costuri. Cand ai cumparat masina nu te-ai gandit ca trebuie sa o si repari daca se strica ?
     
  19. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Îți mulțumesc pentru răspunsul prompt dar m-ai înțeles greșit. Eu am detaliat problema tocmai pentru a nu se produce acest lucru.
    Ok, pe scurt. Are cineva idee de ce mănâncă ulei de când am schimbat termostatul? (edit: atunci când ajunge la 90*)
    Iar compresia "aproximativ 7,8 / 7,8 / 9 / 9 (motor călduț)" , din experiența voastră, este una ok sau una care cere segmentare?
     
    Ultima editare: 9 Iul 2016
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce treaba are cati km are motorul? Daca merge bine, merita reparat.
    Iar daca tu crezi ca de cand ai schimbat termostatul iti mananca ulei (desi eu ma indoiesc) schimba-l din nou.
     

Distribuie pagina asta