1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    Se pare ca am gasit o posibila problema, am scanat azi si mi-a dat urmatorul cod de eroare:

    004243 - Bank1: sistem de masurare combustibil 2. defect de functionare
    P1093 - 008 - semnal implauzibil - intermitent
    împrejurãri cod:
    Starea defectului: 00101000
    Priorit.defectului: 0
    Frecv. defectului: 3
    rulaj: 102832 km
    Indicator de timp: 0

    împrejurãri cod:
    RPM: 1731 /min
    sarcinã: 10.2 %
    vitezã: 51.0 km/h
    temperaturã: 87.0*C
    temperaturã: 27.0*C
    pres.absolutã: 960.0 mbar
    tensiune: 14.351 V

    Simptomele la mine sunt ca din cand in cand(cam o data la doua zile) "pica" acceleratia ptr o secunda dupa care revine.

    Pe google am cautat si zice ca procedure in acest caz e:
    Check Fuel Pressure (on FSI engines High and Low Fuel Pressure System)
    Check Fuel Pump (High Pressure System)
    Check Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
    Check Fuel Filter and Filter in Fuel Pump Casing
    Salut. pdm1985. Aceeasi eroare si simptom are si masina mea . Poti te rog sa imi spui cum ai rezolvat problema ?
     
  2. pdm1985 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI, 2006
    Vio4 Dupa cum am discutat, nu am aflat inca care este problema nici la mine, merg de 2 ani cu ea asa, dar m-am obisnuit.

    La mine se manifesta aleatoriu cam de 1-2 ori pe saptamana. Am schimbat bujiile, filtru de benzina si o valva "Diverter Valve" dar tot pe degeaba.

    Oricum deja am facut 40 mii de km, de cand am cumparat-o la 100.000 km, acest simptom s-a manifestat inca de la inceput.

    Precizez ca valva pe care am schimbat-o este 06F145710G, dar se pare ca la codul de eroare indica "Check Fuel Pressure Regulator Valve (N276)".

    Aceasta N276 are codul OEM 06E906051K. Posibil ca aceasta sa fie problema, nu mi se pare nici asa de scumpa ~ 200 RON.

    Sper sa aflu si eu ce este :)
     
    Maruta apreciază asta.
  3. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Zgomot la decelerare

    Salut, am si o problema la un a4 b7 2.0 tfsi, la decelerare se aude un bazait de la motor, doar afara si pe liber, dar și când este in frână de motor cu geamul deschis. De la reprezentanta mi-au zis ca pare un sunet de la un tachet, ca se descarca de ulei. Sa fie acel tachet de la pompa de benzina despre care tot se vorbește ca trebuie schimbat la 30mii? Nu este nici o eroare în bord si nu are nici o problemă motorul, merge rotund trage bine, resoftat la 250 cp. Am schimbat și evacuarea si la decelerare pe la 1400 rpm se aud cam tare tobele...in rest este destul de silențioasă evacuarea (catalizator sport + tobă intermediara sport + finale sport).
    Aștept păreri!
    Mulțumesc!
    :racer:
     
  4. sorinalexx 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 tfsi,2006
    Audi A4,2.0,tfsi 2006 PROBLEME ALIMENTARE

    Salut,
    Am un Audi A4 B7 2.0 TFSI an 2006 cu 200 de cp. Masina are momente cand se opreste la ralanti destul de des. Dupa, o opresc o las o jumatate de ora iar porneste merg cu ea si dupa, iar imi face aceeasi figura. Am schimbat de curand pompa de benzina, bujiile, filtrele toate, am facut schimb de ulei facut plus distributie.
    Am facut diagnoza si imi da presiune scazuta la combustibil. Va rog mult, ma puteti ajuta ? Multumesc anticipat.
     
    F.Florin apreciază asta.
  5. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Postează eroare care iti apara ca se ne putem da seama daca ai probleme cu presiunea la benzina pe partea de joasa presiune sau de înaltă presiune.
    Dupa ce clarificam acest lucru iti putem da sfaturi cam ce ai de facut mai departe.
     
  6. sorinalexx 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 tfsi,2006
    Low Pressure:Fuel regulation:Fuel Pressure Outside Specification
    P310B-008 sau 006 ca nu am facut poza bine.Implausible Signal
    Freeze frame:
    Fault status 01101000
    Fault priority 0
    Fault frequency 1
     
  7. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Ai o problema pe partea de joasa presiune.
    Primul pe care tb sa il verifici este senzorul G 410 conform TSB 24-08-58 emis de Audi.
    Daca senzorul este ok tb sa faci un log pe canalul 231 de pe engine/ measuring blocks pt a vedea presiunile pe care le scoate pompa de benzina si duty cicle al modulului de comanda al acestei pompe.
    Acum daca zici ca ai schimbat pompa si ai pus ceva de firma, iti mai rămân celelalte doua chestii si bineinteles sa verifici sa nu ai conducte sparte sau scurtcircuite intre ecu-modul comanda lpfp-pompa propriu-zisa.
    O sa postez maine un pdf despre cum sa verifici pompa si modulul de comanda cu un multimetru.
     
  8. sorinalexx 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 tfsi,2006
    Iti multumesc frumos o sa verific. Sper sa fie asta problema.
    Am uitat sa precizez ca mi-a ramas si acul de la benzina blocat, nu imi indica cat combustibil am. Cineva mi-a spus ca e din pompa de inalta presiune nu stiam ca are si de joasa. De ceva timp imi apare si martorul de la ulei, pun semnalizarea dar nu imi arata in bord, mi se mai stinge bordul dar ea porneste nu are nici o treaba. Am probleme pe partea electrica sau si altceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2015
  9. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Check engine aprins

    Salutare! Sunt proaspat membru Club Audi tocmai pentru ca sunt proaspat proprietar (de 2 zile) de Audi A4 2.0 TFSI Quattro, tiptronic.
    Toate bune si frumoase- sunt foarte multumit de masina- trage excelent- e remapata la o firma celebra din Bucuresti :)
    Venind cu ea spre casa (Bucuresti - Iasi), am vrut sa testez acceleratia de la 100 km/h pana la 160. S-a infipt puternic, doar ca s-a aprins check engine. Dupa cativa km am oprit motorul, repornit, martorul a ramas. Am ajuns acasa, m-am mai plimbat putin, am mai oprit motorul, l-am mai pornit- la un moment dat s-a stins martorul. Am mai mers asa cu ea vreo 30 de km, fara sa se aprinda.
    In urmatoarea zi am pornit-o la pranz- si la scurt timp s-a aprins martorul- fara sa pornesc de pe loc. Cand am ajuns acasa, am scanat-o cu VAG com si am obtinut urmatoarele:

    P0089- Valve for Fuel Metering (N290): Implausible Signal
    P0299- Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

    Eu n-am simtit nimic anormal in comportamentul masinii- e drept ca nici nu sunt obisnuit cu ea. Am sters DTC-urile si deocamdata nu s-a mai aprins martorul (cred ca am mai facut 10 km de atunci). Ar trebui sa imi fac griji? :)
    Ceva de schimbat?
    Multumesc.
     
  10. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Primul cod are treaba cu alimentarea cu benzina pe partea de joase : Pompa de benzina din rezervor, regulatorul electronic al acestei pompe, filtru de benzina sau senzorul g410 care măsoară presiunea de benzina înainte de pompa de înalte.
    Pentru al doilea cod primul lucru pe care l-as verifica ar fi diverter valve si apoi tubulatura de admisie sa nu aibă fisuri si sa fie stransa bine.
    Crede-ma si cu membrana dv fisurata pe jumătate din lungimea ei masina trăgea destul de bine, dar dupa ce am schimbat- o nu am mai recunoscut masina.
     
  11. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    E posibil din cauza primei erori sa consume ceva mai mult?
     
  12. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Cam la ce consum te referi? Nu cred codurile acestea sa aibă legatura cu consum mărit de benzina.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2015
  13. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    18 in oraș (Iasi) in condițiile in care nu am călcat-o foarte tare- si destul de puțin cu motorul rece.
    Si 11 Iasi-Câmpulung- si cu ceva drumuri pe munte (Rarau)
     
  14. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Cam mare consumul. Eu aveam consumuri asa mari când îmi făcea termostatul figuri si rămânea blocat pe deschis.
     
  15. AlexRadu18 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    1.8 tsi, 2007
    Buna ziua! Am si eu o problema cu masina mea. Problema persista de un an incoace, motor 1.8 160 cai. Relatiul este neregulat si nu vrea sa stea cum trebuie neam. Problema e ca atunci cand roata se invarte el sta undeva la 1400 turatii, si scade gradat o data cu scaderea vitezei-> 1250-> 1100-> 950 si acolo ramane. Pe tester acum imi apare eroare 001287, ceva legat de faptul ca relatiul e mai mare decat trebuie. Azi am schimbat senzorul de turatie de pe volanta, intrucat asa mi-a spus un mecanic ca voi rezolva problema, insa fara succes. Masina are bujii schimbat acum 1 an, bujii denso, epurator (PCV) schimbat acum 4 luni, valva n75 schimbata, garnitura chiuloasa schimbata, clapeta curatata si calibrata. De un an ma chinui sa rezolv problema, insa nimeni nu ii da de cap. Am citit tot ce se putea citi pe forumuri, insa eu unu ma dau batut, nu stiu ce sa-i mai fac. Pe unele testere mai apare si eroarea p1297, ceea ce ma duce cu gandul ca s-ar putea sa fie defect N249 si de acolo toate problemele. Astept un raspuns din partea voastra, fie ca va dati cu parerea, fie ca ati trecut si voi prin aceasta problema.
     
  16. Ciomu23

    Ciomu23 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B7,2.0 TFSI 2006
    Sal.. Am o problema la un A4 B7 2.0 TFSI am schimbat clapetii de acceleratie si motorasul i ar acum mecanicul nu reuseste sa invete motorasul cu ECU,aveti idee care ar putea fi cauza problemei? Multumesc !
     
  17. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    06E906051K este codul pentru senzorul de presiune de benzina de pe rampa de injectie . N276 este regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si nu se vinde separat. Eu am schimbat senzorul de pre siune si nu s-a schimbat nimic, face la fel. Din ce am studiat pana acum se pare ca N276 ar fi de vina. Nu mai stiu ce sa verific , de aceea cine stie mai multe va rog sa dati un sfat. Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai eroarea specifica clar ca regulatorul de presiune N276 este problema. Daca nu se schimba separat ori reconditionati pompa ori alta pompa.
     
  19. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salut,

    Am fost ieri la service sa schimb distributia la masina din semnatura (B7 2.0 TFSI- BPG) si mi s-a atras atentia asupra unui zgomot al motorului (un ticait) ce suna cam asa:



    Din pacate mecanicul priceput din service-ul pe care il frecventam a plecat- si seful de service mi-a recomandat sa mai cer o parere cuiva. Experienta lor cu TFSI nu e foarte vasta. Am vorbit deja la alt service- pe saptamana viitoare am fost programat.
    Imi puteti spune pana atunci la ce sa ma astept? Seful de service m-a pregatit pentru ce e mai rau..
    Multumesc.
     
  20. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Din videoclip cam pare zgomot de intinzator de la lant. Cel putin teoretic masina ta fiind adusa din SUA tb sa aiba schimbata prin rechemarea Audi axa cu came si pompa de inalte - ai putea sa mai verifici si starea tachetului de la pompa de inalte.
    A mea a fost adusa din SUA si are schimbate axa si pompa de inalte cu cele revizuite.
    In orice caz tachetul de la pompa de inalte cam tb schimbat preventiv la 2-3 ani in functie de cati km faci.
    Incearca sa asculti in partea din spate a motorului sa vezi daca zgomotul este din zona lantului si a pompei.
    Daca lasi masina nepornita cateva zile, la prima cheie ai cumva un zgomot de lant zornait?
     

Distribuie pagina asta