1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. outkastt21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 2.0 tfsi 2006
    Dar schimba bujiile mai intai si sunt mai mult ca sigur ca ar fi ele de vina. Am fost la trei service cu ea si toti imi ziceau de bobina de inductie si bujii dar am fost la cineva mai priceput care a zis ca le ia prin eliminare verifica fiecare piesa in parte si vede exact. Intr-un final au fost bujiile, nicidecum bobina de inductie.
     
  2. C.H.C. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TFSI 170 CP 2008
    Am făcut o verificare cu testerul si erau doua erori: aer fals pe admisie si amestec sărac de aer la ralanti.
    Astăzi voi proba o alta valva PCV. Sper sa se rezolve. Tu ai pus vag-ul pe mașina înainte de a schimba bujiile ? Mașina are putere. Nu am observat vreo schimbare in mers. Doar consumul a crescut.
    Mulțumesc pentru ajutor.
     
  3. outkastt21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4 2.0 tfsi 2006
    La mine avea putere dar nu ca la inceput. Si mie mi-a crescut consumul. Aventura a fosta asa: am fost si am pus masina pe trei testere.

    La primul a fost asa si acesta ta m-a pus sa schimb doua valve la turbo, bobina de inductie si buji.

    20170111_052836.jpg

    Al doilea garaj cu tester mi-a zis sa schimb Air Intake Manifold adica piesa asta

    20170111_052642.jpg

    Si la ultimul care am fost a zis ca o verifica cap coada si a schimbat piesa asta si bujiile

    20170111_052634.jpg

    20170111_052748.jpg

    In Anglia cand te duci la service ei pun testerul si iti spune doar schimba aia, aia si aia, nu conteaza ca e o bujie sau doar altceva. Nici nu verifica piesele.

    Sper ca ti-am fost de ajutor. Sunt curios ce vei schimba. Posteaza dupa, te rog. O zi faina
     
  4. C.H.C. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TFSI 170 CP 2008
    Salut,
    Revin cu noutăți. Am schimbat valva PCV. Aceeași pe care ai indicat-o in ultima poza. Denumire completa: ventil de carter.
    Simptome initiale: ralanti fluctuant. Nu doar enervant dar si consum foarte mare.
    Problema s-a rezolvat. Va mulțumesc pentru ajutor.
     
    Tonita Marius și Maruta apreciază asta.
  5. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Pentru posesorii de 2.0TFSI: consuma la fel de mult ulei ca 2.0TSI de pe B8?(probleme cu pistoane ,segmenti etc.).
     
  6. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Stie cineva de la ce e sunetul ala cand las acceleratia?





    Mie in 2000km mi-a luat 400ml. 5W-30
     
  7. RCS

    RCS 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0TFSI B7 BGB 2005
    Salut,
    Sunt posesorul unui Audi A4 2.0 TFSI(cutie manuala ) cu 215.00 km la bord si de prin luna septembrie 2016 am urmatoarea problema: trepidatii in caroserie care incep de la 50 km/h(se simte in schimbatorul de viteze)si la 60 km/h nu se mai simte nimic dupa care incepe la 130 km/h-140 km/h si pauza in trepidatii pana la 160 km/h dupa care incep trepidatiile in caroserie.Fac precizarea ca in volan nu se simite nici un fel de trepidatie. Dupa numeroase vizite la mecanici, am schimbat pana acuma urmatoarele piese: planetare stanga +dreapta(complete), gume noi + jante noi, injectoare(toate 4)+pompa de benzina de inalta presiune(aici a fost descoperita o problema la un piston care era in pompa).Fac precizarea ca in bord nu se aprinde nici un martor luminos iar la testul pe calculator totul a fost ok.
    Multumesc.
     
  8. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    RCS poate fi volanta. Tampon cutie de viteze. Schimba uleiul din cutie

    Sunete ciudate auzi ? Se intampla si in frana de motor/scoasa din viteza indiferent de turatie ? In sarcina sau la mers constant sau nu conteaza ?
     
  9. RCS

    RCS 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0TFSI B7 BGB 2005
    Uleiul din cutie a fost schimbat anul trecut .
    Referitor la volanta, mi-au confirmat deja 3 mecanici ca nu sunt probleme cu volanta, deoarece o volanta defecta se manifesta altfel...am sa incerc sa merg si al alti mecanici sa vad si parerea lor in acest sens.
    Am sa verific si tamponul de la cutia de viteze...trepidatiile la viteza mica se simt in schimbatorul de viteze care trepideaza destul de serios iar la viteze mari trepidatiile nu se mai transmit in schimbator ci in caroserie.
    Intrebarea in toata ecuatia asta ar fi ce piesa sau angrenaj de la masina(motor, cutie, suporti samd) la o viteza de 50 km/h, din cauza defectiunii, incepe sa nu se mai comporte ok dpdv tehnic.
    Sunete ciudate nu se aud.Pe autostrada am scos masina din viteza si vibratia se mai simtea dar la o intensitate mai mica.Trepidatiile apar prima data la viteza de 50 km/h indiferent de turatie.La mers normal trepidatiile au o intensitate mai mica in schimb la accelerari mai puternice intensitatea vibratiei creste.
    Dupa 160 km/h trepidatiile dispar si reapar in zona vitezei de 200 km/h.
     
  10. addry 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI , 2006
    Salut,
    O problema cu un A4 b7 2.0TFSI, la rece porneste foarte greu ( undeva la a3-a sau a 4-a cheie), dupa prima pornire prolema dispare. O patesc de obicei dimineata fie vara fie iarna. A mai intampinat cineva problema asta? ceva rezolvari? La tester nu sunt erori, bujiile sunt schimbate dar nu sunt diferente.
     
  11. RCS

    RCS 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0TFSI B7 BGB 2005
    Salut,
    Problema ar putea sa fie de la pompa de benzina din rezervor.Acelasi lucru l-am patit si eu si dupa verificarea presiunii din pompa s-a constatat ca nu indeplineste parametrii tehnici si am inlocuit-o.De atunci nu am mai avut probleme.
     
  12. addry 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI , 2006
    Ok. Multumesc, o sa incerc sa merg sa masoare cineva pompa aia sa vada daca mai este in parametri.
     
  13. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Salut
    O problema cu un a4 2.0 tfsi
    In urma schimbului de ulei si filtre uneori cand ajung in turatii mari gen: 5-6000 rpm imi taie acceleratia, pur si simplu masina nu se mai tureaza... s.a lovit vreunul de problema aceasta?
    Multumesc
     
  14. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Problema ta poate fi din cauza culbutorului de la pompa de benzina sau bujiile.as verifica bujiile prima data.
     
  15. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Bujiile le.am schimbat...
     
  16. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Nu are ce sa fie alt ceva în afară de buji sau bobine.
     
  17. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Posibil sa fie filtru de benzina?
     
  18. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Nu este posibil sa fie filtrul cu toate ca dacă nu lai schimbat nu ar fi rău să o faci.motoarele pe benzina de regula când ceva nu merge verifici scânteia și alimentarea.la tine cel mai probabil sunt bujiile dar nu iese din discuție bobinele și în ultimul caz pompa de benzina din rezervor dar și un senzor de presiune benzina .iao cu ce este mai ușor verifica bujiile .cu toate ca leai schimbat nu ar fi rău să faci o verificare, distanta de la electrodul bujii este iar ceva foarte important.
     
  19. Vormair

    Vormair 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2015
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi a6 2.0 2007 140
    Buna seara
    Sunt posesorul unui audi a4 b7 1.8T 163 cp.
    Am observat ca parca mașina nu mai trage la fel cum trăgea. Nu pot sa îmi dau seama de la ce poate fi... cineva dacă a întâmpinat aceasta problema și ma poate ajuta as fi mulțumit.
    Mulțumesc.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scanare cu VCDS in prima faza. Cu asta incepi.
     

Distribuie pagina asta