1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. F.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line, 2.0 TFSI QUATTRO, 2006
    Eu am schimbat pompa de benzina si nu am mai avut probleme referitor la ce ai descris.

    Da eu am acel sunet si nu stiu de la ce este. Mecanicul imi spune ca poate fi sorbul de ulei usor infundat dar nu imi vine sa cred treaba asta. I s-a mai intamplat cuiva sa aiba sorbul de ulei infundat la motor 2.0 TFSI cod BWE ?
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pe B7 2005 BGB s-a pus un sorb care a fost revizuit, e pana in 200 lei. Posibil si pe cele mai noi. Dar mai intai cred ca ar trebui sa ai grija ce ulei bagi :)
     
  3. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Salutare. Am o problemă legata de pornirea masinii din profil A4 B7, 1.8 Turbo, 163 CP. Acum vreo doi trei ani, la un moment dat, pentru prima dată nu a pornit "la cheie" ci am dat de vreo trei ori la automat. Si-a revenit si vreo 5-6 luni nu am mai intalnit problema.
    A inceput sa revină periodic la interval de cateva luni, insă in cele din urmă, după 3-5 incercări, pornea. Am dus-o la service, insa nu i-au dat de capat, acolo pornind de fiecare data. In ultimele zile insa o pornesc din ce in ce mai greu cand are „toane„ uneori imi ia si cate o ora de invartit la automat, bineînteles ca nu continuu.
    Ce simptome are ? In mod normal, cand pun contactul se aude un bâzâit in rezervor, urmat de un scurt clik, dau la automat si porneste.
    Cand nu se aude acel bazait, nu o ia din loc. Dacă reusesc sa o pornesc si merg cu ea zilnic, cam porneste.
    Cum o las neutilizată mai mult timp (cam vreo trei zile) ... gata. Acum n-am mai reusit sa o pornesc. Am masurat tensiunea la intrare in pompa de combustibil, situată in rezervor si e de dor 1.5 V, nu de 12V, cum am inteles ca ar trebui sa fie. Daca a mai experimentat cineva genul asta de problemă, mi-ar prinde bine un sfat. Multumesc.
     
  4. LucaVasile 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A4 1.8T bfb 2007
    Salut! Am si eu de o saptamana probleme cu masina(a4 1.8t bfb), motorul nu merge rotund la relanti. Am schimbat ptr inceput bobinele si bujiile, am verificat presiunea benzinei in rampa(ok). Pe testere da ca nu lucreaza nici un cilindru. Toti zic ca e imposibil sa fie duse toate 4 injectoare. Masina se comporta ok in mers. Ms.
     
  5. LucaVasile 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A4 1.8T bfb 2007
  6. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Rezolvat. Schimbat un releu situat in spatele blocului de sigurante.
     
  7. Alexiu Teodor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 tfsi 2006
    Salut, prima data verifica valva N80 cea care recircula gazele din canistra de carbon, asta pt eroarea cu sistem too lean (o dai jos si suflii in ea, daca aerul trece este dusa, trebuie sa fie inchisa si sa deschida cand primeste curent)
    Apoi verifica senzorul de presiune turbo, ai unul pe tubulatura care vine din intercooler spre clapeta de acceleratie, si mai ai unul dupa undeva in galeria de admisie daca imi aduc bine aminte, asta pt diferenta dintre debitmetru si clapeta, iar cele de miss fire e posibil sa fie de la bujii sau bobine, sau pot fi chiar de la primele coduri, pt ca vede aer prea mult si baga benzina in plus
     
  8. Grigo Bolchis

    Grigo Bolchis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 tfsi quatrro 2007
    Multumesc mult o sa fac verificarile necesare si revin oricum cu rezolvare
     
  9. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună ziua băieți,
    Imi poate spune cineva corespondentul european al codului de motor BPG model american ? Doresc să comand anumite piese și consumabile si nu apare în baza de date acest tip de motor. Multumesc.
     
  10. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Eu cand imi comandam pentru B7 toate piesele le comandam de la europeanul BGB
     
  11. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Mulțumesc frumos ! :laugh:
     
  12. Grigo Bolchis

    Grigo Bolchis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 tfsi quatrro 2007
    Ma ajutati va rog cu un cod de piesa pentru diverter valve, vreau sa il iau pe cel cu pistonas care e mai bun...nu stiu sigur ce am pe masina, si o recomandare de bujii si bobine va rog tare mult
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte de a cere coduri de piesa ai bunul simt de a iti trece codul motor in profil.
    Ori crezi ca avem vreun glob de cristal si ghicim ?
     
  14. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună ziua ! Îmi poate spune cineva dacă la modelul Audi A4 B8 2.0TFSI a înlocuit sau anulat clapetele swirl. Cred că la mașina mea acele clapete generează un sunet anormal la admisie. Multumesc !
     
  15. Catalix04

    Catalix04 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 - B7 - 2.0 TFSI - BGB - Quattro Manuala S-Line
    Salut,
    Am o problema cu un 2.0 tfsi cod BGB Quattro an 2006 achizitionat de curand. Mai exact se tureaza singura in mers cu 1-a si a 2-a iar daca merg cu 80 km/h si o scot pe liber scade pana pe la 1500 de ture apoi se mentine turatia peste 1000 cateva secunde bune ca si cum ramane turata si nici frana de motor nu se simte prea tare. Este destul de enervant si la schimbarea vitezelor deoarece smuceste daca schimb normal iar daca incerc sa schimb cu asteptare sa scada turatia intre trepte schimba OK. Pana acum am schimbat DV si valva PCV. Testat N80 cu vcds si la test a iesit OK. Erori nu am pe motor.
    La pornire cateodata nu porneste din prima ca si cum se ineaca dar sigur din a 2-a dar nu face tot timpul. Relantiul e OK dimineata, intra socul normal.
    Daca o turez in gol pe decelerare turometrul revine normal pana pe la 1.500 apoi se plafoneaza pana la 900 si revine mai greu.
    Ce am mai observat: in mers daca o scot pe liber si apas frana de cateva ori revine bine turometrul. Sa fie pompa de vacum ? Este cea originala masina avand 200.000 km.
     
  16. F.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line, 2.0 TFSI QUATTRO, 2006
    Salut colegu!. Ai reusit pana la urma sa ii dai de cap la problema pe care ai postat-o? Am si eu aceeasi problema si nu stiu ce sa ii fac. Ma obsedeaza si nu ma pot baza pe masina sa plec undeva cu ea. Multumesc! O zi faina!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Userul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai accesat forumul de peste 5 ani. Ai verificat asta inainte sa scrii mesajul tau ? Pe cale de consecinta sigur nu o sa primesti raspuns din partea lui, din pacate. Asa procedeaza unii, scriu si intreaba dar, nu mai specifica si rezolvarea asa cum ar trebui sa procedeze.
     
  18. F.Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line, 2.0 TFSI QUATTRO, 2006
    Am vazut ca nu am mai fost activ de multa vreme dar totusi mi-am incercat si eu norocul :(
     
  19. Catalix04

    Catalix04 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 - B7 - 2.0 TFSI - BGB - Quattro Manuala S-Line
    Am reusit sa rezolv problema dupa ce a inceput sa se auda mai rau ca un diesel schimband urmatoarele: lantul si întinzătorul, variatorul cu cele 3 o-ringuri (piesele erau originale o-ringurile erau metalice iar uzura in variator era foarte mare), pompa de vacuum (pierderi de ulei din corpul acesteia si joc mare in stutul de plastic), iar pentru ca am fost nevoit sa demontez axele din cauza surubului din variator (gaurit si scos afara in cele din urma) am facut si distribuția frontala completa. Pot sa ma bucur in sfarsit de un benzinar. :) Aveam si probleme la pornire nepornind decat la a 2-a cheie câteodată sau chiar a 3-a.
    Ar mai fi un singur lucru care ma neliniștește si anume valva N205. Pierde ulei pe la mufa acesteia iar valoarea masurata este de 10 - 13 ohmi. Erori pe motor nu sunt. Daca ma poate ajuta cineva si anume sa imi spuna daca piesa noua ar trebui sa aiba intre 5 - 8 ohmi ? Intreb pentru ca am avut una pe mana originala audi si valoarea ei era de 10.6 ohmi iar in manualul de testare a acestei valve este specificat 5 - 8 ohmi la 20 grade. O zi buna va doresc.
     
  20. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Si la mine pierde putin ulei prin mufa, valva N205.
    La voi se aude in interiorul masinii tacanitul ala de la lant, dupa ce ajunge in temperatura motorul?
    Cat este uleiul rece nu se aude nimic. Am pus ulei 5w30, specificatia 50400..
     

Distribuie pagina asta