Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut,

    O intrebare. Daca scot mufa de la actuatorul turbinei ( cu motorul oprit ) o curat si o bag la loc.. se deregleaza actuatorul?
     
  2. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  3. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Multumesc Cristi. Mufa este cea care este putin acoperita de capacul motorului cred.. Nu? (vezi poza atasata )
     

    Fișiere atașate:

  4. fl0rinake

    fl0rinake 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 2.0tfsi
    Salut baieti.

    Doar ce mi-am luat un a5 din 2010 2.0 tfsi. Eram constient de problema motorului legata de ulei. Dar se pare ca problema e mult mai nasoala.
    Consuma litrul la 100 150 de km si nici cel de la care am luat-o nu mai raspunde la telefon.
    La service am aflat ca trebuie dat motorul jos si schimbat segmenti si pistoane, reparatie ce ajunge la 12000 ron.
    Acum ce vreau sa stiu este daca trebuie dat jos motorul neaparat pt ca am auzit mai multe pareri, ba ca trebuie ba ca nu trebuie, sau orice alt sfat din partea voastra.
     
  5. AndreiFlorea

    AndreiFlorea 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 TFSI CDNC 211 Hp
    Salut, Nu te speria ca asa consuma si la mine inainte de reparatie, acum dupa 4000 km e tot la maxim uleiul. Citeste in aria 2.0 tfsi la B8 ca ai mai multe detalii despre reparatie. Pistoanele trebuie schimbate si vin cu tot cu segmenti. Motorul trebuie dat jos de pe masina si verificat tot la el,bloc, distributie, intinzator lant,supape etc. Cat despre pret, daca faci la reprezentata atat costa. Daca faci la alte service-uri ajungi mult mai ieftin. Bafta.
     
  6. fl0rinake

    fl0rinake 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 2.0tfsi
    Mersi frumos. Faza e ca la service cere atat...si am fost la 2 in care am incredere. :). La reprezentanta si nu am vrut sa incerc ca am auzit ca te rupe la bani.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta