1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Cu uleiul are dreptate Cristi, pune un 5w40 sau 5w30 Sintetic 10w40 este semi sintetic din cate imi aduc eu aminte cand foloseam la fosta mea masine (renault Megane) , cat despre miros eu nu cred ca este vreo problema, si la mine miroase si mi-am facut un pic griji dar m-am linistit. Cand motorul este rece si arderea nu este completa vaporii de benzina este logic sa ajunga si in motor ca doar nu sunt segmentii de cauciuc sa fie etanseitate de 100 % pe pistoane :) su nici asa nu ar fi chiar daca ar exista.:laugh:, eu zic sa schimbi uleiul cu unul mai performant si sa stai linistit daca alte probleme nu face masina.

    Multe binecuvantari
     
  2. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut,

    O intrebare. Daca scot mufa de la actuatorul turbinei ( cu motorul oprit ) o curat si o bag la loc.. se deregleaza actuatorul?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  4. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Multumesc Cristi. Mufa este cea care este putin acoperita de capacul motorului cred.. Nu? (vezi poza atasata )
     

    Fișiere atașate:

  5. fl0rinake

    fl0rinake 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 2.0tfsi
    Salut baieti.

    Doar ce mi-am luat un a5 din 2010 2.0 tfsi. Eram constient de problema motorului legata de ulei. Dar se pare ca problema e mult mai nasoala.
    Consuma litrul la 100 150 de km si nici cel de la care am luat-o nu mai raspunde la telefon.
    La service am aflat ca trebuie dat motorul jos si schimbat segmenti si pistoane, reparatie ce ajunge la 12000 ron.
    Acum ce vreau sa stiu este daca trebuie dat jos motorul neaparat pt ca am auzit mai multe pareri, ba ca trebuie ba ca nu trebuie, sau orice alt sfat din partea voastra.
     
  6. AndreiFlorea

    AndreiFlorea 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI CDNC 211 Hp
    Salut, Nu te speria ca asa consuma si la mine inainte de reparatie, acum dupa 4000 km e tot la maxim uleiul. Citeste in aria 2.0 tfsi la B8 ca ai mai multe detalii despre reparatie. Pistoanele trebuie schimbate si vin cu tot cu segmenti. Motorul trebuie dat jos de pe masina si verificat tot la el,bloc, distributie, intinzator lant,supape etc. Cat despre pret, daca faci la reprezentata atat costa. Daca faci la alte service-uri ajungi mult mai ieftin. Bafta.
     
  7. fl0rinake

    fl0rinake 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 2.0tfsi
    Mersi frumos. Faza e ca la service cere atat...si am fost la 2 in care am incredere. :). La reprezentanta si nu am vrut sa incerc ca am auzit ca te rupe la bani.
     
    lowlife apreciază asta.
  8. Mzet 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 1.8 TFSI
    Salut, sunt posesorul unui A5 1.8 TFSI. 200 Cp
    Voi la ce turatie schimbati vitezele?
    Tineti cont atunci cand schimbati treapta de viteza dupa cum va indica calculatorul?
    Daca tin cont si schimb dupa cum imi indica in bord mi se pare ca masina este subturata.
     
  9. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    E subturata daca accelerezi. DSG tine motorul asta pe hardughia de B8 avant la 1200rpm (poate 1300?) la mers constant. Mi se pare imposibil sa schimbi la 2000, inseamna sa stai cu ochii in ceasuri, ca motorul nu prea se aude.
    De ce n-ar trebui sa faci asta? unii zic ca admisia se colmateaza mai rau daca mergi batraneste. Daca ma uit la consumul mediu de 9.0 al neamtului care a avut masina mea si la ce am gasit in spatele supapelor, tind sa le dau dreptate :)
     
    Mzet apreciază asta.
  10. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu erorile din pozele atasate? Masina e cu EPC aprins,limp mode si check engine. 20180709_163334.jpg 20180726_132000.jpg 20180726_131954.jpg
     
  11. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Am fost la o diagnosticare.. se pare ca e valva aia bypass care e in spatele la termostat ..si a ramas pe deschis. Trebuie schimbata pompa de apa cu tot cu termostatul ala. Atasez mai jos poza cu piesa ( Nr 1 din schita) care ar cauza erorile de mai sus, e ceva pe electric. Piesa marca Hepu 1470 lei plus manopera vreo 500 lei

    Screenshot_20180727-231149.png
     
  12. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Pe google daca scriu bypass valve coolant imi afiseaza Pompa de apa suplimentara care costa 200 lei marca Pierburg. Nu stiu ce sa mai cred. Daca cineva ma poate ajuta cu un raspuns. A fi recunoscator :)

    Screenshot_20180727-234117.png
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si care trebuie obligatoriu sa iti spuna si codul piesei defecte exact, sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Inca ceva ce am mai repetat pe forum: nu mai cautati si cumparati piese pe net si mergeti personal la un bun vanzator de piese auto. Daca nu intelegeti asta o sa cumparati tot ce credeti voi ca va trebuie nu ceea ce trebuie cu adevarat.
     
  14. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    ma poti ajuta cu un contact al unei persoane competente care sa ma ajute? joi plec cu masina si am nevoie sa o rezolv pana joi. Raman dator.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incearca in aria de prestari servicii la colegii profesionisti care ii gasesti acolo. Sunt destui unde sa faci diagnoza profi, sa afli exact ce problema ai si sa cumperi piesa exact pe baza diagnozei ca sa mergi pe urma la un profesionist in mecanica. Bafta.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  16. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Ultima oara cand am luat un numar de acolo.. n a fost in stare sa imi activeze green menu si nici procentul la baterie pe mmi.. a zis ca la masina mea nu se poate.. si mi a rezolvat o un prieten care avea VCDS pt uz personal. Te rog daca ai pe cineva ..ajuta ma cu un numar de telefon
     
  17. Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Aș dori să fac aceasta operatiune !
    Mă poți ajuta ? Mulțumesc anticipat !
     
  18. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    Problema e cauzata de segmentii de radere, nu de soft...
     
  19. stefan.o 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    -
    Salut băieți,

    S-a rezolvat problema consumului excesiv de ulei de când cu facelift ul din 2011? Merg la sigur cu un model din 2012 sau încă exista riscuri?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu s-a remediat nimic.
     

Distribuie pagina asta