1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cred ca il gasesti doar in germania la ABT.
    Si eu am cautat pt un A6 si nu am gasit nimic serios pe la noi
     
  2. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Cred ca voiai sa zici tuner de casa, iar aici cel mai cunoscut e ABT, nu MTM sau SKN...

    Cat despre dealeri de incredere din Germania, pot sa recomand Audi Zentrum Frankfurt Ost, Hanauer Landstraße 264, 60314 Frankfurt, Telefon: +49 (0) 69 / 4 20 80 20. Pana acum am luat vreo 12 masini (noi) de la ei si am fost foarte multumit.
     
  3. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Incearca la Nurvil Rm. Valcea (www.nurvil.ro). Am mai vazut masini tunate de ei cu kituri ABT si aratau chiar bine. Cai in plus nu castigi schimband numai toba finala.
     
  4. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    Incearca la Nurvil Rm. Valcea (www.nurvil.ro). Am mai vazut masini tunate de ei cu kituri ABT si aratau chiar bine. Cai in plus nu castigi schimband numai toba finala.[/QUOTE]

    merci pt informatii, dar la nurvil nu pot sa intru sa aflu mai multe. cred ca au probleme cu pagina
     
  5. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Acuma merge. Daca tot nu reusesti, incearca la telefon: 0250 703 600.
     
  6. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    A5

    Salutare!

    Ai facut o alegere buna, platesti taxe mici, asigurari - de asemenea, iar in privinta potentialului de upgrade sigur stai bine.
    Totusi, trebuie sa mai astepti putin, firmele de chip-tunning "comune" (preturi pana in 400 EUR) inca nu se afla in posesia soft-ului. Cei de la ABT - il au dar platesti ~2.000 EUR pentru un chip ""light" ... Acest motor, in maxim un an v-a avea versiuni de upgrade prin chip-tunning de minim 250 CP.
    Evident exista si varianta modificarii turbo-ului, dar discutam deja de "operatii" ce in tara asta se fac fara garantie...

    Bafta si te tinem la curent cu noutatile ! ;)
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    a5 cu 1.8tfsi de 170cp a fost inlocuit de 2.0tfsi de 180 cp si 320nm ceea ce asigura un demaraj de 7.8 sec si o viteza maxima de 236 km/h.
    vechiul motor avea doar 250nm si demarajul era de 8.6 sec si 218 km/h.

    alta treaba dom'le !
     
  8. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Au marit cuplul si au scazut puterea?? Se poate asa ceva?
     
  9. Adriano

    Adriano 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3
    Fiti nationalisti

    Daca va veti comanda masini in Germania nu o sa ajungem niciodata sa putem comanda un model nou cu termen foarte bun pentru ca termenele astea sunt in functie de cotele date tarii respective in functie de anii anteriori. Plus ca tinand cont ca dealerul local are grija mult mai mare cand am masina de la el, cel putin la Auto Mitric Suceava echipa chiar stie ceea ce inseamna grija fata de client. Daca tineti aproape cu dealerul va poate ajuta cu termene cat mai bune posibil pentru Romania. V-o spun din experienta.
     
  10. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu. Mai citeste odata postul respectiv. Au fost marite si puterea (de la 170 la 180 de cai) cat si cuplul (de la 250 la 320 Nm).
     
  11. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Da.. eu ma gandeam la 2.0tfsi de 200 cp si 280Nm... Am crezut de la el s-a inceput...
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    acest motor de care spui tu a frost folosit ca baza pt noile 2.0tfsi.
    noile 2.0tfsi sunt in doua trepte de putere :
    180cp si 320nm
    211cp si 350 nm

    marele avantaj este ca puterea maxima a celor doua noi motoare este atinsa inca de la 4300 ture si este constanta pana la 6000. de asemenea cuplul este obtinut pe la 1500 ture si tine pana pe la 4800 ture.

    noul motor de 180 cp asigura performante egale cu vechiul 2.0tfsi de 200 cp iar noul motor de 211 cp are performante mult mai mari decat vechiul motor de 220 cp.

    probabil 2.0tfsi care are 200 cp si este pe audi TT si pe alte modele de audi va fi inlocuit cu cele noi.

    apropo, consumul urban pt motorul de 211cp este declarat de producator ca fiind 9% fata de vechiul ce avea 11% aproximativ.

    imbunatatirea este remarcabila in toate aspectele.
     
  13. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    acel motor de pe TT este cel nou... vechiul 2.0tfsi a fost inlocuit cu unul caruia ii spune (mai comercial) 2.0 tsi, dar are aceleasi caracteristici (200 cp 280nm) ca cel vechi!
    este la fel doar in termeni de performanta stock! posibilitatile de upgrade sunt mult mai mari la tsi...
    o sa pun un pdf despre noul 2.0tfsi (tsi) cand ajung acasa...
     
  14. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Nu am gasit pdf-ul (l-am mai pus inca o data aici pe site, dar nu-l gasesc), dar am gasit pozele care alcatuiesc acel pdf:
     
  15. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    continuarea1:
     
  16. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    continuarea2:
     
  17. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    continuarea3:
     
  18. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    si gata:
     
  19. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Haideti sa revenim la 1.8TFSI
    :footy:
    Caracteristica principala a motorului 1.8TFSI este eficienta ridicata. Acest motor cu patru cilindri este nou adaugat gamei de motorizari a modelului A5 si combina beneficiile principilui FSI cu avantajele supraalimentarii.

    Aceste tehnologii asociate produc o putere maxima de 125 kW (170 CP). Cuplul maxim este de 250 Nm si este disponibil de la 1.500 rpm. Motorul de 1.8 litri este asociat cu o cutie de viteze manuala ce transmite putea puntii fata.

    Audi A5 1.8TFSI accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,4 secunde iar viteza de top este de 228 km/h. Consumul de carburant este excelent, media inregistrata fiind de 7,1 l/100 km.
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    problema este ca indiferent cat de bun ar fi 1.8tfsi de 170 cp, 2.0tfsi de 180 cp este si mai bun.
    10 cp si 70 NM care aduc un demaraj sub 8 secunde si toate astea cu un consum mai mic.

    audi stiu ei de ce au renuntat la acest motor: exista altul si mai bun.
     

Distribuie pagina asta